کد خبر : 31126 / /
/

قیمت انواع ساعت مچی زنانه ( 100% اصل )

قیمت انواع ساعت مچی زنانه ( 100% اصل )

 

 

قیمت انواع ساعت مچی زنانه ( 100% اصل )

ساعت های زنانه امروزه علاوه بر اندازه گیری زمان تاثیر فراوانی بر مد و استایل بانوان دارد، و با گسترش گوشی های هوشمند نه تنها استفاده از این اکسسوری کم تر نشده بلکه بعلت استفاده در تیپ و استایل بانوان بسیار بیشتر هم شده است. جالب است بدانید تعدادی از بزرگترین شرکت های دنیا همانند کاسیو و سواچ عمده محصول تولیدی آنها فقط ساعت مچی است

همین استقبال گسترده از این اکسسوری و قیمت بالای تعدادی از برندها است که باعث شده بیشتر ساعت های موجود در بازار ایران تقلبی باشد.

در واقع محصولات تقلبی فاقد هر گونه ظرافت، تکنولوژی و از مواد بی کیفیتی ساخته شده اند، و به علت قیمت بالای ساعت های اورجینال و انبوه محصولات تقلبی در این مقاله به معرفی یک مرجع برای مشاهده قیمت ساعت های زنانه اورجینال در ایران می پردازیم.

لازم به ذکر است قیمت ساعت های زنانه اصل با توجه به برند، مواداستفاده شده، پیچیدگی موتور بسیار متفاوت است، برای مثال یک ساعت زنانه اصل از برند کارتیه ممکن است قیمت چندهزار دلاری داشته باشد در حالی که یک ساعت زنانه اورجینال دیگر از برند کاسیو ممکن است قیمتی فقط کمتر ازپنجاه دلار داشته باشه، و یا قیمت مدل های یک برند یکسان همانند اورینت بعلت استفاده از آلیاژها و فلزات کمیاب بیشتر از سایر مدل های معمولی این برند باشد.

آشنایی با گروه بازرگانی پل کالا:

گروه تجاری پل کالا عاملیت رسمی فروش برند های فیلا، امپریوآرمانی، اسکاگن، فسیل و..........در ایران است، در این وب سایت بازرگانی جدیدترین مدل های ساعت مچی زنانه در سال 1401 و مدل های دیگر لیست گردیده است.

شما در این وب سایت انواع مدل ساعت زنانه اورجینال از کلاسیک و روزمره گرفته تا اسپرت با کاربری کاملا تخصصی و همچنین انواع ساعت های لوکس ( لاکچری ) زنانه را با قیمت روز مشاهده نمائید.

تعدادی از برندهای این مجموعه مانند MICHEAL KORS بدون شک برای بانوانی که در جستجو انواع مدل ساعت زنانه شیک هستند یک انتخاب مناسب است، ساعت های نگین دار این برند ساخته شده از کریستال های سواروسکی و دارای زیبایی خیره کننده ایست که بهترین انتخاب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس است و برای بانوانی که علاقه مند به مشاهده انواع مدل ساعت مجلسی زنانه با مد روز هستند یک پیشنهاد عالی است. مدل های ساعت زنانه MICHEAL KORS این مجموعه از جدیدترین مدل های ساعت مچی زنانه 2022 و جزو محبوب ترین و بهترین برندهای ساعت مچی زنانه در دنیاست. ( محدوده قیمت ساعت های مایکل کورس بین 100 تا 800 دلار است )

و یا برند FOSSIL با کیفیت قابل قبول و قیمت بسیار مناسب، در مورد کیفیت این برند فقط یک جمله کافیست که ساخت بزرگترین و معتبرترین کمپانی سازنده ساعت مچی در ایالات متحده آمریکاست. ساعت های بندچرمی این برند به علت استفاده از چرم های طبیعی بسیار مرغوب و طراحی کلاسیک و ساده جزو پرفروشترین مدل های ساعت مچی در دنیا و ایران است (محدوده قیمت ساعت های فسیل بین 50 دلار تا 800 دلار است).

و یا برند REEBOK با بندهای پلاستیکی و طراحی اسپرت برای بانوان علاقه مند به فعالیت های ورزشی انتخاب مناسبی است. ساعت های هوشمند این برند هم با قیمتی بسیار مناسب با امکانات زیاد همچون اتصال به موبایل از طریق بلوتوث، اندازه گیری فشار خون، شمارش ضربان قلب، قدم شمار، میزان مصرف کالری بدن، تایمر، تحلیل فعالیت های ورزشی، قطب نماو........است در این فروشگاه لیست گردیده است. بنابراین برای علاقمندان به خرید ساعت زنانه هوشمند به علت قیمت ارزان و کیفیت مناسب یک انتخواب عالی است. ( محدوده قیمت ساعت های ریباک بین 40 تا 500 دلار است.

و یا برند TACS برای بانوانی که علاقه مند به خرید ساعت مچی خاص هستند، مشاهده انواع مدل ساعت زنانه این برند که دارای سبک طراحی متفاوت و خاص است خالی از لطف نیست. ( محدوده قیمت این برند هنک کنگی بین 40 تا 300 دلار است )

و یا برند SKAGEN با صفحه ای ساده و سبک طراحی کلاسیک یک انتخاب رویایی است برای افرادی که زیبایی را در سادگی می بینند، ساعت بندچرمی این برند با بندهایی ظریف و صفحه ای ساده علاقه مندان بسیاری در بین بانوان در جهان دارد. محدوده قیمت این برند آمریکایی بین 50 تا 400 دلار است )

و یا برند FILA که تعدادی از مدل های آن برای دختران جوان بسیار مناسب است در واقع این برند خوشنام ایتالیایی برای علاقه مندان به خرید ساعت های دخترانه مدل های جذابی روانه بازار نموده است.( محدوده قیمت ساعت های این برند بین 20 تا 200 دلار است )

ویا برند ROBERTO CAVALLI

که برای بانوان علاقه مند به ساعت های لوکس طراحی گردیده است، مشاهده انواع مدل ساعت های لوکس و لاکچری زنانه این برند سوئیسی که دارای قیمت مناسبی است می تواند شما را در یک انتخاب بهتر یاری نماید.( محدوده قیمت این برند سوئیسی بین 400 تا 1000 دلار است )

و برندهای دیگر.....

در واقع برای مشاهده قیمت روز ساعت های زنانه اصل وب سایت گروه بین المللی پل کالا مرجعی مناسب است. در این وب سایت علاوه بر مشاهده قیمت ساعت های زنانه اورجینال می توانید از قوانین گارانتی بین المللی، خدمات پس از فروش جهانی، نمایندگی های رسمی در ایران و...... مطلع شوید.

در هنگام مراجعه حتی از بهترین مراکز خرید ساعت های زنانه اصل به گارانتی رسمی و جهانی توجه ویژه نمائید. تمام ساعت های اورجینال دارای گارانتی رسمی و بین المللی است که توسط نمایندگی های رسمی به مشتری ارائه می گردد، لیست نمایندگی های رسمی در وب سایت رسمی برند و در شناسنامه محصول به تفکیک قید گردیده است.

و در آخر

در این مقاله به معرفی وب سایت گروه بین المللی پل کالا بعنوان یکی از بهترین سایت های خرید ساعت مچی و مرجعی کامل برای مشاهده قیمت ساعت های اصل در ایران پرداختیم.

تا با یکی از مراکز فروش رسمی برندهای اورجینال ساعت مچی در ایران آشنا شوید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.