کد خبر : 28946 / /
/

نمایندگی معتبر اشنایدر الکتریک در ایران

نمایندگی معتبر اشنایدر الکتریک در ایران

 

 

 با توجه به الکتریکی شدن تجهیزات در تمامی حوزه‌ها، از صنعت گرفته تا دفاتر اداری و منازل مسکونی، تأمین قطعات الکتریکی از اهمیت بالایی برخوردار است. مسأله‌ای که در چنین محصولاتی به فراوانی دیده می‌شود، عدم ارائه کیفیت مطلوب و نیاز به تعویض مجدد است. با این وجود، با کمی جست‌وجو و تحقیق، می‌توانید برندی معتبر و باسابقه را پیدا کنید که کیفیت محصولاتش تضمین‌شده باشد. یکی از بهترین‌های این حوزه، برند اشنایدر بوده که ۲۰۰ سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. در این مقاله با برند اشنایدر الکتریک و نمایندگی اشنایدر آَشنا خواهید شد. 

 

آشنایی با برند اشنایدر الکتریک

برند اشنایدر الکتریک یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های دنیاست که قریب به ۲۰۰ سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد و در طول زمان، با وجود تغییراتی که در نوع محصولات تولیدی ایجاد شد، همواره یکی از موفق‌ترین‌های حوزه خود بود. با بررسی پیشینه این برند، فراز و فرود‌های متعددی را مشاهده خواهید کرد و تغییرات گسترده توجه شما را به خود جلب می‌کنند. در سال ۱۸۳۶ جوزف و آدولف اشنایدر در یک کارگاه ریخته‌گری متروک در فرانسه کار خود را شروع کرده و توان خود را بر صنعت فولاد متمرکز ساختند. به این ترتیب توانستند بعد از گذشت ۲ سال، برند Schneider & Cie را بنیان‌گذاری کنند. در ابتدای راه به اقتضای زمان، محصولات تولیدی این برند به وسایل حمل و نقل و ماشین‌های سنگین مربوط می‌شد؛ تا این که در اواخر قرن ۱۹، یک شرکت تولید محصولات الکتریکی توانست توجه اشنایدر را به خود جلب کند. تقریباً از سال ۱۹۸۱ تمرکز اشنایدر روی محصولات الکترونیکی گذاشته شد و با توجه به سابقه طولانی این شرکت در بازار‌های فروش، در مدت زمان کوتاهی به یکی از غول‌های بازار الکترونیک تبدیل شد.

امروزه این برند، یکی از ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیاست که در ۱۰۰ کشور نمایندگی داشته و ۱۵۰ هزار نفر نیروی انسانی را تحت پوشش قرار می‌دهد. نمایندگی اشنایدر در ایران نیز مشغول به فعالیت است. جالب است بدانید که تا کنون بیش از ۲۰ هزار اختراع به نام شرکت اشنایدر به ثبت رسیده و به سبب اهمیت پیشرفت و حرکت رو به جلو برای این برند، هر ساله ۵ درصد از درآمد کل، به تحقیق و توسعه اختصاص داده می‌شود. کمپانی اشنایدر این روز‌ها به دلیل فعالیت تخصصی در زمینه کالای الکترونیکی، به « اشنایدر الکتریک» تغییر نام داده و همواره برای توسعه برند خود، با شرکت‌های مطرح و بزرگ دنیا همکاری می‌کند. این برند همچنین حامی محیط زیست و استارتاپ‌های نوپاست و تکنولوژی‌های جدید را نیز حمایت می‌کند. برای مثال در سال‌های اخیر برند اشنایدر به حوزه اینترنت‌اشیاء (iot) نیز ورود کرده است.

حال که با پیشینه برند اشنایدر و حوزه فعالیت آن آَشنا شدید، به معرفی برخی از محصولات آن خواهیم پرداخت. در صورت تمایل به استفاده از محصولات این برند معتبر می‌توانید به نمایندگی اشنایدر در ایران مراجعه کنید و کالا‌های الکترونیکی را با بالاترین کیفیت مطابق با استاندارد‌های جهانی خریداری کنید. 

 محصولات اشنایدر

محصولات اشنایدر الکتریک

 شرکت اشنایدر با وجود ۲۰۰ سال سابقه حضور در بازار‌های جهانی و سال‌ها فعالیت در حوزه الکتریک، محصولات متعددی برای عرضه دارد. همان طور که پیش‌تر گفتیم، چیزی نزدیک به ۲۰ هزار اختراع به نام این شرکت به ثبت رسیده و همین مسأله نشان‌دهنده تنوع بالای محصولات تولیدی این شرکت است. تولیدات برند اشنایدر الکتریک به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند: 

•    اتوماسیون صنعتی و کنترل

•    قدرت بحرانی، خنک‌کننده و رک‌ها

•    انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی

•    دسترسی به انرژی

•    توزیع ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه

•    اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل

•    کسب و کارهای کوچک و مسکونی

•    محصولات ولتاژ پایین

در هر یک از دسته‌های فوق، محصولاتی جهت آسایش و رفاه افراد توسط برند حرفه‌ای اشنایدر تولید می‌شوند. برخی از محصولات اشنایدر نسبت به سایر محصولات آن شناخته‌شده‌تر هستند که برخی از آن‌ها را نیز معرفی خواهیم کرد.

 کلید هوایی

کلید هوایی اشنایدر

کلید هوایی یک کلید اتوماتیک فشار ضعیف است که در آمپر‌های بالا به کار گرفته می‌شود. در واقع این کلید مدار را از بروز برخی مشکلات و آسیب‌ها مصون می‌دارد. مثلاً می‌تواند از مدار در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه آنی و تأخیری و اتصال به زمین محافظت کرده و به این ترتیب عمر مفید مدار را افزایش دهد. کلید‌های هوایی در دو نوع NT و NW تولید می‌شوند. کلید هوایی اشنایدر یکی از بهترین کلید‌های هوایی است که می‌توانید آن را از نمایندگی اشنایدر خریداری کنید. هر یک از انواع کلید‌های هوایی ویژگی‌هایی دارند که باید با در نظر داشتن آن‌ها و بررسی نیاز‌هایتان، بهترین نوع را انتخاب کنید.

تابلو برق

تابلو برق صنعت روز

تابلو برق یکی دیگر از محصولات شناخته‌شده برند صنعت روز است که کاربرد زیادی دارد. این محصول در واقع فضایی است که تجهیزات برقی و الکترونیکی را شامل می‌شود و به نوعی نقش محافظتی در برابر جریان الکتریکی با شدت بالا دارد. تابلو برق ضمن کنترل انرژی الکتریکی، از وسایل برقی محافظت کرده و بروز شوک الکتریکی در افراد را نیز مهار می‌کند. با توجه به موارد این چنینی، کیفیت بالای تابلو برق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که در حفظ جان افراد دخیل بوده و می‌تواند از بروز حوادث جلوگیری کند. این محصول نیز انواع گوناگونی دارد و از جهات مختلف تقسیم‌بندی می‌شود. فارغ از نوع تابلو برق، بهترین برندی که می‌توانید تهیه کنید بی‌شک برندصنعت روز است.

نمایندگی اشنایدر

مهم‌ترین دغدغه در تهیه محصولات، اطمینان از اصل بودن و کیفیت مطلوب آن‌هاست. محصولات الکترونیکی برند اشنایدر الکتریک نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره نگرانی از اصل نبودن کالا وجود دارد. بهترین کار برای اطمینان از دسترسی به محصولات با کیفیت، مراجعه به نمایندگی اشنایدر در ایران است. شرکت فنی و مهندسی «صنعت روز» سال‌هاست در حوزه تأمین قطعات و همچنین مشاوره و راهنمایی در خرید محصولات برند اشنایدر الکتریک مشغول به فعالیت بوده و نمایندگی اشنایدر در ایران است. شرکت صنعت روز، پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و همین مسأله گواه این مدعاست که رضایت مشتری برای این تیم، مهم‌ترین رکن است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی می‌توانید با کارشناسان صنعت روز ارتباط بگیرید.

کلام آخر

برند اشنایدر الکتریک یک برند معروف جهانی در حوزه تولید قطعات الکترونیکی است که در این مقاله با آن آشنا شدید. برای خرید محصولات این برند، می‌توانید به نمایندگی اشنایدر یعنی شرکت صنعت روز مراجعه کرده و از خریدی امن و باکیفیت لذت ببرید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره، با این شرکت در ارتباط باشید. 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.