کد خبر : 29306 / /
/

بهترین چاپ پرچم تشریفات

بهترین چاپ پرچم تشریفات

انواع چاپ بر روی پرچم های شرکتی و نمایشگاهی

 

گزینه های زیادی برای چاپ پرچم تشریفات به صورت سفارشی وجود دارد. این فرآیندها، با اکثر مواد پارچه ها، عالی عمل می کنند، می توانید پس از انتخاب طرح و نوع پارچه برای پرچم، آنها را به تعداد مورد نیاز سفارش داده و در نوع ایستاده بزرگ شرکتی و نمایشگاهی و یا رومیزی انتخاب کنید.

چاپ پرچم سیلک اسکرین

با این روش، پرچم ها با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک اسکرین خودکار با فرمت بزرگ چاپ می شوند. این ماشین ‌های چاپ، به تولیدکنندگان اجازه می ‌دهند تا هر مورد را با دقت و سرعت تولید نمایند، اما به دلیل طولانی بودن فرآیند راه ‌اندازی، معمولاً به حداقل سفارش ۱۰ پرچم نیاز دارند. Silk-screening انتخاب خوبی برای پرچم های ساده و چاپ پرچم تشریفات است که عمدتاً از اشکال و یا چند رنگ تشکیل شده است.

در این فرآیند، پرچم ها تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. این کار نه تنها برای بهتر جلوه دادن تصاویر چاپ شده است، بلکه برای تثبیت جوهرها در برابر شرایطی آب و هوایی سخت و ماندگاری بیشتر آنها انجام می شود. جوهرها از طریق پارچه نفوذ می کنند و تقریباً 100٪ پوشش را در تمامی سطح ایجاد می کنند.

در نهایت، پرچم ها قبل از اعمال یک نوار تقویت کننده در بالا و یک طرف آن، بریده شده و لبه دار می شوند. سپس گرومت ها وارد شده و آماده بسته بندی می شود. می توانید برای چاپ پرچم تشریفات خود، از این روش استفاده کنید.

چاپ دیجیتال برای پرچم تشریفات

با این نوع چاپ بر روی پرچم، محصول سفارشی شما به صورت دیجیتالی بر روی چاپگر جوهرافشان بزرگ چاپ می شود. یک مزیت بزرگ برای انتخاب پرچم چاپ دیجیتالی این است که بر خلاف فرآیند سیلک اسکرین، معمولاً حداقل نیازهای سفارش وجود ندارد.

در این روش، فرقی نمی‌کند 1 یا 21 پرچم بخواهید، این آزادی انتخاب را دارید که تعداد پرچم‌ های چاپ شده دیجیتالی را انتخاب کنید. روش‌ های چاپ دیجیتال می ‌توانند عکس ‌ها و جزئیات دقیق را نیز چاپ کرده و گزینه‌ های بیشتری را هنگام انتخاب پرچم فراهم کنند.

با این حال، چاپ پرچم تشریفات به روش دیجیتال، همان نفوذ جوهر را مانند سیلک اسکرین ارائه نمی دهد، بنابراین پرچم شما در سمت پشتی به طور قابل توجهی، کم رنگ تر به نظر می رسد. این امکان وجود دارد که در مواقع لزوم، از یک پرچم دوطرفه استفاده نمود. در این شرایط، دو پرچمی که به روش دیجیتال چاپ شده اند، به هم دوخته شده و ظاهری یک دست را ارائه می کنند.

2

بهترین چاپ دیجیتال بر روی پارچه

 

در نهایت، پس از چاپ، پرچم ها، از یک حمام آب سرد به آب گرم عبور کرده و خشک می شوند. در نهایت، قبل از اینکه یک نوار تقویت کننده در بالا و یک طرف پارچه اعمال شود، آنها بریده شده و لبه دار خواهند شد. سپس گرومت ها درج گردیده و چاپ پرچم تشریفات، نهایی می شود.

چاپ پرچم با سابلیمیشن رنگ

پرچم ‌هایی که با فرآیند سابلیمیشن رنگ چاپ می‌ شوند، بهترین‌ عملکرد را ترکیب می ‌کنند. شما غنای رنگ را از سیلک اسکرین با توانایی های عکاسی چاپ دیجیتال بدست می آورید. اما سابلیمیشن رنگ چگونه کار می کند؟ پرچم های شما در ابتدا بر روی کاغذ ترانسفر با تصویر معکوس گرافیک نهایی چاپ می شود.

سپس، تصویر با پرس حرارتی روی پارچه پلی استر، در دمای 375 درجه فارنهایت منتقل می گردد. در حالی که پارچه تحت این دما و فشار بالا گرم می‌ شود، رنگ ‌ها به گازهایی تبدیل می ‌شوند که نفوذ کرده و در الیاف پرچم ثبت می گردند. اکنون، در چاپ پرچم تشریفات، طرح به طور دائم ثابت شده است، بنابراین، می توان آن را بدون خطر آسیب به کیفیت تصویر، شستشو داد.

به طور کلی حداقل شرایط سفارش برای پرچم های با روش سابلیمیشن رنگ، وجود ندارد. از آنجایی که این فرآیند چاپ، از طریق پارچه رنگ می ‌شود، سمت مقابل حدود 15 درصد کم رنگ تر و برعکس نمایش داده می‌شود. برای جلوگیری از نمایان شدن طرف دیگر، به دو صفحه نیاز از آن نیاز است که به هم دوخته شده و با یک آستر مات از هم جدا گردند.

پارچه مناسب پرچم تشریفات

بسیاری از پرچم ها، بر روی پارچه های پلی استر که به طور خاص برای آن استفاده طراحی شده است، چاپ می شوند. هنگام سفارش چاپ پرچم تشریفات، لازم است که مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. این به محل قرارگیری پرچم ها نیز بستگی دارد.

پرچم های ایستاده نمایشگاهی و شرکتی که در فضای باز قرار می گیرند، عمدتا از نوع پلی استر هستند تا بتوانند به خوبی در جریان باد، حرکت مواج خود را داشته باشند. این می تواند در عین زیباشناسی، جذابیت پرچم را نیز افزایش دهد.

ضمن آنکه این نوع از پارچه، در مقایسه با نوع بافت نایلونی، دارای دوام بیشتری است. از طرفی چین و چروک های پارچه، در فواصل دید معمولی قابل مشاهده نیست. در برخی از مواقع، از چاپ پرچم تشریفات بر روی وینیل ها استفاده می شود. آنها برای بنرها انتخاب خوبی هستند، اما جهت استفاده در پرچم ها، طراحی نشده اند.

پرچم های سفارشی چگونه ساخته می شوند؟

پرچم های سفارشی را می توان با استفاده از انواع یا ترکیبی از فرآیندهای چاپ و دوخت، تهیه نمود. هر فرآیند، ظاهر و احساس متفاوتی را به پرچم سفارشی می دهد. تقریباً هر پرچمی را می توان با استفاده از فرآیند چاپ دیجیتال آماده نمود.

اما برخی از آنها، با روش های گلدوزی ساخته می شوند. پرچم سفارشی تکمیل شده، کمی شبیه یک لحاف به نظر می رسد، به طوری که هر طرح در چاپ پرچم تشریفات، یک تکه پارچه جداگانه است. آنها معمولاً با استفاده از مواد نایلون دوخته می شوند.

پرچم های گلدوزی شده، به ویژه لوکس به نظر می رسند، زیرا جزئیات با دست روی پس زمینه پرچم دوخته شده است. در حالی که آنها کمی گرانتر از پرچم های سفارشی چاپ شده هستند، بسیار با کیفیت بوده و دارای ظاهر بصری چشمگیری می باشند.

در این روش از سفارش پرچم، از رنگ های مختلف نخ، برای ایجاد طرح روی یک تکه پارچه استفاده می شود. پرچم ‌های گلدوزی شده سفارشی، زیبا هستند و می ‌توانند طرح ‌های بسیار ظریف ‌تری را در خود جای دهند و بافتی برای هر عنصر در چاپ پرچم تشریفات داشته باشند.

3

سفارش چاپ پرچم های تشریفات در نوع ایستاده و رومیزی

 

این نوع از پرچم ها، برای فضای داخلی یا نمایشگاهی در فضای باز مناسب بوده و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. به خاطر داشته باشید که فرآیند تهیه پرچم های دوخته شده، کمی پیچیده تر از نوع چاپ شده است.

سفارش چاپ پرچم تشریفات در اندازه های مختلف

برای سفارش پرچم خود، این حق انتخاب را دارید که از میان انواع پارچه های ساتن مات یا براق، مخمل و یا جیر انتخاب نمایید. در این مجموعه، ریشه دوزی پرچم به صورت دوبل انجام می شود که در صورت درخواست مشتری، بدون ریشه نیز ارائه خواهد شد.

به سادگی می توانید در سفارش چاپ پرچم تشریفات خود، رنگ پارچه و ریشه ها را در تنوع رنگ بندی های موجود، برگزینید. همچنین، پایه های پرچم، از جنس استیل و چدن بوده که در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه می شود. می توانید پایه های آن را در ارتفاع دلخواه، تنظیم کنید. ارائه سفارش به صورت آنلاین در دنیای پرچم وجود دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.