کد خبر : 30269 / /
/

خبر خوش برای زائرین تور کربلا آرمین تراول !!!!

خبر خوش برای زائرین تور کربلا آرمین تراول !!!!

 

 

تور کربلا در این ایام خنک سال بسیار پر مسافر شده است. چرا در این مقاله میخواهیم درباره ی خدمات تور های کربلا صحبت کنیم؟ چون بسیاری از افراد راجب تور های کربلا هیچ اطلاعاتی ندارند و صرفا به دنبال خرید این تور هستند. خوب است قبل از خرید آگاهی پیدا کنید.

تور کربلا

تور کربلا از لحاظ برگزاری و هم از لحاظ معنوی با مابقی تور های خارجی متفاوت است. بهترین راه برای زیارت مکان های زیارتی در کربلا و نجف استفاده از تور های کربلا است. در این تور ها شما هرگز دغدغه نخواهید داشت و تمامی برنامه های سفر قبل از اعزام شما، برنامه ریزی شده است.

تور هوایی کربلا

تور های هوایی کربلا،راحت ترین روش مشرف شدن به کربلای معلی است. شما در تور های هوایی کربلا در عرض 1ساعت و نیم به نجف یا بغداد خواهید رسید و سپس به کربلا خواهید رفت. این تور مناسب افراد میانسال و ناتوانان است. شما میتوانید بهترین قیمت تور هوایی کربلا را در آرمین تراول مشاهده کنید.

تور زمینی کربلا

تور های زمینی کربلا به افرادی پیشنهاد میشود که تحمل طی کردن راه طولانی با اتوبوس را دارند. تور زمینی کربلا با اتوبوس vip 25 نفره اجرا میشود. هتل های این تور در بهترین شرایط قراردارد. خوب است سری به تور زمینی کربلا آرمین تراول بزنید.

تور کربلا vip

تور های vip کربلا مناسب افرادی ست که به دنبال سفر به کربلا به صورت لاکچری هستند. در این تور شما به بهترین هتل های کربلا و نجف خواهید رفت. خدمات غذایی در تور های کربلا یکسان است. بیمه مسافرتی در تمامی تور های کربلا وجود دارد. برای مشاهده تور کربلا vip کلیک کنید.

تور ارزان کربلا

تور ارزان کربلا زمانی اتفاق می افتد که مسافرین این مسیر به شدت کاهش یابد، در این مواقع پرواز ها و هتل های این کشور تخفیفاتی رو به اجرا درخواهد آورد. هرگز در زمان های شلوغ به دنبال تور های ارزان قیمت کربلا نباشید. در اینصورت مطمئن باشید، کیفیت تور خریداری شده، قابل توضیح نخواهد بود.

تور قسطی کربلا

معتبر ترین شرکت زیارتی، آرمین تراول توانسته برای شما در این شرایط بد اقتصادی ، تور های اقساطی کربلا را به اجرا در آورد. شما برای استفاده از این طرح باید حداقل 2 هفته زودتر از موعد حرکت کاروان و یا تور با مدیران آرمین تراول در ارتباط باشید.

خدمات تور کربلا چیست؟

خدمات تور های کربلا شامل : خدمات پرواز یا اتوبوس بسته به نوع تور متفاوت است، خدمات هتلی درجه الف و خدمات غذایی با کیفیت را برای شما تدارک دیده ایم. همچنین میتوانید تاریخ تور های زمینی و هوایی کربلا را از طریق وبسایت آرمین تراول به تفکیک مشاهده نمایید.

تور کربلا نوروز 1402

در ایام نوروز بسیاری از مسافرین به دنبال تور های نوروزی کربلا هستند. در نوروز 1402 بسیاری از مسافرین به کربلا ی معلی سفر خواهند کرد. اگر شما هم به دنبال خرید تور کربلا در نوروز هستید میتوانید از هم اکنون با ما در ارتباط باشید. تور کربلا نوروز 1402 را میتوانید به راحتی از آرمین تراول رزرو کنید.

جمع بندی 

در این مقاله سعی کردیم تا برای شما بهترین تور کربلا آرمین تراول را مانند نهال گشت، نوراسیر، مسیرسبز به تصویر بکشانیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. درصورت تمایل به رزرو کاروان یا تور کربلا میتوانید با کارشناسان ما درارتباط باشید.

ارتباط با آرمین تراول

برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر کافیست با راه های ارتباطی زیر با کارشناسان آرمین تراول در ارتباط باشید. 

۱- مراجعه حضوری : تهران، رباط کریم، بلوار مصلی، روبروی افق کوروش، پلاک ۱۱

۲- تماس با تلفن های دفتر : ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۰ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۱ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۲

۳- تماس با خط های همراه دفتر : ۰۹۳۸۹۴۶۴۵۰۶ – ۰۹۹۲۵۳۰۱۱۳۴

4- عضویت در کانال های داخلی و خارجی آرمین به نشانی : ARMINTRAVEL

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.