کد خبر : 29425 / /
/

چرا خرید یو پی اس و استابلایزر برای شرکت ها الزامیست؟

چرا خرید یو پی اس و استابلایزر برای شرکت ها الزامیست؟

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برای محافظت از بارهای بزرگ در برابر اختلالات الکتریکی ناشی از فعالیت هایی مانند نوسانات برق، قطع برق و خاموشی با استفاده از باتری های جداگانه استفاده می شود.UPS  شما را در برابر از دست دادن فایل های ارزشمند محافظت می کند.

با چنین پشتیبان گیری می توانید به راحتی کار خود را ذخیره کرده و کامپیوتر خود را بدون نگرانی از عواقب آن خاموش کنید.

اگر منطقه شما از قطع یا نوسانات برق رنج می برد، یک UPS (منبع برق اضطراری) برای محافظت از رایانه ها، روترها و سایر وسایل الکترونیکی شما ضروری است. یک یو پی اس می تواند با تهیه پشتیبان باتری برای چند دقیقه از سیستم شما در برابر قطعی محافظت کند تا بتوانید به راحتی رایانه خود را خاموش کنید. با کمال تعجب، یو پی اس حتی زمانی که برق در منطقه شما قطع نمی شود مفید است.

بنابراین اگر در حال حاضر یک کامپیوتر دارید و در مورد اینکه آیا باید اقدام به خرید یو پی اس کنید یا خیر و سردرگم هستید، در اینجا دلایلی برای خرید آن وجود دارد.

جلوگیری از نوسانات و افت ولتاژ

UPS فقط اطلاعات کامپیوتر شما را در زمان قطع برق ذخیره نمی کند، این دستگاه ها دارای چندین پورت محافظ برق و خروجی هستند که برای محافظت از دستگاه های متصل در برابر نوسانات ولتاژ طراحی شده اند. این نوسانات ولتاژ به راحتی آسیب می زند و نوسانات مکرر (حتی برای دوره های کوتاه) می تواند به تجهیزات الکترونیکی حساس مانند هارد دیسک آسیب برساند و از بین ببرد.

خروجی ها و پورت های محافظت شده در برابر نوسانات ولتاژ را آسان می کند. نکته خوب این است که بسیاری از مارک‌های UPS خروجی‌هایی را که برای محافظت در برابر نوسانات درجه‌بندی شده‌اند، فهرست می‌کنند. بنابراین می‌توانید مسیریابی کابل خود را مطابق با آن برنامه‌ریزی کنید.

برخی از برنامه ها ترکیبی از پورت های برق و حفاظت باتری دارند. همچنین فقط دوشاخه های محافظت شده ولتاژ وجود دارد. دومی با باتری داخلی یو پی اس کار نمی کند، اما به فیلتر کردن افت و افت ولتاژ کمک می کند.

جلوگیری از نقض اطلاعات

همانطور که قبلا ذکر شد، نوسانات برق می تواند به هارد دیسک ها و مادربردها آسیب برساند. افت ولتاژ می تواند باعث خرابی داده ها شود که بازیابی آنها دشوار است. کامپیوترها مدتی طول می کشد تا به طور کامل خاموش شوند. در یک سناریوی معمولی، وقتی دکمه پاور را فشار می‌دهید، سیستم اقداماتی را برای اطمینان از خاموش شدن ایمن انجام می‌دهد.

در صورت برق گرفتگی ناگهانی یا قطعی برق، فرصتی برای اجرای هیچ اقدامی وجود ندارد. در بدترین حالت، می تواند کامپیوتر شما را با فایل های سیستم نابود کند. حتی در شرایط خوب، می توانید داده های زیادی را از دست بدهید، به خصوص اگر برنامه ای که با آن کار می کنید از ذخیره خودکار پشتیبانی نمی کند. برای بسیاری از برنامه‌ها، ذخیره خودکار ممکن است یک فرآیند مداوم نباشد. پس از یک فاصله زمانی ثابت (می تواند چند دقیقه یا یک ربع باشد) کار می کند و با این کار مقدار قابل توجهی از اطلاعات را از دست می دهید.

صرفه جویی در هزینه به کمک یو پی اس

جلوگیری از نوسانات و افت ولتاژ

UPS به شما در صرفه جویی در هزینه های الکترونیکی در دراز مدت کمک می کند. علاوه بر خراب کردن فایل‌ها، قطع ناگهانی برق یا برق گرفتگی می‌تواند باعث آسیب فیزیکی به قطعات در حال چرخش مانند سر هارد دیسک، موتورها یا صفحات شود.

از دست دادن ناگهانی می تواند باعث قطع شدن موتور و از کار افتادن آن شود. حتی اگر تصادف یکباره نباشد، توقف ناگهانی می تواند به مرور زمان باعث ساییدگی و پارگی شود. و همانطور که می دانید، بازیابی اطلاعات از درایوهای خراب یا آسیب دیده ارزان نیست. علاوه بر این، از سلامت رایانه، روتر و سایر دستگاه های شما محافظت می کند. بنابراین تا زمانی که کاملا فرسوده نشوند نیازی به تعویض ندارند.

پشتیبان برق بدون وقفه

به نقل از فرصت کیش، یک یو پی اس بیشتر از رایانه شخصی یا لپ تاپ شما محافظت می کند. تعداد زیاد پورت ها به این معنی است که می توانید به انواع لوازم جانبی متصل شوید، خواه یک مانیتور ساده یا یک چاپگر. اولی به این معنی است که نمایشگر به طور غیر منتظره خاموش نمی شود. علاوه بر تجهیزات جانبی کامپیوتر، می توانید دستگاه های شبکه خود مانند NAS، روترها و مودم ها را نیز متصل کنید. زیرا در پایان روز، نمی‌خواهید کارتان متوقف شود زیرا وای‌فای خانه‌تان کار نمی‌کند یا فایل‌های کاری‌تان در دسترس نیستند.

با این حال، همه یو پی اس های خارج از رک در هنگام اتصال چندین دستگاه جانبی و دستگاه کارایی ندارند. شما یک UPS می خواهید که بتواند بار را تحمل کند و به شما زمان کافی برای خاموش کردن رایانه بدهد.

حال می خواهیم با هم به کاربرد های مختلف استابلایزر و پاسخ به این سوال که چرا باید استابلایزر بخریم بپردازیم.

کار در شرایط نا مطلوب

اگر ولتاژ یک دستگاه الکترونیکی بالاتر یا کمتر از حد مطلوب باشد، مشکلات زیادی ممکن است رخ دهد. یک تنظیم کننده ولتاژ برای عملکرد صاف و پایدار دستگاه ها مورد نیاز است و ولتاژ را حفظ می کند. هدف اصلی رگولاتور ولتاژ ارائه ولتاژ ثابت به بار حتی در زمان نوسانات برق است. توصیه می شود.

جلوگیری از آسیب دائمی دستگاه ها با استابلایزر

تمام وسایل الکتریکی خانه شما طوری طراحی شده اند که در سطوح مختلف ولتاژ به درستی کار کنند. نوسانات ولتاژ می تواند باعث آسیب دائمی به تجهیزات شما شود و همچنین می تواند سیم کشی خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. تثبیت کننده ولتاژ به عنوان یک سپر محافظ عمل می کند و احتمال خرابی را کاهش می دهد. همچنین به افزایش طول عمر دستگاه های مختلف کمک می کند. نصب تثبیت کننده ولتاژ برای محافظت از وسایل برقی گران قیمت مانند کولر، تلویزیون، یخچال و کامپیوتر ضروری است.

استابلایزر یخچال و تلوزیون

یخچال دارای محدوده ولتاژ وسیعی است، اما از نوسانات ولتاژ مصون نیست. بنابراین برای عملکرد صحیح تثبیت کننده یخچال، همیشه به یک تثبیت کننده ولتاژ نیاز است. تثبیت کننده ولتاژ تلویزیون تضمین می کند که نوسانات ولتاژ به تلویزیون ارزشمند شما آسیب نمی رساند و ولتاژ خروجی ایمن را حفظ می کند.

UPS و استابلایزر  چه ویژگی خاصی دارند؟

یو پی اس تمامی کسب و کارهای خود از قبیل هوایی، زمینی، داخلی، بین المللی، تجاری و مسکونی را از طریق یک شبکه وانت و تحویل واحد مدیریت می کند. ساختار شبکه واحد به UPS اجازه داده است تا با به حداکثر رساندن کارایی شبکه و استفاده از دارایی، نقاط قوت رقابتی را به دست آورد.

UPS و استابلایزر  چه ویژگی خاصی دارند؟

 شرکت فرصت کیش با بیش از پانزده سال سابقه در تولید و واردات یو پی اس و استابلایزر و سایر تجهیزات برق اضطراری شما را در امر خرید همراهی می کند و می توانید برای مشاوره رایگان قبل از خرید استابلایزر یا یو پی اس با ما در تماس باشید.

www.foursatkish.com

https://www.khabareazad.com

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.