کد خبر : 28937 / /
/

بهترین هدیه برای یک شرکت چه چیزی می باشد؟

بهترین هدیه برای یک شرکت چه چیزی می باشد؟

 

 

 

هر ساله تعداد زیادی از شرکت‌ها در زمانی نزدیک به سال جدید به فکر این هستند که هدیه‌ای ارزشمند و در عین حال مقرون به صرفه برای مشتریان خود تهیه کنند. پیشنهاد‌های مختلفی در این خصوص وجود دارد. از جمله این هدیه‌ها، می‌توان به انواع تقویم و سالنامه و سررسید اشاره کرد. این نوع از هدیه‌ها علاوه بر اینکه دارای کارایی مناسبی می‌باشد؛ می‌تواند جنبه تبلیغاتی هم داشته باشد. در این مقاله سعی داریم درباره این محصولات که هر ساله توسط تیم سالنامه برگ تهیه می‌شود اشاره کنیم.

تقویم رومیزی

 تقریبا می‌توان گفت که همه ما در هفته، حداقل یکبار به تقویم رجوع می‌کنیم و آن را ورق می‌زنیم. انواع مختلفی از تقویم وجود دارد؛ که بنا به کارایی که دارند، برای قشرهای مختلفی از جامعه قابل استفاده می‌باشند؛ اعم از: تقویم زیردستی، تقویم اداری و از همه مهم‌تر و پرکاربردتر تقویم رومیزی. اگر شما قصد دارید به شرکتی هدیه بدهید؛ یکی از گزینه‌های مناسب تقویم رومیزی می‌باشد. چرا که افراد شاید روزانه چندین بار بخواهند به آن رجوع کرده و برنامه‌های روزانه خود را یادداشت یا چک کنند. از جهتی فرد باهوش از این فرصت استفاده کرده و با قرار دادن لوگو و یا معرفی محصولات خود در صفحات می‌تواند هرروز جلو چشم بیننده قرار گیرد و خود را یادآوری کند. پس این روش یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها برای تبلیغ برند خود می‌باشد. زیرا شما علاوه بر اینکه هدیه‌ای را با مناسبت به شخصی و یا شرکتی می‌دهید؛ تبلیغ خود را هر روز برای آن شخص یا مجموعه تکرار می‌کنید.

سالنامه یا همان سررسید

از دیگر چیزهایی که میتوان برای هدیه دادن استفاده کرد، سالنامه یا همان سررسید می‌باشد که علاوه بر جنبه تبلیغاتی، بسیار کاربردی و شکیل می‌باشد. اما نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد و باید به آن توجه شود؛ این است که ما انواع مختلفی از سالنامه را داریم و علاوه بر ظاهر، نوع صحافی، چاپ و کاغذ به کار رفته در تولید آن باید به جنبه دیگری هم توجه کنیم و آن این است که ما علاوه بر سایزهای وزیری، رقعی، اروپایی، سپیدار از نظر چاپ صفحات داخلی، دو نوع متفاوت سالنامه داریم. نوع اول که در واقع همان یادداشت هست؛ که برای افرادی که به فضای زیاد برای نوشتن نیاز دارند مناسب است. و نوع دیگر همان سررسید است که فضای زیادی برای نوشتن به نسبت یادداشت ندارد؛ شما می‌توانید بعد از گرفتن مشاوره کامل، با تیم سالنامه برگ، نسبت به خرید بهترین هدیه برای مشتریان خود اقدام بفرمایید.    

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.