کد خبر : 29426 / /
/

چطوری سنگ شکن بخریم

چطوری سنگ شکن بخریم

 

 

شرکت ماکان سنگ شکن پس از سالها تحقیق، تولید، تامین و تامین انواع ماشین آلات سنگ شکن معدنی و قطعات یدکی کلیه کارخانه های شن و ماسه و آسفالت، علاوه بر تامین ماشین آلات معمولی، اقدام به ساخت دستگاه های مخصوص نیز می نماید. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه دهد. ماکان سنگ شکن علاوه بر تامین تجهیزات فوق در کشور قادر است این محصولات را در سطح بین المللی با کیفیت رقابتی نیز عرضه کند. دقت، سرعت، تضمین کیفیت و ارائه خدمات در سراسر کشور چهار فاکتور مهم و اساسی است که همواره در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.از این رو خرید غلطک نوار نقاله و خرید سنگ شکن فکی از این برند میتواند به شما اطمینان خاطر بدهد.

غلطک نوار نقاله چیست

یکی از اجزای اصلی نوار نقاله یا تسمه نقاله، درام یا غلطک نقاله است که در ابتدا و انتهای تسمه نقاله قرار می گیرد. علاوه بر دو غلطک نوار نقاله اصلی، غلطک های دیگری نیز با استاندارد خاصی ساخته می شوند. مشخصات غلطک ها از جمله قطر بدنه، قطر شفت، طول بدنه شفت و سایر مشخصات بسته به مدل گیربکس و تسمه نقاله، نیروی ورودی، اندازه دستگاه توسط سازنده دستگاه و کارشناس تعیین و محاسبه می شود. غلطک در ابتدای نوار نقاله نصب می شود و قدرت و نیروی دورانی خود را از الکتروموتور و گیربکس دریافت می کند و به آنها متصل می شود. با طراحی خاص و استانداردهای خاص در ساخت متمایز می شود. این غلتک از پلاستیک (لاستیک) برای افزایش اصطکاک و کاهش آسیب به تسمه ها و نوار نقاله ها استفاده می کند. همانطور که گفته شد، در غلطک اولیه، شفت آن از یک طرف به موتور الکتریکی دستگاه متصل است، بنابراین با روشن شدن موتور، شفت و بدنه غلطک شروع به چرخش می کنند و در اثر نیروی اصطکاک و درگیر شدن سطح غلتک با سطح زیر تسمه نقاله، باعث گردش آن می شود.

سنگ شکن فکی چیست؟

پس از آوردن مواد معدنی از معادن به کارخانه، برای خرد کردن یا تغییر اندازه سنگ ها به سنگ شکن نیاز خواهید داشت. بسته به نوع و ظرفیت سنگ شکن، بهترین کار انجام سنگ شکن است و در کارخانه های شن و ماسه، سیمان، مواد و ... استفاده می شود.در این فرآیند می توان از سنگ شکن های مختلفی استفاده کرد. سنگ شکن هیدروکن، سنگ شکن کوبیت، شن و ماسه ساز و ... یکی از بهترین سنگ شکن های اولیه برای کارخانه ها، سنگ شکن فکی است که برای سنگ های بسیار سخت نیز مفید است و در مرحله اول خط تولید قرار می گیرد. سنگ شکن فکی (خرید سنگ شکن فکی) برای خرد کردن سنگ سخت و مواد معدنی استخراج شده در دل کوه بسیار مفید خواهد بود و در هر ساعت حدود 6000 تن سنگ را به قطعات کوچکتر تبدیل می کند.

سنگ شکن فکی چگونه کار می کند

سنگ شکن فکی اولین دستگاهی است که در خط فرآوری سنگ معدنی نصب می شود و وظیفه خرد کردن سنگ های بزرگ را به قطعات کوچک بر عهده خواهد داشت. سنگ شکن فکی قابلیت خرد کردن سنگ های بزرگتر از 150 میلی متر را دارد. بسته به اندازه ورودی این سنگ شکن، نوع آن مشخص می شود. به عنوان مثال سنگ شکن فکی مدل 80*100 دارای سایز ورودی 100*80 سانتی متر خواهد بود که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. فرایند سنگ شکنی در سنگ شکن فکی توسط دو گونه ثابت و متحرک انجام می شود. پس از ورود مواد معدنی به دستگاه، شانه ثابت فک در جای خود قرار می گیرد و شانه متحرک به سمت فک ثابت حرکت می کند و روی سنگ ها فشار میاورد که در نتیجه سایز آن ها کم می شود. در قسمت پایین فک ثابت متحرک خروجی دستگاه تعبیه شده است که به ابعاد مورد نیاز خط تولید تنظیم می شود. تا زمانی که مواد ورودی به این اندازه برسند، در داخل سنگ شکن باقی می مانند و توسط دو فک به قطعات کوچکتر جدا می شوند. دو شانه متحرک و ثابت با بند اسفنجی به دستگاه متصل می شود که تعویض اسفنج ها را آسان می کند. بیشتر قسمت های سنگ شکن فکی از فولاد منگنز با مولیبدن ساخته شده است که مقاومت لازم را در برابر ضربه و سایش از سنگ ها ایجاد می کند. البته با گذشت زمان ممکن است برخی از قطعات فرسوده شوند و عملکرد اصلی خود را از دست بدهند. در این شرایط توصیه می کنیم سریعا این قطعه را تعویض کنید تا دستگاه بتواند عملکرد اولیه خود را بازگرداند و از طرفی سرعت خط تولید افزایش پیدا کند. سنگ شکن فکی مجهز به سیستم روانکاری است که عمر مفید آن را افزایش می دهد. تعویض قطعات این دستگاه علاوه بر طول عمر بالا، ساده و بدون دردسر است.

عملکرد سنگ شکن فکی

به لطف دسته بلند دستگاه، هنگام بسته شدن خروجی، زاویه بین بازوهای ثابت و متحرک از حد معمول فراتر نمی رود و بار به راحتی خرد می شود و به بالا پرتاب نمی شود. بدنه دستگاه برای جلوگیری از خرابی در اثر فشار و بار زیاد به صورت یک تکه ساخته شده است و بازوهای دستگاه از فولاد مولیبدن منگنز است که مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد. شانه ها توسط تسمه های فک که به بدنه و دسته پیچ می شوند در جای خود ثابت می شوند تا به راحتی تعویض شوند. بلبرینگ های به کار رفته در این دستگاه تا 6 برابر بار ورودی را تحمل می کنند. این سنگ شکن ها به دلیل سایش و پارگی به طور ویژه طراحی شده اند و جنس این مواد از فولاد منگنزی انتخاب شده است که باعث افزایش طول عمر قطعات و کاهش سایش ناشی از عملکرد دستگاه می شود.

 

سنگ شکن فکی

 

 

ماکان سنگ شکن  https://makansangshekan.net با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و فروش قطعات انواع سنگ شکن و خطوط سنگ شکن، فعالیت های طراحی گسترده ای را انجام داده و قابلیت های خود را در اختیار افراد مختلف قرار داده است.قطعات یدکی عرضه شده توسط این شرکت شامل انواع سنگ شکن در اندازه ها و ظرفیت های مختلف مانند سنگ شکن فکی، سنگ شکن چکشی، سنگ شکن مخروطی (Hydrocon)، سنگ شکن ضربه ای (Qubit)، سنگ شکن گریز از مرکز و آسیاب پودر می باشد.

ماکان سنگ شکن

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.