کد خبر : 33756 / /
/

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

اگر به دنبال یک درگاه پرداخت اینترنتی معتبر می­گردید احتمال زیاد در گوگل به جستجو پرداخته اید و با حجم عظیمی از ارائه دهندگان درگاه پرداخت مواجه شده­اید، سوالی که از خود میپرسید آن است که کدام درگاه پرداخت را باید انتخاب کنم؟ در اینجا به بررسی یکی از معتبرترین درگاه های پرداخت اینترنتی در کشور یعنی درگاه پرداخت سیزپی می پردازیم.

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

 

اعتبار درگاه پرداخت اینترنتی از نظر مشتری

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث انتخاب یک محصول یا خدمت می شود معرفی توسط دیگران است، به طور مثال برای خرید اکانت مشاهده آنلاین فیلم از بین سایتهای موجود داخلی، از دوستان خود نظر سنجی می کنید تا پیشنهاد آن ها را بشنوید یا بر اساس شنیده های خود در محل کار، دانشگاه و خانواده به انتخاب دست می زنید. در انتخاب یک درگاه پرداخت هم پیشنهاد آن از سوی یک برنامه نویس تاثیرگذار است. دسترسی آسان به درگاه پرداخت بانکی در سیزپی باعث شده است تا برنامه نویسان و فروشگاه سازها نسبت به اضافه کردن این درگاه در سایت سازهای خود اقدام کنند. همچنین استفاده کنندگان از درگاه به علت تسویه به موقع تراکنش­ها، عدم قطعی و سرعت بالا این درگاه را به دیگران پیشنهاد می­کنند به طوری که آمار ثبت نام کنندگان از طریق کد معرف سیزپی بسیار بالا می باشد، نحوه آشنایی با سیزپی به ترتیب ( از بیشترین به کمترین ) از طریق دوستان و آشنایان، موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و بازاریاب ها می باشد. این آمار نشان از قدرت بالای معرفی به دیگران دارد. سایت­های موفق در زمینه فروش آنلاین محصولات و خدمات در حال حاضر با سیزپی همکاری دارند شاید در هنگام انجام عملیات پرداخت نام سیزپی را مشاهده کرده باشید برخی سایت ها ترجیح می دهند تنها نام و نشان سایت خودشان در صفحه پرداخت نمایش داده شود که در سیزپی این قابلیت تحت عنوان درگاه پرداخت اختصاصی فراهم است. همان طور که هنگام خرید محصول بر روی بسته بندی دنبال ویژگی های اصلی آن می گردید، ویژگیهای کلیدی درگاه پرداخت سیزپی در قسمت سوال­های پرکاربرد در سایت موجود می باشد با خواندن آن می توانید کلیات درگاه پرداخت اینترنتی و خدماتی که در اختیار شما قرار داده می شود را دست یابید، همچنین می توانید با معرفی سیزپی به دیگران و فروشگاه های آنلاین نسبت به کسب درامد نیز اقدام نمایید.

 اعتبار درگاه پرداخت اینترنتی از نظر قانونی

علاوه بر اعتباری که سیزپی نزد مشتریان خود دارد، ضروری است بدانید درگاه پرداخت سیزپی با مجوز رسمی بانک مرکزی (شرکت شاپرک) فعالیت خود را اغاز کرد و در حال حاضر با مراجعه به سایت شاپرک در لیست شرکت های پرداخت یار مجاز می توانید نام سیزپی را مشاهده کنید. مرجع دیگری که به تایید یک کسب و کار اینترنتی می پردازد اینماد است که کافیست با مراجعه به قسمت جستجوی کسب و کار در اینماد آدرس سایت سیزپی را وارد نمایید تا اطلاعات کسب و کار و اعتبار آن را مشاهده نمایید.

17

اعتبار درگاه پرداخت اینترنتی از نظر سابقه

درگاه پرداخت سیزپی توسط گروه پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان ارائه شده است که دارای بیش از 14 سال سابقه در حوزه تولید و ارائه نرم افزارهای بانکداری و پرداخت الکترونیک است و محصولات متنوع دیگری نظیر کربانکینگ، نرم افزار تعاونی اعتبار، کیف پول الکترونیکی، ماژول پرداخت یاری و راهکارهای پرداخت سازمانی و پرداخت اعتباری یا همان کارت اعتباری را دارد و با تکیه بر همین تجربه توانسته تا نیازهای متفاوت مشتریان را در کمترین زمان پاسخ دهد. در طی سالها همکاری با شرکت های فعال در حوزه پرداخت و آشنایی با سیستم های هر یک از آنها در حال حاضر به روزترین و منعطف ترین درگاه پرداخت در سیزپی ارائه می­شود، سیزپی یک شرکت فین تک است که سعی دارد با استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا در راستای تسهیل خدمات مالی استفاده کند. تمامی صفحات پرداخت سیزپی دارای پروتکل https می باشد و هنگام مراجعه به صفحه پرداخت آدرس سایت شاپرک در صفحه باز شده قابل مشاهده می باشد.

 

به نظر شما اعتبار یک درگاه پرداخت اینترنتی را چه عوامل دیگری می تواند تاثیر بگذارد؟

در پایان به خلاصه ای از مزایا های درگاه پرداخت سیزپی اشاره خواهیم کرد.

18

مزایای درگاه پرداخت سیزپی

  • ارائه درگاه پرداخت امن در کوتاهترین زمان
  • ارائه درگاه پرداخت با کمترین کارمزد
  • امکان استفاده از لینک پرداخت
  • امکان صدور فاکتور آنلاین برای سفارشات تلفنی
  • امکان استفاده از صورتحساب آنلاین در سرویس های پرداخت درمحل
  • ساخت کیوآر کد درگاه پرداخت
  • امکان راه اندازی درگاه پرداخت در اپلیکیشن های موبایلی و در وب سایت
  • اتصال پایدار به چندین درگاه بانکی (سوئیچینگ هوشمند)
  • قابل استفاده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام
  • گزارش گیری از تراکنش های انجام شده با فیلترهای متنوع
  • قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای مدیریتی سازمان
  • پشتیبانی شبانه روزی از کانال های مختلف

با تمام آنچه در بالا ذکر شد؛ یادمان باشد درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.