کد خبر : 30554 / /
/

ثبت شرکت پرسپولیس در تهران

ثبت شرکت پرسپولیس در تهران

 

ثبت شرکت در تهران و ایران را در کسب و کار ها باید اینگونه تعریف کرد که  یکی از شرایط های لازم برای شروع یک تجارت ، راه اندازی کسب  کار و یا سرمایه گذاری می باشد. تمامی صاحبان کسب و کار ها باید پیش از هر اقدامی در درجه اول اقدام به ثبت کردن شرکت خود کنند . به منظور انجام ثبت شرکت برای کسب و کار خود می توانید به موسسه حقوقی های ثبت مراجعه کنید و با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار کنید و با مشاوره رایگان این موسسه شرکت خود را ثبت کنید .

ثبت شرکت در تهران

همه‌ی شما میدانید منظور از شرکت چیست اما اگر از شما خواسته شود یک تعریف جامع از آن ارائه دهید، کمی دچار سردرگمی خواهید شد.

هر شرکت از همکاری حداقل دو سهامدار، شریک و یا بنیان گذار تشکیل میشود که با هدفی مشترک و به منظور انجام امور اداری، تجاری، خدماتی گرد هم می‌آیند تا به اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت خود جامه‌ی عمل بپوشانند. تنها برخی از شرکت‌های حقوقی مجاز هستند که یک نفری به تاسیس شرکت بپردازند و سایر شرکت‌ها باید حتما بیشتر از یک نفر باشند.

اعضای هر شرکت باتوجه به قراردادی از پیش تعیین شده و میزان سهامی که در شرکت گذاشته‌اند و نوع شرکتشان، درامد شرکت را به صورت ماهیانه بین خود تقسیم می‌کنند.

هزینه ثبت برند

فرآیند ثبت برند در کشور بصورت آنلاین و اینترنتی است. جهت انجام این کار لازم است به سایت ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه نموده و پس از طی مراحل لازم می توانید برند خود را ثبت نمایید.

پس از طی تمامی مراحل، سامانه یک کد رهگیری به شما خواهد داد. این کد را نگهدارید چون بعد از این مرحله جهت پیگیری فرایند ثبت نام به آن نیاز خواهید داشت.

پس از ثبت نام شما، کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک آن را بررسی خواهند نمود؛ درصورتیکه مشکلی در فرایند ثبت برند شما وجود داشته باشد به شما اطلاع داده میشود و لازم است آن ها را رفع کنید. در نهایت دو نسخه قرارداد به آدرس شما ارسال می شود. که شما لازم است هر دو نسخه ی قرارداد را امضا کنید و یکی از نسخه ها را همراه مدارک برابر اصل شده و فیش واریزی به آدرس مرکز پست کنید. سپس مراحل ثبت برند شما در سازمان آغاز خواهد شد.

پس از طی این مراحل اگر در نام و تصویر برند مورد نظر شما مشکل و یا مغایرتی وجود نداشته باشد سازمان اجازه ی انتشار آگهی مربوطه را صادر خواهد کرد.

شایان ذکر است این مراحل ساده نیست و پیچیدگی های خاصی دارد بخصوص برای افرادی که تجربه و آگاهی لازم را در حوزه امور ثبتی و ثبت برند ندارند.

اگر قصد ثبت برند دارید پیشنهاد ما به شما دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان متخصص در زمینه ثبت برند است. شما میتوانید کلیه امور ثبتی خود را ازجمله ثبت برند، را به کارشناسان ما بسپارید. کارشناسان ما در های ثبت همواره در خدمت شما هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر فقط کافیست با شماره ۰۲۱۷۲۴۰۲ تماس بگیرید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.