کد خبر : 30000 / /
/

بهترین فرش ماشینی در ایران

بهترین فرش ماشینی در ایران

 

 

بهترین فرش ماشینی در ایران

ایران مهد تولید فرش ماشینی یا دستبافت است، به طوری که در حال حاضر همه‌ی دنیا به کیفیت فرش‌های ایرانی ماشینی پی برده‌اند. امروزه خرید اینترنتی فرش ماشینی در ایران به کرات اتفاق می‌افتد و اگر شما هم قصد خرید چنین فرشی را دارید، کافی است که مقاله‌ی امروز ما را مطالعه کنید چرا که در این مطلب به موارد و نکاتی در خصوص فرش‌های ماشینی خواهیم پرداخت.

ضمناً در انتهای مقاله نیز به یک مرکز معتبر به جهت استعلام قیمت فرش ماشینی و همچنین خرید اینترنتی فرش ایرانی ماشینی خواهیم پرداخت.

نحوه تشخیص بهترین فرش ماشینی

برای اینکه یک فرش ماشینی را به راحتی تشخیص دهید باید به چند مورد توجه کنید که ما در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • بررسی جنس نخ خاب

همانطور که می‌دانید بیشتر وزن یک فرش را نخ خاب آن تشکیل می‌دهد و هر چه کیفیت آن بهتر باشد، ماندگاری فرش نیز افزایش می‌یابد. بنابراین پر واضح است که اگر یک فرش ماشینی به طور کامل از نخ خاب با الیاف با کیفیت تهیده شده باشد می‌توان آن را بهترین نوع فرش ماشینی در نظر گرفت.

  • بررسی هیت ست شدن فرش

در هنگام خرید اینترنتی فرش ماشینی حتماً به هیت ست شدن فرش دقت کنید. در واقع فرش با استفاده از بخار آب گرمادهی خواهد شد که این عمل ماندگاری و کیفیت فرش را افزایش می‌دهد. ضمناً توجه داشته باشید که فرض‌های ماشینی هیت ست شده از تراکم بیشتری برخوردار هستند.

  • بررسی تعداد گره‌های طولی و عرضی

از جمله عوامل تعیین کننده قیمت یک فرش ماشینی ابریشم تراکم گره‌های بافته شده در آن است. مثلا وقتی صحبت از یک فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه می‌شود یعنی در طول هر متر فرش باید هزار گره در نظر گرفته شده باشد. به طور کلی هر چه تعداد شانه بر روی فرش بیشتر باشد، خرید بهتری را تجربه خواهید کرد.

بهترین الیاف فرش ماشینی

همانطور که حتماً می‌دانید یک فرش ممکن است با استفاده از الیاف‌های مختلفی در نظر گرفته شده باشد که هر کدام کیفیت‌های متفاوتی دارند. اما در حال حاضر از جمله الیاف‌های کمیاب و با کیفیتی که برای خرید اینترنتی فرش ماشینی می‌توان در نظر داشت، الیاف درالون آلمان است. این الیاف در کمتر شرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر فقط توسط تولیدی قالی سلیمان برای تهیه فرش استفاده می‌شود. حال اجازه دهید به معرفی این مرکز معتبر فروش فرش بپردازیم.

قالی سلیمان

خرید فرش ماشینی از شرکت تولیدی و صنعتی قالی سلیمان

شرکت تولیدی قالی سلیمان از جمله مراکز معتبر فروش فرش ماشینی محسوب می‌شود که در حال حاضر مشتریان زیادی داشته و توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند. از جمله مزایای بکارگیری از این شرکت به جهت خرید اینترنتی فرش ماشینی، استفاده از الیاف درالون آلمان است که بهترین الیاف در نوع خود در دنیا می باشد. از افتخارات این شرکت داشتن نمایندگی فروش در 70 کشور دنیا است که باعث شهرت بیش از پیش فرش‌های ماشینی ایرانی شده است. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای بیش از 60 نمایندگی در شهرهای مختلف بوده که خرید فرش ماشینی با الیاف کمیاب درالون آلمان آسان کرده است.

ضمناً گفتنی است که ارسال رایگان فرش به شهرهای مختلف از دیگر مزیت‌های خرید از این فروشگاه اینترنتی فر ش قالی سلیمان به حساب می‌آید که از جمله افتخارات آن انتخاب بعنوان واحد نمونه سال در صادرات و مصرف کننده بوده است.

 

حال اگر خواهان خرید انواع فرش ماشینی با قیمت فرش مناسب و کیفیت عالی هستید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده، با مشاوران تیم تخصصی فروشگاه اینترنتی خرید  قالی سلیمان ارتباط برقرار کنید.

قالی سلیمان

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.