کد خبر : 32759 / /
/

فروش عمده کلاه تولدی

فروش عمده کلاه تولدی

 

کلاه تولدی یکی از کاربردی ترین وسایل مورد نیاز برای انواع جشن ، مخصوصا جشن تولد است. بنابراین فعالیت در حوزه ی عمده فروشی کلاه تولدی ، یک شغل پردرآمد با سود بالا به شمار میرود. البته بهتر است که این کار را، در کنار فروش عمده لوازم تولد و عمده بادکنک و یا عمده فروشی لوازم آتش بازی انجام دهید .

حوزه ی اشتغال زایی در عرصه ی ،تم تولد ، لوازم تولد و وسایل جشن بسیار فرا تر از حد تصور است . شما میتوانید در عمده فروشی خودتان یک تا هزاران محصول را ارائه دهید و با سود بالا بفروش برسانید . کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان تمامی محصولات مورد نیاز شما را تامین میکند .

حتی اگر شما تولید کننده محصول بخصوصی هستید هم ما به شما پیشنهاد همکاری میدهیم . میتوانید با ما دادوستد داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه همکاری با کارخانه تم تولد و لوازم تولدنامبروان کافیست با شماره 09126006057 تماس بگیرید .

عمده فروشی انواع کلاه تولدی

اصولا برای برگزاری یک جشن چند مورد را مد نظر می گیرند که مهم ترین آن کیک تولد و شمع روی آن است که مطابق با عدد سن طرف می باشد و کادو که به جرأت می شود گفت بهترین بخش جشن است.

برخی موارد به نظر حاشیه می آید اما برای بعضی ها همین ها هم می تواند بسیارحائز اهمیت باشد .مثلا با کمی دقت می شود فهمید که کلاه تولد در اکثر مهمانی های جشن تولد جزء اصلی ترین اقلام است. مخصوصا اگر جشن برای بچه ها و خردسالان باشد.

اما به تازگی بین خردسال و بزرگسال فرقی نمی کند . چون کلاه برای هر سن و سالی تهیه شده است و می توانید از عمده فروشی انواع کلاه تولد را تهیه کنید.کلاه تولد بسیار متنوع است البته با جنس های متفاوت. البته در گذشته های نه چندان دور کلاه تولد یک مدل بود آن هم کلاه تولد مقوایی ساده یا همان کلاه بوقی .

جنس مقوای کلاه ها می تواند باهم فرق کند حتی کیفیت چاپ روی آنها نیز با یکدیگر متمایز است .برخی کلاه ها داخلشان مقوایی نیست که این مدل کلاه ها قیمتشان بیشتر است نسبت به سایر کلاه ها.امروزه علاوه بر کلاه مقوایی که از گذشته تاکنون با ما است کلاه هایی چون کلاه شاپو نیز وارد بازار شده است.

فروش عمده کلاه تولدی

معرفی انواع کلاه تولدی نامبروان

کارخانه بزرگ تم تولد نامبروان به همراه تم های تولد خود که بیش از 60 طرح متفاوت و زیبا است ، انواع کلاه تولدی شخصیت را طراحی و تولید می نماید. عزیزانی که عمده فروشی کلاه تولدی دارند یا در نظر دارند که یک عمده فروشی کلاه تولدی یا انواع تم تولد در شهر تهران یا شهرستان را راه اندازی کنند، میتوانند با ماتماس بگیرند.

برای دیدن تمامی انواع کلاه ، تاج و تل میتوانبد اینجا کلیک کنید.

کارخانه تم تولد نامبروان در کنار پکیج کامل انواع تم های تولد نامبروان، انواع کلاه های تولد که شامل:

  • انواع کلاه ساده شخصیت (عروسکی)
  • و انواع کلاه توپک دار شخصیت (عروسکی)
  • انواع کلاه طلاکوب
  • کلاه شاپو
  • انواع تل
  • انواع تاج سر زیبا و منحصر به فرد را برای شما که قصد شروع یک کسب و کار را دارید پیشنهاد می کند.

کارخانه تم تولد نامبروان کلاه های تولد خود را در  طرح های مطابق با طرح تم مورد نظر طراحی کرده است و یک عمده فروشی کلاه تولدی می تواند با خیال راحت از کارخانه نامبروان خرید کند. چون تنوع این کارخانه ی عظیم آن چنان زیاد هست که تمام ویترین های فروشگاه شما عزیزان آکنده از انواع کلاه تولد و سایر محصولات با کیفیت تم تولد نامبروان باشد.

کافی است شما عزیزان عمده فروشی کلاه تولدی یا انواع محصولات تم تولد سری به سایت کارخانه بزرگ تم تولد نامبروان بزنید و تمامی محصولات ما را مشاهده کنید.

نمایندگی فروش کارخانه تم تولد نامبروان

کارخانه تم تولد نامبروان در شهر های بسیاری چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور ، نمایندگی های عمده فروشی کلاه تولدی و همچنین خرید عمده کلاه تولد را اهدا میکند .برای کسب اطلاعات درباره اخذ نمایندگی این کارخانه در بخش ها متفاوت عمده فروشی لوازم تولد و یا هر بخش دیگری میتوانید با شماره 09126006057 تماس بگیرید .

کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان دارای دو سایت است . یکی از این سایت ها به عنوان سایت کاتالوگ محصول عمل میکند و سایت دوم هم به عنوان سایت اطلاع رسان و کمک کننده به تمامی نمایندگان عمده فروشی لوازم تولد و نمایندگان بخش های مختلف استفاده میشود.

از شما دعوت میکنیم از هر دو سایت دیدن کنید.

برای دیدن سایت کاتالوگ محصول لطفا اینجا کلیک کنید .

و برای دیدن سایت کمک و همکاری لطفا اینجا کلیک کنید .

فروش عمده کلاه تولدی

در مهمانی ها جشن تولد ها و دورهمی ها معمولا از انواع کلاه تولدی ، تاج های طلایی و فانتزی و یا تل سر بسیار زیبا استفاده می شود و این دلیل خوبی برای شروع به فروش عمده کلاه تولد میباشد.

پرطرفدار بودن این وسایل تولدی باعث شده که کارخانه نامبروان کلاه تولدی را در بیش از 85 طرح مختلف ،تاج ها را در بیش از 10 طرح و تل سر را در بیش از 30 طرح  ،تولید و پخش نماید.

پس از اینکه این کارخانه در کنار انواع فراوان کلاه تولدی دست به تولید عمده ی تاج های تولدی و انواع تل های فانتزی زد، مشخص شد که این کار با استقبال بسیاری از نمایندگان فروش عمده کلاه تولد نامبروان قرار گرفته است.

در ادامه انواع کلاه تولد، تاج و تل سر را به شما معرفی می کنیم.

اخذ نمایندگی فروش عمده کلاه تولد

کارخانه تم تولد نامبروان در کنار دیگر محصولات خود انواع کلاه تولد را با بالاترین کیفیت و در طرح و رنگ بسیار زیاد تولید و پخش میکند.

این کارخانه شما همکاران عزیز را دعوت به همکاری مینماید و براحتی میتوانید با شماره 09126006057 تماس بگیرید و یکی از نمایندگان فروش ما باشید و در بخش های مختلف تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن که یکی از آنها فروش عمده کلاه تولد است، فعالیت کنید.

تمام انواع کلاه ها ،تاج ها و تل سر ها ، به تعداد بالا تولید و پخش میشود و شما به عنوان نماینده ی فروش عمده کلاه تولد هیچ نگرانی در این مورد نخواهید داشت . تنوع بالا در طراحی و رنگ بندی این محصولات دلیل پرطرفدار بودن این سری از محصولات تولدی است.

معرفی محصولات جهت فروش عمده کلاه تولد

کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان مانند دیگر محصولات تولدی، در عرصه تولید و پخش انواع کلاه تولد نیز پیشتاز است و برای تکمیل تمام نیازهای نمایندگان فروش عمده کلاه تولد و مشتریان عزیزشان دست به طراحی بیش از 85 طرح کلاه تولد زده و برای اینکه تمام سلیقه ها را در برگرفته باشد در کنار کلاه تولد ، انواع تاج و تل سر را هم طراحی و تولید کرده است.

این محصولات فوق العاده به 5 دسته ی زیر تقسیم بندی شده اند .

1.کلاه تولد شخصیت

2.کلاه تولد خالدار

3.کلاه تولد شاپو

4.عمده تاج تولد

5.عمده تل سر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.