کد خبر : 30270 / /
/

چرا باید از قفل درب هوشمند استفاده کرد؟

قفل درب هوشمند برای خانه شما مزیت های زیادی دارد که شاید از آن بی اطلاع باشید. در واقع یکی از مهم ترین ارکان هوشمند سازی خانه به حساب می آید. توسط برند های مختلفی تولید می شود.

چرا باید از قفل درب هوشمند استفاده کرد؟

 

 

قفل درب هوشمند برای خانه شما مزیت های زیادی دارد که شاید از آن بی اطلاع باشید. در واقع یکی از مهم ترین ارکان هوشمند سازی خانه به حساب می آید. توسط برند های مختلفی تولید می شود. عملکرد قفل های دیجیتال به این صورت است که مکانیزم باز و بسته شدن بر مبنای هوش مصنوعی و عملگر پردازنده مرکزی یا همان CPU صورت می پذیرد. به جای حالت مکانیکی، در این قفل ها از برد های کامپیوتری استفاده شده است که اطلاعات را دریافت و پردازش و در صورت صحت اجازه ورود و یا منع ورود را صادر می کنند.

شما می‌توانید در بحث خرید قفل هوشمند به سراغ برندهای موجود در بازار بروید و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد؛ اما اگر می‌خواهید ایمنی را واقعاً لمس کنید، برندها و لیبل‌های معتبر قطعاً گزینه مناسب‌تری خواهند بود. بهترین قفل دیجیتال موجود در بازار گران‌ترین نیست، بلکه نمونه‌ای بارز از ایمنی، قابلیت و همین‌طور امکانات است. خانه شما نیاز به یک تغییر اساسی دارد. اما قرار نیست از کوبیدن و ساختن دوباره هراس داشته باشید. همه چیز با نصب یک قفل ساده شبیه به مدل‌های مکانیکی روی درب شما انجام می‌شود. به یک شبکه اینترنت هم نیاز دارید.

 

کنترل نرخ جرم و جنایت

یکی از عناصر کلیدی برای توجه ویژه به امنیت خانه، افزایش تعداد فعالیت‌های مجرمانه در سراسر جهان است. خانه‌ها نیز به‌عنوان هدف برای استفاده‌های غیرمجاز مورد تهاجم مجرمان و بزهکاران قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که امنیت خانه ضروری است. قفل‌های هوشمند بیومتریک، مانعی در برابر اقدامات مجرمانه قرار می‌دهند که اتفاقاً بسیار هم پیچیده است.

قفل درهای موجود در بازار مجهز به سنسور ایمنی است که تفاوت بین صاحب‌خانه و فرد غریبه را حس می‌کند. اگر سه تلاش صحیح برای باز کردن قفل انجام شود، این قفل درب یک زنگ هشدار را ایجاد می‌کند. قفل‌های هوشمند درب در اکثر کشورهای پیشرفته توانسته است جرم را کنترل کند. مردم برای امنیت خانه خود این قفل‌ها را به بن‌بست‌های معمولی ترجیح می‌دهند و به طبع انتخاب خوبی برای آپارتمان‌ها، واحدهای تجاری و مسکونی و یا حتی درب‌های ورودی خانه‌ها هستند.

نظارت بر خانه در غیاب شما

امنیت درب ورودی خانه ضروری است؛ زیرا به ایمن نگه‌داشتن دارایی‌های شما در یک مکان کمک می‌کند. اگر خانه شما با قفل درب‌های بدون کلید ایمن شده است، این امکان را دارید که قفل را از فاصله دور و مبتنی بر شبکه بی‌سیم وای‌فای کنترل کنید. این تنها یک فایده برای خانه شما از ابعاد امنیتی نیست.

بلکه سبب می‌شود که نیازی به حضور شما برای باز و بسته کردن درب نباشد. قفل‌های هوشمند درب مجهز به ویژگی ایمنی هستند. این به نظارت بر کسانی که وارد و خارج خانه می‌شوند کمک می‌کند. در واقع قفل هوشمند معبر اصلی درب ورودی خانه‌ها است. قفل درب بیومتریک برای افزایش امنیت منزل حتی می‌تواند به‌عنوان یک آیفون تصویری نیز عمل کند. شما می‌توانید دستگاه‌ها را با مشخصات، امکانات و قابلیت‌های مختلف تهیه کنید.

images_1669823369.jpg

حریم خصوصی

امنیت خانه به دلیل حفظ حریم خصوصی ضروری است. خانه شما مهم‌ترین مکانی است که افراد روزمره خود را در آن می‌گذارند و حتی اسناد و مدارک و لوازم باارزش خود را در آن نگه‌داری می‌کنند. قفل‌های هوشمند برای این نیاز پاسخ داده شده است. آنها نه‌تنها وضعیت امنیتی را در یک ساختمان حفظ می‌کنند، بلکه این را ضروری می‌کنند که هیچ شخص دیگری به داخل خانه دسترسی نداشته باشد. به‌عنوان‌مثال یکی از مدل‌های موجود در بازار دستگاهی است که دارای کنترل خودکار بوده و می‌تواند عبور و مرور را ثبت کند. این به حفظ حریم خصوصی افراد در خانه کمک می‌کند. همچنین راه حلی نوآورانه برای نگرانی‌های امنیتی است.

کاهش احتمال استفاده غیرقانونی از اموال

امنیت خانه ضروری است زیرا احتمال استفاده غیرقانونی را کاهش می دهد. برخی از عناصر خانه‌ها را به‌عنوان مکانی برای مخفیگاه هدف قرار می‌دهند. قفل‌های هوشمند درب احتمال استفاده غیرقانونی را محدود می‌کند. قفل درب‌های بیومتریک بر روی درب ورودی خانه نصب می‌شود. به طبع وقتی ورودی اصلی خانه شما کنترل شود می‌توانید ایمنی خانه خود را تا چندبرابر ارتقا دهید. این تجهیزات همین‌طور قیمت خیلی بالایی نسبت به بسیاری از مدل‌های مکانیکی ندارند و حتی می‌توانید نمونه‌های ارزان‌تری را نیز در بازار تهیه کنید.

مسئله مهم دیگر که می‌توان به‌عنوان تبصره به آن اشاره کرد، امکان استفاده از قفل‌های دیجیتال حتی برای اتاق‌ها است. در واقع اگر یک واحد اداری و سازمانی هستید و می‌خواهید بخش‌های مختلف یک ساختمان را از هم جدا کنید، این دستگاه‌ها بهترین گزینه هستند.

امکان استفاده از روش‌های مختلف باز کردن درب

لایه امنیتی اضافی ارائه شده توسط این قفل‌های جدید به این معنی است که شما همیشه می‌دانید چه کسی به خانه شما دسترسی دارد و می‌توانید کمتر نگران مدیریت ایمنی ساختمان خود باشید. به‌علاوه، اگر بدون قفل‌کردن در از خانه بیرون می‌روید، می‌توانید از راه دور خانه‌تان را مستقیماً از تلفنتان قفل کنید بدون اینکه برای چک کردن ناچار باشید یک خیابان را دور بزنید.

به همین دلیل، قفل‌های هوشمند سطح کاملاً جدیدی از راحتی را برای مدیریت خانه شما معرفی می‌کنند. کدهای دسترسی یک گزینه عالی برای کودکان در سن مدرسه و نوجوانانی است عموماً کلید خود را گم می‌کنند. روی این دستگاه‌ها حتی می‌توانید تا بیش از 100 سرانگشت، رمز عبور و کارت نیز تعریف کنید.

images_1669823481.jpg

بازار قفل هوشمند در ایران

به‌طورکلی، قفل‌های هوشمند گران‌تر از قفل‌های سنتی هستند و این می‌تواند عامل مهمی در تصمیم‌گیری شما باشد؛ بنابراین ما برخی از قیمت‌های عمومی را در این مورد بررسی می‌کنیم، شما می‌توانید حتی مدل‌های میان‌رده و اقتصادی را نیز تهیه کنید که پروتکل‌های عجیب و پیچیده زیادی ندارند.

بازار قفل هوشمند بسیار سریع درحال‌رشد است و گزینه‌های بیشتری به طور مداوم به بازار معرفی می‌شوند. وقتی صحبت از تطبیق‌پذیری به میان می‌آید شرکت‌های معتبر به طبع انتخاب منطقی‌تری هستند. در حال حاضر، مجموعه خانه هوشمند جهان اسمارت، یکی از مراکز معتبر و شناخته شده و البته برجسته در زمینه خرید و سفارش تجهیزات ساختمان‌های هوشمند و اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی و هوشمندسازی منازل مسکونی در ایران است.

تنوع وسیع در محصولات به شما این امکان را می‌دهد که بهترین مدل‌های قفل دیجیتال را با قیمت مناسب تهیه نموده و از خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات نیز استفاده کنید.

 

برچسب ها : قفل هوشمند

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.