کد خبر : 29726 / /
/

انتخاب مناسب‌ترین طرح لایه باز

انتخاب مناسب‌ترین طرح لایه باز

طرح لایه باز یکی از فایل‌های بسیار کاربردی و مشهور در حوزه گرافیک است که از آن استفاده زیادی می‌شود. طراحی‌های لایه باز به شما اجازه تغییر و ویرایش عناصر و المان‌های مختلف و حتی حذف و اضافه کردن آن‌ها را می‌دهند. به همین دلیل این نوع گزینه‌ها برای گرافیست‌ها بسیار محبوب و پراستفاده هستند. در این مقاله قصد داریم راجع به فایل‌های لایه باز صحبت کرده و نکاتی را ارائه کنیم که با کمک آن‌ها بتوانید یک محصول لایه باز خوب و مناسب خود انتخاب کنید.

نکات مهم برای انتخاب طرح لایه باز

هنگامی که به جستجو می‌پردازید، متوجه می‌شوید که تنوع بسیار زیادی برای فایل‌های لایه باز وجود دارد و این امر، انتخاب را بین آن‌ها سخت می‌کند. اما در ادامه قصد داریم نکات کاربردی برای انتخاب بهتر را ارائه دهیم.

چه هدفی دارید؟

قبل از هر چیز مشخص کنید که قرار است فایل را برای چه منظوری استفاده کنید؟ این کار کمک می‌کند تا انتخاب هدفمندتری داشته باشید و برای خرید فایل‌های گوناگون هزینه‌های گزافی پرداخت نکنید. برای مثال اگر قرار است یک کارت ویزیت برای سالن زیبایی آماده کنید، به دنبال فایل‌هایی بگردید که با المان‌های سالن زیبایی همخوانی داشته باشد. مثلا دارای المان‌هایی از لوازم آرایشی، بهداشتی و ... باشد.

طرح نهایی شما چیست؟

در گام بعدی باید مشخص کنید که فایل لایه باز را برای چه کاری قرار است استفاده کنید؟ آیا قصد دارید یک کارت ویزیت طراحی کنید یا به دنبال طراحی یک پوستر زیبا هستید؟ بنابراین در این گام لازم است تا طرح نهایی را مشخص و سپس محصول را خریداری نمایید.

2

چه میزان بودجه دارید؟

گاهی کارفرما قرار است به شما هزینه کمی برای طراحی مورد نظر پرداخت کند، بنابراین خیلی معقول نیست که برای یک پروژه با میزان دریافتی کم از گزینه‌هایی با هزینه بالا استفاده کنید. بنابراین قبل از هر چیز میزان بودجه خود را تعیین ومتناسب با آن تصمیم بگیرید. حتی شما می‌توانید این موضوع را صادقانه با کارفرما در میان گذاشته و در صورتی که وی تمایل به استفاده از طراحی­هایی با هزینه بالاتر دارد، اقدام به خریداری کنید. در این خصوص، می­توانید با کارشناسان ایران طرح ، مشورت کنید.

سلیقه کارفرما چیست؟

گاهی گرافیست همه تلاش خود را برای ارائه یک طرح لایه باز زیبا به خرج  می‌دهد؛ اما باز هم نمی‌تواند نظر کارفرما را جلب کند. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی از سلیقه کارفرما آگاه شوید و مطابق با سلیقه او حرکت کنید. بنابراین در مراحل اولیه که قرار است فایلی را انتخاب کنید، از نظر کارفرما استفاده کنید. در گام بعدی توجه داشته باشید که طراحی شما به شکل حرفه‌ای به کارفرما ارسال شود. این کار کمک می‌کند تا کارفرما بتواند نظر بهتری روی فایل ارائه کند.

3

از هر سایتی خریداری نکنید.

با گذری بر وبسایت‌های مختلف متوجه خواهید شد که تنوع وبسایت‌های ارائه دهنده این محصولات بسیار زیاد است. اما خرید از هر وبسایتی توصیه نمی‌شود. سعی کنید از وبسایت‌هایی خرید را انجام دهید که معتبر بوده و فایل‌های حرفه‌ای طراحی  می‌کنند.

در گام اول به نماد اعتماد اینترنتی وبسایت مورد نظر توجه کنید. هر وبسایت فاقد این نماد، اعتبار کافی نداشته و خرید از آن توصیه نمی‌شود. علاوه بر این، وبسایت مورد نظر باید طراحی­های گوناگون در دسته بندی‌های مختلف را موجود داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی از میان انبوهی از فایل‌های لایه باز انتخاب مناسبی انجام دهید. وبسایت ایران طرح یکی از بزرگترین و معتبرترین وبسایت‌ها در حوزه ارائه فایل‌های لایه باز است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به انبوهی از فایل‌های لایه باز برای طراحی‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

کلام آخر

فایل‌های لایه باز یکی از پراستفاده‌ترین فایل‌ها در دنیای امروزی هستند. که شامل وکتور یا فایل برداری و طرح    psd یا فایل پیکسلی می باشند. این محصولات می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن تغییر کرده و برای کسب و کارهای مختلف استفاده شوند. امکان تغییر و حذف و اضافه کردن المان‌ها از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع فایل‌ها بوده که آن‌ها را بسیار محبوب ساخته است.

از  فایل‌های وکتور و طرح لایه باز برای طراحی انواع کارت‌های ویزیت، پوستر و ... استفاده می‌شود. اما نکات مهمی برای انتخاب فایل‌های لایه باز وجود دارد که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی درباره انتخاب آن ارائه دهیم که با کمک آن‌ها می‌توانید خریدی متناسب با نیاز خود انجام دهید. برای خرید انواع طراحی­های لایه باز با تنوع گوناگون می‌توانید به وبسایت ایران طرح مراجعه کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.