کد خبر : 29418 / /
/

قیمت آسیاب قهوه صنعتی برای کافی شاپ

قیمت آسیاب قهوه صنعتی کافی برای شاپ چقدراست؟ آیا برای کافی شاپ می تواند آسیاب قهوه صنعتی ایرانی کاربردی باشد؟ چرا؟

 قیمت آسیاب قهوه صنعتی برای کافی شاپ

 

 

قیمت آسیاب قهوه صنعتی کافی برای شاپ چقدراست؟ چه آسیاب قهوه ای برای کافی شاپ مناسب است؟ آیا برای کافی شاپ می تواند آسیاب قهوه صنعتی ایرانی  کاربردی باشد؟ چرا؟ همه این سوالات را در این پست مورد بررسی قرار می دهیم. قبل از هر چیز بهتر است نگاهی داشته باشیم به انتخاب آسیاب برای کافی شاپ که باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

آسیاب قهوه صنعتی کافی شاپ

بهترین آسیاب برای کافی شاپ آسیاب قهوه صنعتی است. زیرا می تواند همه نیازهای یک کافی شاپ را برآورده کند. چه از نظر سرعت و دقت و چه از نظر عملکرد و نحوه آسیاب خوب از این رو بیشتر افرادی که در حوزه قهوه و کافی شاپ فعال هستند به دنبال یک آسیاب قهوه صنعتی یا نیمه صنعتی می باشند. همین جا باید یادآوری کنم بیشتر دستگاه های آسیاب قهوه خانگی قابلیت آسیاب قهوه ترک را ندارد و محدودیت هایی برای آسیاب ایجاد می کنند به همین دلیل نمی توانند به اندازه کافی پاسخگوی نیاز یک کافی شاپ باشند.

 

بهترین آسیاب قهوه صنعتی برای کافی شاپ

همانطور که می دانید انتخاب بهترین آسیاب قهوه برای کافی شاپ بسیار حساس و ضروری است. زیرا یکی از بخش های مهم کار شما همین آسیاب است که می تواند روی بخش های دیگر هم تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال اگر قهوه به صورت یکدست آسیاب نشود و یا اینکه دقیقاً متناسب با دستگاه دم آوری قهوه آسیاب نشده باشد روی طعم و مزه قهوه اثر می گذارد. به همین دلیل بیشتر قهوه فروشی ها و کافی شاپ ها در زمان خرید آسیاب قهوه باید دقت لازم را به خرج دهند. اما مهم ترین مساله این است که بهترین آسیاب قهوه صنعتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

  • موتور قدرتمند با توان بالا

یکی از مهم ترین فاکتورهای یک آسیاب صنعتی خوب داشتن قدرت و توان موتور بالا است. زیرا دانه های قهوه بسیار سخت و مقاوم هستند و برای آسیاب چنین محصولی نیاز است موتور پرقدرت باشد. در این صورت دستگاه به راحتی می تواند دانه های قهوه را آسیاب کند و از طرف دیگر استهلاک دستگاه کمتر است این مساله می تواند به عمر و دوام دستگاه نیز کمک کند.

  • قدرت خنک کنندگی در دستگاه

با توجه به اینکه دانه های قهوه بسیار سخت هستند بدون شک در هنگام آسیاب بخصوص در زمان بیشتر دستگاه گرم می شود که این گرما می تواند روی کیفیت آسیاب تاثیر بگذارد و آنها را برشته و سوخته کند. به همین دلیل دستگاه های آسیاب بخصوص آسیاب صنعتی قهوه نیازمند فن خنک کنندگی هستند. دستگاه با داشتن فن، بدون مشکل می تواند با کیفیت بالا، آسیاب را انجام دهد  و شما نیازمند صرف زمان و انرژی بابت خنک شدن دستگاه نیستید. در غیر این صورت باید صبرکنید تا دستگاه خنک شود و بعداً دوباره کار خود را انجام دهید که این یعنی هدر رفتن انرژی و زمان شما و برای کافی شاپ مقرون به صرفه نیست!

  • تنوع درانواع  آسیاب

یکی از چالش های کافی شاپ ها، قهوه فروشی و ... داشتن تنوع در نحوه آسیاب است. همانطور که می دانید هر دستگاه قهوه، نیازمند آسیاب مخصوص به خود است. این مساله زمانی محقق می شود که شما بتوانید درجه بندی متنوعی در آسیاب خود داشته باشید. زمانیکه درجه بندی آسیاب محدود باشد دست شما باز نخواهد بود. آسیاب های صنعتی قهوه باید دارای درجه بندی متنوع و زیادی باشند تا بتوانند هر نوع آسیابی را تحت پوشش قرار دهند.

  • تیغه های مقاوم و با دقت

یکی از وسایل مهم و حساس در آسیاب قهوه تیغه های آن می باشد. زیرا این تیغه های هستند که باید دانه های سخت قهوه را آسیاب کنند از این رو داشتن مقاومت کافی و دقت بالا در تیغه مهم است. بیشتر آسیاب های صنعتی از تیغه های تخت بهره می برند. نحوه قرار گیری تیغه و استحکام آن یکی از فاکتورهای مهم  برای خرید آسیاب قهوه کافی شاپ است.

  • ظرفیت کافی برای گرایندر صنعتی

گرایندرهای صنعتی قهوه باید دارای ظرفیت قابل توجهی برای آسیاب باشند. زیرا باید حجم زیادی از دانه های قهوه را در زمان محدودی آسیاب کنند. در برخی از آسیاب های صنعتی متاسفانه این فاکتور مهم در نظر گرفته نشده است. شاید این مساله در نگاه اول چندان حائز اهمیت نباشد اما پای عمل که می رسد بسیار مهم است. زیرا شما باید در زمان محدودی به مشتریان زیادی سرویس بدهید و نیازمند آسیاب سریع و پرقدرت هستید.

  • عدم پرتی قهوه در گرایندر

جالب است بدانید اکثر دستگاه های گرایندر قهوه با پرتی زیادی آسیاب را انجام می دهند. این فرآیند حدوداً بین 200 تا 300 گرم پرتی قهوه ایجاد می کند. این موضوع زمانی بیشتر خودش را نشان می دهد که شما به صورت پشت سر هم بخواهید در چندین نمونه آسیاب ریز و درشت داشته باشید. دراین صورت باید برای بدست آمدن یک آسیاب یکنواخت و یکدست برای هر نمونه، مقداری پرتی از نمونه قبلی داشته باشید. با توجه به گران بودن دانه های قهوه این مساله مهم است. اما سوال اینجاست آیا دستگاه آسیاب قهوه صنعتی وجود دارد که پرتی را به حداقل برساند و یا پرتی آن صفر باشد؟ در جواب باید گفت: بله! اتفاقاً برخی از برندهای آسیاب قهوه ایرانی توانسته اند این مشکل را برای همیشه رفع کنند. به عنوان مثال آسیاب قهوه صنعتی یوکار با داشتن تجهیزات و امکانات بالا توانسته این مشکل را به صفر برساند. برای مشاهده اطلاعات این آسیاب و یا قیمت روز آن می توانید همین کلمه ( آسیاب قهوه صنعتی یوکار) را سرچ کنید و یا اینجا کلیک کنید.

  • ضمانت و خدمات پس از فروش در گرایندرصنعتی

هم یکی از گزینه های مهم انتخاب گرایندر صنعتی قهوه است. شاید این موضوع خیلی مهم نباشد اما اگر پای عمل برسد و بخواهید دستگاه خود را تعمیر و نگهداری کنید اهمیت این مساله را به روشنی درک می کنید. زیرا بسیاری از برندهای خارجی و حتی ایرانی ضمانت و خدمات پس از فروش ندارند. به همین دلیل با کوچک ترین مشکل شما باید هزینه های گزافی بابت تامین قطعه و یا سرویس دستگاه پرداخت کنید. این در حالی است که برخی از قطعات به صورت کامل در ایران وجود ندارند و شما حتی مجبور به تعویض کل دستگاه و خرید مجدد می شوید. متاسفانه این مساله در همه ابعاد ازجمله خرید لوازم برقی، خودرو و ... حاکم است. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید این مساله را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید.

قیمت آسیاب قهوه صنعتی

 Alt:  قیمت آسیاب قهوه صنعتی

  • قیمت گرایندر صنعتی قهوه

اما در کنار همه نکات ذکر شده باید به قیمت آسیاب قهوه صنعتی برای کافی شاپ نیز توجه داشته باشید. بسیاری از آسیاب های خارجی با قیمت دلار ارزش گذاری می شوند و نسبت به عملکرد آنها، قیمت بالایی دارند. این در حالی است که برخی از برندهای ایرانی با داشتن قیمت منطقی و مناسب به همراه عملکرد عالی توانسته اند همه نیازهای مشتریان را برآورده کنند. علاوه بر این خدمات پس از فروش و ضمانت در برندهای ایرانی قابل تامین است و شما می توانید از بابت تعمیر و نگهداری دستگاه در آینده اطمینان داشته باشید. شاید این پرسش مطرح باشد که آیا یک برند ایرانی می تواند دقت و سرعت عالی داشته باشد؟ برخی از تولیدکنندگان آسیاب قهوه ایرانی با به روز شدن و مطابق با استانداردهای جهانی توانسته اند این مهم دست پیدا کنند. یکی از برندهای معروف ایرانی که توانسته همه امکانات و تجهیزات آسیاب قهوه به همراه دقت و سرعت بالا را تامین کند برند آسیاب قهوه یوکار است. این برند با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و داشتن خدمات پس از فروش یکی از برندهای آسیاب محبوب ایرانی است.

نتیجه گیری:

با توجه به موارد بالا، قبل از خرید آسیاب قهوه حتماً تحقیق و اطلاعات کافی داشته باشید و موارد مهم از جمله قد ت و توان موتور، ظرفیت، درجه بندی، عدم پرتی قهوه، فن خنک کنندگی، ضمانت و خدمات پس از فروش را مورد بررسی قرار دهید. همین جا باید یادآوری کنم متاسفانه برخی برندها با داشتن امکانات کم و کیفیت پایین قیمت بالایی دارند و از طرفی برخی برندهای دیگر به لحاظ اقتصادی بودن محصول برای خرید، با حذف برخی از فاکتورها، قیمت ارزان و اقتصادی برای مشتریان در نظر می گیرند. پیشنهاد ما نه گروه اول و نه گروه دوم هستند زیرا شما می خواهید به صورت حرفه ای و مدام از دستگاه استفاده کنید و به قول معورف یک بار هزینه بدهید پس بهتر است بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی حرفه ای را با قیمت مقرون به صرفه در خرید خود داشته باشید و در بحث قیمت، ارزیابی خود را با توجه به عملکرد و امکانات انجام دهید نه صرفاً قیمت! متاسفانه بسیاری از خریداران صرفاً قیمت را مد نظر دارند و در آینده ای نه چندان دور باید هزینه های بیشتری نسبت به هزینه اولیه دستگاه بپردازند و یا مجبور به تعویض دستگاه می شوند. که این مساله مساوی است با به هدر رفتن وقت، انرژی و بودجه شما!

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.