کد خبر : 30299 / /
/

دموهای قالب وودمارت فارسی (دانلود رایگان تمام دموها)

دموهای قالب وودمارت فارسی (دانلود رایگان تمام دموها)

 

 

دموهای قالب وودمارت یکی از ساده ترین راه های ساخت یک فروشگاه آنلاین با کیفیت بالا برای کسب و کار شما است. برای اینکه بتوان یک سایت فروشگاهی تاسیس کرد راه های بسیاری وجود دارد، اما یکی از بهترین و ساده ترین راه ها استفاده از وردپرس است‌. این نرم افزار مدیریت محتوا، قالب های آماده برای ساخت وب سایت در اختیار داشته که با کمترین میزان کدنویسی کاربر را قادر می سازد تا یک وب سایت فروشگاهی‌ برای خود داشته باشد. یکی از این قالب ها وودمارت است. این قالب دموهای مختلفی داشته که می توان از هر کدام بنا بر احتیاج استفاده کرد‌. با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره دموهای قالب وودمارت صحبت کرده و اطلاعات لازم در این باره را کسب کنیم.

 

دموهای قالب وودمارت

همان طور که بیان کردیم، وودمارت یک قالب فروشگاهی وردپرس است که امکاناتی را در خود فراهم کرده و توسط آن ها می توان به راحتی یک سایت فروشگاهی را ساخت.  این قالب هم چنین خود را با افزونه فروشگاهی ووکامرس هماهنگ می‌ کند و باعث می شود تا سرعت که یکی از مهم ترین موارد برای یک سایت فروشگاهی است هم در بالاترین میزان ممکن قرار بگیرد. 

هم چنین در قالب وودمارت دموهای‌ بسیاری وجود دارند که بر اساس انواع فروشگاه های موجود طراحی شده اند. دموهای قالب وودمارت به ما این امکان را می دهند تا با چند کلیک و به راحتی فروشگاه آنلاین خود را داشته باشیم.

دمو وودمارت

این نسخه ها آزمایشی و رایگان یا کم هزینه هستند و آماده وارد کردن در سایت بوده و کار‌ با آن ها ساده است. هم چنین برای صاحبان ‌وب سایت یک راه مقرون به صرفه بوده زیرا می توانند از قالب های رایگان یا کم هزینه استفاده کنند و‌ مبلغ کمتری را برای ساخت وب سایت آن هم اوایل کسب و کار خود پرداخت کنند.‌ برخی از‌ دمو وودمارت برای کسب و کار به شرح‌ زیر هستند:

  • دموی پیش فرض یا دیفالت
  • دموی وب سایت پوشاک
  • دموی مشاور املاک
  • دموی فروشگاه آرایشی و زیبایی
  • دموی خرده فروشی
  • دموی سایت کتاب فروشی
  • دموی فروشگاه محصولات دیجیتال
  • دموی ابزار فروشی
  • دموی سوپر مارکت آنلاین
  • دموی فروشگاه لباس زیر
  • دموی شرکتی
  • دموی فروش لوازم‌ و داروی پزشکی
  • دموی‌ فروش قهوه
  • دموی پت شاپ

دموهای فارسی قالب وودمارت وردپرس باران

دموهای فارسی قالب وودمارت وردپرس باران

علاوه بر اینکه دموهای قالب وودمارت به صورت قالب هایی با زبان انگلیسی وجود دارند، می توانید دموهای فارسی قالب وودمارت وردپرس باران را نیز در میان آن ها پیدا کرده و فروشگاه خود را با زبان فارسی بسازید. در تمامی دمو های سایت فارسی شما می توانید امکانات کامل وودمارت را مشاهده کنید. به عنوان مثال اگر یک دموی فروشگاه فروش آنلاین عسل وجود داشته باشد، شما می توانید صفحه نخست، فروشگاه، تماس با ما، عضویت در سایت، شبکه های اجتماعی، سبد خرید و درگاه پرداخت داشته باشید.

 هم چنین در این وب سایت ها معمولا چند صفحه برای مقاله ها در نظر گرفته شده است تا کمک به افزایش بازدید سایت باشد و اطلاعات مشتری را بالا ببرد. به همین روش دموهای دیگری نیز برای وب سایت ها آماده شده اند که کاملا به زبان فارسی ارائه شده اند. برخی از دموهای فارسی قالب وودمارت به شرح زیر هستند:

  • دموی مشابه دیجی کالا
  • دموی فروشگاه سخت افزار
  • دموی فروشگاه گل و گیاه
  • دموی دیزاینر
  • دموی گرید
  • دموی لندینگ فروشگاه گجت
  • دموی مد و فشن

بسته نصبی قالب وودمارت

قالب وودمارت

برای تمامی دموهای قالب وودمارت که در بالا بیان کردیم چه انگلیسی و چه دموهای فارسی، بسته نصبی قالب وودمارت وجود دارد که می توانید یا آن را روی وردپرس خود نصب کنید یا از طریق نصب آسان این کار را انجام دهید‌. ابتدا باید شما قالب مناسب وب سایت خود را انتخاب کنید. سپس آن را از شرکت های مختلف خریداری کرده یا به صورت رایگان آن را تهیه کنید.

سپس این فایل یا بسته نصبی را از طریق نصب پیشخوان، نصب هاست یا آسان استفاده می کنید. برای نصب از طریق پیشخوان باید یک سایت وردپرسی داشته باشید و دموی وودمارت مربوطه پس‌ از اینکه سایت روی هاست راه اندازی شد، از طریق پیشخوان‌ وردپرس نصب می شود.

برای نصب از طریق هاست نیز شما دمو را به صورت مستقیم از طریق هاست وب سایت خود نصب خواهید کرد‌. در بسته نصبی آسان دموهای قالب وودمارت هم یک سایت کامل را بعد از نصب مشاهده خواهید کرد که ساخت آن مربوط به شرکتی است که از آن دمو را خریداری کرده اید.

دانلود دموهای قالب وودمارت وردپرس باران

دانلود قالب وودمارت

دموهای قالب وودمارت از کاربردی ترین و بهترین قالب ها یا پوسته های وردپرس است که می توان با آن سایت فروشگاهی ساخت. تقریبا هر‌ کالا یا خدماتی‌ که در دنیای حقیقی به فروش می رسند، در دموهای قالب وودمارت وجود دارند‌. تمامی این دموها از امکانات وودمارت استفاده می کنند و همگی به صورت سئو شده طراحی شده تا بتوانید یک بازدید عالی برای وب سایت خود داشته باشید‌.

برای دانلود دموهای قالب وودمارت می توانید دانلود قالب وودمارت را از وردپرس باران تهیه کنید. در بسته خریداری شده از وردپرس باران علاوه بر نسخه اورجینال و فارسی سازی شده قالب، بسته 144 دموی فارسی به صورت بسته نصبی نیز ارائه می شود. افزونه های ضروری و جانبی قالب نیز همراه قالب ارائه می شود.

خرید قالب وودمارت از وردپرس باران شامل 30 روز ضمانت بازگشت سفارش و یک عمر پشتیبانی و بروزرسانی رایگان است. دیگر مزیت های تهیه این نسخه در ادامه فهرست شده اند.

مزیت های قالب وودمارت وردپرس باران

  1. ✅اورجینال و بدون دستکاری کدها
  2. ✅همراه با تمام افزونه های ضروری و جانبی
  3. ✅شامل بیش از 144 دمو آماده و 600 قالب آماده دیگر
  4. ✅با فعال سازی اختصاصی وردپرس باران
  5. ✅دموهای المنتور
  6. ✅دموهای ویژوال کامپوزر
  7. ✅300+ طرح ها و قالب های آماده المنتور
  8. ✅300+ طرح های قالب های آماده ویژوال کامپوزر
  9. ✅مجموعا بیش از 744 دمو، طرح و چیدمان آماده
  10. ✅همراه با 100+ فونت فارسی اختصاصی
  11. ✅بسته نصبی آسان
  12. ✅کاملا فارسی سازی شده
  13. ✅کاملا راستچین سازی شده
  14. ✅با پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی
  15. ✅با 30 روز ضمانت بازگشت سفارش
  16. ✅با تعرفه قیمت عادلانه رقابتی

برای دانلود قالب وودمارت نسخه اورجینال، فارسی سازی شده با 100 فونت فارسی و 144 دمو آماده با پشتیبانی و بروزرسانی رایگان همین حالا به سایت وردپرس باران مراجعه کنید.

برای خرید قالب وودمارت به سایت وردپرس باران مراجعه کنید:

https://wpbaran.ir/woodmart-theme/

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.