کد خبر : 29165 / /
/

اجاره جرثقیل کفی خودروبر

اجاره جرثقیل کفی خودروبر

 

در صورت نیاز به حمل خودروهای آسیب دیده، آیا می دانید هزینه اجاره جرثقیل کفی خودروبر برای حمل انواع وسایل نقلیه سبک در سطح شهر تهران یا در خارج از شهر چقدر است؟

به طور حتم یکی از مهم ترین نیازمندی هایی که بسیاری از شهروندان در تهران به طور روزمره دارند نیاز به اجاره جرثقیل کفی دار برای حمل خودروهایی است که بنا به دلایل مختلف امکان استارت زدن و روشن کردن یا هدایت آن ها در سطح جاده های درون شهری و برون شهری وجود ندارد.

به عنوان یک مثال ساده می توان به خودروهایی اشاره کرد که دچار نقص فنی شده اند و یا بنا به دلایلی مانند وقوع سوانح رانندگی امکان حمل آن ها وجود ندارد. در این مواقع در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است که شهروندان محترم نیاز به اجاره جرثقیل کفی خودروبر داشته باشند تا امکان حمل و نقل وسیله نقلیه دچار نقص فنی با استفاده از این تجهیزات ممکن شود.

خوشبختانه دفاتر متعددی به ارائه خدمات کرایه این تجهیزات می پردازند. با این وجود لازم است در زمان اجاره جرثقیل در تهران نکات متعددی را در ذهن داشته باشید تا امکان استفاده بهینه از آن ها برای حمل انواع خودرو فراهم شود.

 

چند نکته برای اجاره جرثقیل کفی خودروبر

به طور حتم هر یک از شهروندان می تواند به راحتی ضمن تماس با دفاتر کرایه دهنده انواع جرثقیل در مورد امکان برخورداری از خدمات اجاره جرثقیل کفی خودروبر سوالات خود را مطرح کند و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان حمل خودرو را داشته باشند.

-        اجاره جرثقیل کفی خودروبر از نزدکی ترین مکان

به طور حتم باید دقت داشته باشید که در زمان اجاره جرثقیل برای حمل خودرو تلاش کنید تا دفاتری را برای کرایه این دستگاه انتخاب کنید که فاصله زیادی با محل وقوع حادثه نداشته باشند و بتوانند به سرعت در محل حاضر شوند.

لزوم رفع سد معابر و جاده ها

به خصوص در صورتی که محل وقوع حادثه پر رفت و آمد باشد باید تمام تلاش خود را برای رفع سد معبر به کار برد و نزدیک ترین دفاتر اجاره جرثقیل را برای کرایه این تجهیزات انتخاب کرد.

در شهرهای بزرگی مانند تهران که به عنوان پایتخت دارای دفاتر و شرکت های متعددی می باشد که امکان اجاره هر یک از انواع جرثقیل دارای کفی را دارند، پیدا کردن بهترین دفتر اجاره دهنده جرثقیل که نزدیک به محل وقوع حادثه باشد کار سختی نیست.

برای همین می توانید ضمن تماس با هر یک از این دفاتر در مورد دلیل نیاز به اجاره جرثقیل کفی دار اطلاعات بیشتری در اختیار آن ها قرار دهید تا در صورت لزوم راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار داده و بهترین تجهیزات را برای حمل خودروهای دچار نقص فنی ارسال کنند.

ظرفیت جرثقیل کفی دار

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که برای اجاره جرثقیل کفی خودروبر باید به خاطر داشته باشید، توجه به وزن خودرو یا وسیله نقلیه ای می باشد که دچار آسیب یا نقص فنی شده است. با توجه به این که ما انواع جرثقیل کفی دار را با توان باربرداری مختلف مانند 3 تن یا 7 تن داریم، ممکن است خودروی شما با توجه به وزنی که دارد با یکی از این تجهیزات قابل حمل باشد.

حتی در مورد وسایل نقلیه سنگین ممکن است نیاز به انواع جرثقیل دارای کفی با توان 10 تن و بالاتر باشد.

برای همین بهتر است اطلاعات لازم را در مورد نوع خودرو و مشخصات آن در اختیار دفاتر اجاره دهنده این تجهیزات قرار دهید تا مشکلی از این حیث برای شما به وجود نیاید.

اجاره جرثقیل 3 تن کفی دار

این جرثقیل ها به طور معمول برای خودروهای سبک مانند انواع سواری یا وانت پیکان مناسب هستند و برای همین است که می توان در صورت وقوع حادثه برای هر یک از این خودروها امکان استفاده از این جرثقیل را با توجه به ظرفیت 3 تن آن داشت.

این دستگاه می تواند به راحتی برای حمل انواع خودروی سمند، پژو، آر دی، پیکان و سایر خودروهای شخصی مورد استفاده قرار گیرد.

با این وجود برای انواع وسیله نقلیه دارای وزن های بالاتر شاید نیاز به استفاده از جرثقیل هایی با توان باربرداری و حمل بیشتر باشد.

اجاره جرثقیل 7 تن

در بین جرثقیل های دارای توان بالاتر از جرثقیل 3 تن، می توان اجاره جرثقیل کفی دار 7 تن را گزینه مناسبی برای حمل بسیاری از انواع کامیونت و سایر خودروهای دارای وزن زیر 7 تن برشمرد.

لازم به ذکر است که جرثقیل های دارای توان حمل بار ده تن و بالاتر نیز برای کاربری های خاص و برای مثال به منظور حمل وسایل نقلیه سنگین مانند اتوبوس حادثه دیده وجود دارند که هر یک می توانند در صورت نیاز به اجاره جرثقیل کفی خودروبر در داخل شهر تهران و یا در حومه آن در اختیار شهروندان قرار گیرند.

این خدمات در استان های البرز و سایر نقاط کشور نیز در صورت بروز هر گونه حادثه می تواند کمک زیادی به حمل انواع وسیله نقلیه از محل حادثه به محل تعمیر یا پارکینگ بنماید.

هزینه اجاره جرثقیل کفی خودروبر

به طور حتم با توجه به مدت زمان یا ساعاتی که نیاز به اجاره جرثقیل می باشد و یا با توجه به مسیری که باید وسایل نقلیه آسیب دیده را حمل کرد، نیاز به پرداخت اجاره یا کرایه های متفاوتی خواهد بود. البته نیازی به نگرانی نیست، زیرا که این کرایه ها با توجه به نرخ های مصوب از شهروندان محترم اخذ می شوند.

برای همین است که به طور معمول می توانید برای آگاهی از هزینه اجاره جرثقیل کفی خودروبر ابتدا از نرخ ارائه این خدمات به طور شیفت کاری، ساعتی و یا با توجه به طور مسیر در سال جاری آگاه شوید.

کارشناسان حاضر در دفاتر اجاره دهنده انواع جرثقیل می توانند شما را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین انواع جرثقیل کفی دار برای حمل خودرو یاری کنند. همچنین می توانید در صورت نیاز به آگاهی بیشتر از هزینه های لازم برای کرایه این تجهیزات که ممکن است به صورت شیفت کاری یا ساعتی باشد مشاوره لازم را از این دفاتر ضمن صحبت با کارشناسان به دست آورید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.