کد خبر : 28617 / /
/

از کجا قلیون شارژی بخرم؟

از کجا قلیون شارژی بخرم؟

 

 

قلیان شارژی یا سیگار الکترونیکی یکی از بهترین جایگزین های سیگار و قلیان است.

هدف از ساخت آن کمک به حذف مواد آسیب زای سیگار و قلیان و رساندن نیکوتین مورد نیاز به افراد سیگاری و قلیانی است. دلیل نام گذاری این وسیله به قلیان شارژی هم وجود طعم های مختلفی است که در روغنش وجود دارد.

قلیان شارژی چیست؟

قلیون شارژی دستگاهی کوچک است به راحتی قابل حمل بوده و میتوان آن را در دست نگه داشت.

این دستگاه با حرارت دادن به مایعی که شامل نیکوتین و اسانس طعم دهده است کار می کند. طرز کار این دستگاه به این صورت است که به جای دود و مواد مضرر موجود در قلیان و سیگار های سنتی، نیکوتین را در بخار تنفس کنید.

به دلیل اینکه در ویپ ها از توتون استفاده نمی شود مواد مضر و سرطان زایی که مصرف کنندگان دخانیات در خطر مواجهه با آن هستند را نیز شامل نمی شود.

به همین دلیل یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای افرادی که قصد ترک دخانیات را دارند، استفاده از قلیان شارژی است.

الکترواسموک

تاریخچه ساخت قلیان شارژی

قلیان شارژی برای اولین بار در کشور چین ساخته شده است. تقریبا در چند سال پیش کشور چین وسیله ای به نام الکترواسموک را به بازار جهانی عرضه کرد و در زمان خیلی کم طرفداران مخصوص به خود را پیدا کرد.

 قلیان شارژی که با نام هایی مانند سیگار شارژی، الکترو اسموک و ویپ نیز شناخته می شود با هدف جایگزینی و کاهش مصرف قلیان و سیگار های سنتی وارد بازار شد. این قلیان وسیله ای مناسب برای ترک سیگار و قلیان است.

قلیون شارژی از فیلتر، مخزن و باطری داخلی تشکیل شده است که دارای مکانیزم خاصی است.

برای خرید قلیان کلیک کنید

طرز کار ویپ یا سیگار الکترونیکی چگونه است؟

هنگام استفاده از قلیون شارژی مایع ویپ که میتوان آن را جایگزین تنباکو دانست به وسیله ی حرارت المنت تبدیل به بخار شده باعث ایجاد دود میشود.

باطری سیگار الکترونیکی را میتوان مجددا شارژ کرد و چندین بار از آن استفاده نمود. المنت به باطری داخلی متصل است و پس از روشن شدن دستگاه کم کم گرم شده و باعث تبخیر مایع موجود در دستگاه میشود که دود زیادی دارد. این مایع از حلال و میزانی نیکوتین و اسانس که طعم های مختتلفی دارد تشکیل شده است.

البته شایان ذکر است که بعضی از مایع ها نیز بدون نیکوتین بوده و ضررات بسیار کمتری دارند.

ویپ شارژی

اجزای تشکیل دهنده قلیان شارژی

قلیون شارژی از قسمت های متفاوتی مثل مخزن، المنت، باطری داخلی و فیلتر تشکیل شده است.

طرز کار آن هم به این طریق است که مایع قلیان که دارای طعم های مختلفی است از طریق گرم شدن المنت شروع به تبخیر شدن می کنند که به صورت بخار از دستگاه خارج می شود.

در این دستگاه از آتش استفاده نمی شود و از بجای آتش از باطری داخلی و المنت استفاده می شود.

مایع مخصوص را سیگار الکترونیکی را باید در مخزنی که برای آن تعبیه شده بریزید؛ سپس با فشردن کلید روشن کردن دستگاه، کم کم المنت گرم شده و مایع مخصوص پس از تبخیر شدن به صورت بخار خارج می شود. در این بخار هیچ مونوکسید کربنی وجود ندارد.

هر آنچه نیاز است در مورد الکترو اسموک بدانید

الکترو اسموک یا قلیان شارژی دارای رنگ بندی ها و طرح های زیادی است که می تواند پاسخ گوی هر سلیقه ای باشد.

همانطور که قبل از این نیز اشاره کردیم این دستگاه دارای نیکوتین بسیار کمی است که برای مصرف کنندگان مضر نبوده و آسیبی به فرد نمی رساند.

باطری داخلی این محصول قابلیت شارژ مجدد را دارد و پس از هر بار شارژ کامل می توانید حدود 500 الی 700 پک از آن استفاده کنید

ویپ نوعی دیگر از الکترو اسموک است که قدرت بالاتری نسبت به سایر انواع قلیان شارژی دارد.

عوارض ناشی از مصرف قلیان شارژی

تولید کننده گان قلیون شارژی و انواع آن مدعی هستند که این دستگاه هیچ گونه ضرر و آسیبی برای انسان و محیط زیست ندارد و دستگاهی کاملا بی خطر است.

همچنین می تواند خطرات ناشی از مصرف دخانیات و مواد مخدر سنتی را از بین برده و راه حلی عالی برای ترک سیگار، قلیان و همانند این ها باشد.

البته با توجه به اینکه این محصول جدید بوده و مدت زمان کمی است که وارد بازار های جهانی شده هنوز نمی توان با اطمینان کامل از عوارض بلند مدت ناشی از استفاده از قلیان شارژی اظهار نظر کرد.

اما آنچه تا کنون مشاهده شده است گواه بر بی خطر بودن این محصول است.

مزیت قلیون شارژی

از مزایای استفاده از قلیان شارژی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حمل آسان: کوچک بودن و سبک بودن این دستگاه باعث حمل آسان و راحت این محصول شده است.

  2. قابلیت شارژ مجدد: باطری داخلی با قابلیت شارژ مجدد باعثشده تا برای مدت طولانی بتوانید از این وسیله استفاده کنید.

  3. قابل شارژ با کابل USB: این دستگاه با داشتن قابلیت شارژ با کابل USB، روش شارژ را راحت کرده و میتوانید به راحتی دستگاه را شارژ نمایید.

  4. عدم نیاز به تنباکو: این دستگاه نیاز به تنباکو ندارد و به جای آن از مایع مخصوص این دستگاه استفاده می شود که دارای طعم های مختلف بوده و می توانید با هر سلیقه ای که دارد از طعم مورد علاقه خود استفاده کنید.

  5. تولید بخار به جای دود: همانطور که قبلا نیز گفته شد این دستگاه بجای دود بخار تولید می کند که فاقد مونوکسید کربن است.

  6. عدم وجود نیکوتین: این وسیله به دلیل وجود مقدار کم نیکوتین، بی خطر بوده و آسیبی به مصرف کنندگان خود وارد نمی کند.

آیا می توان با استفاده از قلیان شارژی سیگار یا قلیان را ترک کرد؟

اگر مصرف کننده سیگار و قلیان هستید و حال تمایل به ترک آن دارید ولی نمی دانید به چه صورت، پیشنهاد ما به شما قلیان شارژی است.

شما می توانید به وسیله الکترو اسموک ابتدا سیگار یا قلیان را ترک کنید و بعد از مدت کوتاهی خود قلیان شارژی را.

از مهم ترین تفاوت های این وسیله با مدل های مشابه ای که قبلا وارد بازار شده است کیفیت و کارایی بالای آن است و همچنین یکی دیگر از امتیازات آن را می توان بی ضرر بودن این وسیله دانست.

سیگار های الکتریکی قدیمی که به شگل سیگار های واقعی ساخته می شد هم هزینه ی زیادی داشت و هم باید به در مدت زمان کوتاهی آن را تعویض می کردید.

اما این سیگار های جدید نیازی به تعویض ندارد و با هر بار شارژ می توانید 500 الی 700 پک کام بگیرید.

این محصول علاوه بر ترک سیگار و قلیان باعث کاهش آثار مخرب آن بر روی بدن می شود.

 

 

از کجا قلیان شارژی بخرم؟

حال که با این محصول پرکاربرد و به صرفه آشنا شدیم این سوال پیش خواهد آمد که از کجا می توانم آن را تهیه کنم.

پیشنهاد ما به شما سایت موبکوشاپ و موبکوپلاس است. این سایت معتبر که به صورت تک و عمده فروشی فعالیت دارد تمام محصولاتی را به دنبال آن هستید را دارد.

اگر به دنبال خرید عمده قلیان شارژی، خرید عمده لوازم آرایشی و یا حتی خرید عمده لوازم جانبی موبایل هستید سایت موبکوشاپ می تواند بهترین گزینه روی میزتان باشد.

از طریق این سایت می توانید وسیله مورد نظرتان را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید. در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهد شد.

این سایت تمامی محصولات خود را از نظر قیمت و کیفیت ضمانت کرده و خرسند است که بهترین اجناس را با کمترین قیمت در اختیار هموطنان عزیز خود قرار می دهد.

تضمین قیمت مناسب، کیفیت عالی و ارسال سریع تقاضای هر خریدار است که این سایت با در نظر داشتن رضایت مشتری به تمامی این موارد پایبند بوده و در تلاش است تا رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان خود را بدست آورد.

اما اگر تمایل به خرید تک دارید سایتی که می تواند پاسخ گوی تمام نیاز های شما باشد موبکو پلاس است. این سایت نیز مانند موبکوشاپ فقط به صورت فروش آنلاین در حال فعالیت است. این سایت معتبر با ارائه محصولات مود نیاز شما با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می تواند بهترین و راحت ترین راه ممکن برای خرید باشد.

سیگار شارژی، ویپ، قلیون شارژی، ویپ اسموک، الکترواسموک، ترک سیگار و قلیون شارژی

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.