کد خبر : 30638 / /
/

نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc

نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc

 

نحوه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره به این شکل است که ابتدا کارشناسان اندازه مورد نظر را گرفته و پس از تولید برای نصب به منزل شما عزیزان ارسال می گردد.

سپس نصاب به محل پروژه اعزام می شود و متعلقات داخل پنجره قدیمی را بدون هیچ تخریبی برش داده وفریم زیر کار را باقی می گذارد.

 

 

درب آهنی قدیمی قبل از تعویض

پس از برش کاری و تخلیه درب و پنجره قدیمی درب و پنجره دوجداره نصب و دور آن با چسب سیلیکون ماستیک آببندی می شود.

 

درب دوجداره upvc پس از نصب

سپس شیشه های دوجداره داخل درب یا پنجره نصب می گردد و پس از رگلاژ کامل به خریدار تحویل داده می شود.

 

پنجره آهنی قدیمی قبل از تعویض

 

پنجره دوجداره upvc پس از نصب

یکی از راه های بسیار عالی برای عایق کردن منازل عوض کردن پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیومی و چوبی است.

قیمت پنجره دوجداره

در منازلی که از درب و پنجره های قدیمی و تک جداره استفاده می شود تبادل سرما،گرما،صدا و گرد و خاک زیادی وجود دارد که این امر باعث میشود مشکلاتی چون:

۱-در زمستان خانه سرد بوده و حتی با زیاد کردن وسایل گرمایشی تاثیری نمی توان جلوی سرد شدن منزل را گرفت،درب و پنجره های دوجداره می تواند جلوی ورود سوز و سرما را به داخل خانه گرفته و نمی گذارد گرمای داخل خانه هدر رود همین امر باعث می شود هزینه های گاز و برق به شدت کاهش یابد.

۲-در خیابانهایی پر تردد صدای ماشین آرمشی که در منزل برای استراحت نیاز هست را از بین می برد.پنجره های دوجداره upvc در صورت تولید صحیح و استاندار و نصب درست می تواند تا ۷۰ دسیبل از ورود صدا جلوگیری نماید.

۳-امروزه به خاطر حجم زیاد ماشین ها یکی از مشکلات خانمها در منزل وجود گرد و غبار و دوده زیاد می باشد.به خاطر اینکه داخل درب و پنجره upvc از لاستیک های درزبند استفاده میشود تا زمانی که درب و پنجره بسته باشد هیچگونه خاک و دوده ای وآب به داخل خانه نفوذ نمیکند.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.