کد خبر : 28615 / /
/

چرا باید از تبلیغات کلیکی استفاده کنیم؟

چرا باید از تبلیغات کلیکی استفاده کنیم؟

 

 

زمانی فرا می رسد که شما در کسب و کار خود به نتایج منفی می رسید، دخل و خرج شما به هم نمی خورد و در حال سقوط هستید. اینجاست که بسیاری به تکاپو می افتند تا راه حلی برای این مشکل بیابند. تبلیغات از طریق رسانه ها اینترنتی یکی از این روش هاست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

چرا باید از تبلیغات کلیکی استفاده کنیم؟

از میان انواع روش های تبلیغاتی، یک روش از سایر مدل ها بازخورد بهتری برای صاحبین مشاغل ایجاد نموده است. تبلیغات بنری برای کسب و کار، که از یک طراحی بنر دارای ایده و مفهوم که بتواند محتوا و منظور پیام تبلیغاتی شما را به نحو احسنت انتقال دهند یکی از این روش های تاثیر گذار است. وقتی تبلیغ در مسیر خود دارید باید آن را از جهت های گوناگون ارزیابی کنید و سعی به شکلی این تبلیغات را گام به گام پیش ببرید که برای شما نتیجه آور باشند. نه اینکه پولی پرداخت کنید، اما اثر بازدارنده برای شما به همراه نیاورد.

 

زمانی وقتی صحبت از تبلیغات کلیکی می شد، ما صرفا به گوگل ادورز فکر میکردیم؛ به مرور زمان شرکت های ایرانی دست به کار شدند بستر سیستم تبلیغات کلیکی را در کشور برای هموطنان عزیز محیا کردند و امروزه شما شاهد این هستید که شرکت هایی در این زمینه هستند که پلتفرم هایی را در اختیار شما می گذارند شما می توانید انواع و اقسام تنظیمات را بر روی تبلیغات بنری خود اعمال نمایید تا به بهترین حالت نتیجه گیری دست  یابید.

 

مزایای تبلیغات کلیکی

 

مزایا استفاده از تبلیغات کلیکی چیست؟

شاید در اینترنت در مقالات مختلف در این باره صحبت شده باشد، اما زاویه خود به این موضوع می پردازیم. تبلیغات کلیکی جایگاه ویژه ای در میان تبلیغ دهندگان دارد. این مساله بی دلیل نیست و به خوبی می دانید امروزه افراد اگر قرار به پرداخت هزینه باشد نهایت تلاش خود را میکنند تا تبلیغات خود را حد امکان موثر پیش ببرند، حتی اگر نیاز باشد زمان و هزینه بیشتری برای انجام این پروسه صرف کنند.

تبلیغات کلیکی را پرداخت به ازای کلیک ( ppc ) در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از تبلیغ دهندگان سعی میکنند تبلیغ خود را بسیار موثر، هدفمند و به ازای هر کلیک یک مشتری به دست بیاورند. اولین مزیت استفاده از این سرویس ها، پرداخت هزینه به ازای تعداد کلیک ها و ارزش هر ورودی می باشد.

 

دومین مزیت، جایگاه های بسیار ویژه در وب سایتها:

اگر این روزها به سایت های اینترنتی سر زده باشید متوجه می شوید که بیش از 95 درصد از جایگاه های تبلیغات به بخش های تبلیغات همسان و پوش و بنری اختصاص داده شده است. میزان استقبال از این تبلیغات بی نظیر بوده و امروزه اکثر مشاغل اینترنتی و ... یکی از مهمترین اقدامات خود را این مدل آگهی ها می دانند. تبلیغات در پلتفرم های کلیکی امروزه یکی از اصلی ترین جایگاه های وب سایت های پربازدید را به خود اختصاص داده است !.

 

سومین مزیت، انتخاب سایت های پربازدید 

اگر تا امروز آرزو داشتید که در سایت های بزرگ تبلیغ شما دیده شود! تبلیغات کلیکی این بستر را برای شما فراهم می سازد. این قابلیت این سیستم ها وجود دارد که شما می توانید انتخاب کنید که در کدام سایتی که سیستم تبلیغات کلیکی مد نظر شما را نشان می دهد، آگهی شما دیده شود. شاید اگر در حالت عادی بخواهید یک بنر تبلیغاتی در یکی از سایت های پربازدید مانند ورزش 3، خبرگزاری مهر و ... نمایش دهید باید هزینه چند ده میلیونی پرداخت کنید. اما با سیستم تبلیغات کلیکی می توانید با پرداخت هزینه هر کلیک به ارزش 500 الی 1500 ت این سایت ها را برای نمایش تبلیغ خود در نظر بگیرید و با توجه به بازدید بالایی که این وب سایت ها دارند ورودی های بسیاری را به سمت سایت خود بکشانید.

 

منطقه جغرافیایی، زمان بندی و ...

یک شهر خاص، یک ساعت معین و یک پلتفرم خاص را انتخاب کنید. خوبیه این سیستم های تبلیغاتی این است که دست شما برای آنالیز و انتخاب ساختار های متنوع بسیار باز است. شما میتوانید یک شهری که برای محصول شما مناسب است و مشتری بیشتری دارد را انتخاب کنید، یا ببینید در کدام ساعت از شبانه روز مشتری هدف شما در اینترنت جستجو می کند و دنبال محصول شماست. آن زمان را تغیین کنید.

از همه مهمتر می توان به پلتفرمی مشخص فکر کنید. مثلا کاربران موبایل امروزه بخش بزرگی از بازدید کنندگان یک سایت را تشکیل می دهند.پس آن ها را فراموش نکنید.

 

 

مزایای زیادی را می توان برای استفاده از این سیستم های کلیکی نام ببریم،بخشی از ان را به شما معرفی کردیم. پیشنهاد میکنم به وب سایت پارسی طرح ایرانیان مراجعه کنید و آخرین مقالات در ارتباط با تبلیغات کلیکی را مطالعه نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.