کد خبر : 28237 / /
/

بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران کدام است ؟

بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران کدام است ؟

 

 

بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران کدام است ؟

بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران کدام است ؟ این سوالی است که خیلی از کاربران ایرانی فعال در حوزه رمز ارز و ارز دیجیتال تتر می پرسند.

همانطور که مطلع هستید سایت های زیادی به تازگی در این حوزه فعالیت می کنند ولی میتوان گفت سایتی که هم از لحاظ سابقه و هم پشتیبانی و کارمزد و امنیت امتحان خود را پس داده است سایت خرید و فروش تتر ، تترفا است.

 

ابتدا بهتر است مقداری با ارز دیجیتال تتر آشنا شویم :

تتر Tether چیست

تتر (Tether) یک ارز رمزنگاری‌ شده با ثبات یا استیبل‌ کوین می‌ باشد. این ارز دیجیتال با نماد USDT نمایش داده می‌ شود.

USDT از جمله ارزهای دیجیتال محبوب در دنیای کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) است که پشتوانه هر واحد این استیبل‌ کوین یک دلار امریکا می‌ باشد.

در حال حاضر تتر یکی از 5 ارز دیجیتال (Digital currency) برتر جهان می‌ باشد که در صرافی های بزرگ جهان خرید تتر ‌و‌ فروش تتر انجام می‌ شود.

تتر (Tether) یک ارز رمزپایه مبتنی بر بلاکچین (blockchain) می‌ باشد که بر‌خلاف ارزهای دیجیتال دیگر قیمت آن همواره ثابت و در حدود یک دلار آمریکا است.

این ارز دیجیتال جزء استیبل‌ کوین‌ هایی می‌ باشد که توسط ذخایر دلاری در حساب‌ های بانکی پشتیبانی می‌ شوند.

تاریخچه تتر

تتر برای اولین بار در جولای 2014 با نام realcoin توسط شرکت TETHER LTD با همکاری سه نفر از اعضای اصلی آن یعنی بروک پیِرس (Brock Pierce) مدیر بنیاد بیت کوین (Bitcoin)، کرِیگ سلارس (Craig Sellars) مهندس نرم‌ افزار و کارآفرینی به نام ریو کالینز (Reeve Collins) راه‌ اندازی شد.

در حال حاضر این ارز دیجیتال توسط شرکت Tether Limited که متعلق به هلدینگ تجاری Tether Holdings Limited در کشور هنگ کنگ می‌ باشد، اداره می‌ شود.

بخش بزرگی از اعضای این شرکت را اعضای ارشد صرافی ارزهای دیجیتال بیتفینکس (BITFINEX) تشکیل می‌ دهند.

در فوریه 2015 صرافی بیتفینکس خرید‌ و ‌فروش تتر را در چارچوب قوانین خود به طور رسمی آغاز کرد.

در ارائه اولیه، این ارز دیجیتال از طریق پروتکل Omni layer بر روی بلاک‌ چین بیت کوین توسعه یافت. سپس به بلاک‌ چین لایت کوین منتقل شد.

شرکت tether limited توکن‌ های تتر را تولید و آن‌ ها را در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار می‌ دهد. این شرکت ادعا می‌ کند به ‌ازای هر توکن تتر یک دلار در ذخایر بانک نگهداری می‌ شود.

اما این ادعا تاکنون توسط هیچ سندی اثبات نشده است.

به همین دلیل کاربران و سرمایه‌ گذاران گمان می‌ کنند که این شرکت سرمایه کافی برای پشتیبانی از توکن‌ های خود را در اختیار ندارد و به مقداری که ادعا می‌ کند دلار در بانک ذخیره نکرده است.

اگرچه همین گمانه زنی‌ ها باعث شد که در سال 2017 قیمت این ارز دیجیتال 90 سنت کاهش یابد.

اما با وجود این ادعا‌ها براساس داده‌ های کریپتو کامپر (Crypto Compare)، بیش از 80 درصد کل معاملات بیت‌ کوین در حال حاضر با استیبل‌ کوین Tether انجام می‌ شود.

نحوه کارکرد تتر

تتر چگونه کار می کند

در ابتدا شبکه تتر براساس پروتکل Omni در بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، ارزش USDT به میزان عرضه و تقاضا آن در بازار بستگی ندارد.

بلکه تنها عامل موثر در قیمت آن، قیمت ارز فیات دلار می‌ باشد.

تتر واسطه میان ارزهای فیات با کریپتوکارنسی می‌ باشد و با ایجاد ثبات، شفافیت و کارمزد پایین تراکنش‌ ها، بستر خوبی را برای انجام معاملات کاربرانش فراهم کرده است.

تتر هم اکنون یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌ رود. در حال حاضر شرکت تتر به مرکزیت هنگ کنگ تمام فعالیت‌ های خود را در دنیا کنترل می‌ کند.

اما تا به امروز از طرف کمپانی Tether Ltd هیچ‌ گونه تضمینی برای حق باز‌خرید یا مبادله این ارز دیجیتال با پول‌ های واقعی ارائه نشده است.

بنابراین سرمایه‌ گذاران از این استیبل‌ کوین برای اهداف کوتاه مدت استفاده می‌ کنند و به عنوان دارایی طولانی مدت در آن سرمایه‌ گذاری نمی‌ کنند.

مزیت های استفاده از تتر چیست

  • انتقال آسان پول

با استفاده از تتر (USDT) انتقالات پول برای هر فردی از طریق شبکه‌ های غیرمتمرکز سریع و ارزان انجام می‌ شود.

  • نرخ تورم صفر

یکی از مزیت‌ های استفاده از تتر این است که ارزش آن همیشه برابر با یک دلار آمریکا می‌ باشد. بنابراین اگر بر اثر تورم یا عوامل دیگری قیمت دلار تغییر کند، آنگاه قیمت تتر نیز تغییر می‌ کند. بنابراین اگر کسی در Tether سرمایه‌ گذاری کند هیچ‌ گاه دچار نقصان سرمایه نمی‌ شود.

  • خرید‌ و ‌فروش آسان

مهم‌ترین مزیت استفاده از این ارز دیجیتال، امکان خرید ‌و‌ فروش آن در تمام ساعات شبانه‌ روز می‌ باشد. به طوری که شما هر زمان تمایل داشته باشید می‌ توانید تتر خود را به قیمت روز ارز فیات بفروشید.

  • ارتقا پلتفرم ارزهای دیجیتالی

تتر به سایر سیستم عامل‌ های رمزنگاری شده کمک می‌ کند تا پلتفرم خود را ارتقا دهند و بتوانند ارزهای فیات را بر روی شبکه سیستم عامل خود راه اندازی کنند.

  • کارایی آسان

کسانی که برای اولین بار می‌ خواهند در دنیای ارزهای دیجیتال پلتفرمی برای خود ایجاد کنند بهتر است آن را سازگار با تتر طراحی کنند. زیرا کارایی USDT بسیار آسان است و به راحتی می‌ توانید سرمایه‌ های فیات خود را با تتر مبادله کنید.

  • تبدیل آسان به سایر ارزهای دیجیتال

شما با خرید تتر می‌ توانید آن را به راحتی به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

  • نقل و انتقالات رایگان

از مزیت‌های دیگر استفاده از tether این است که نقل و انتقالات آن نیازی به پرداخت کارمزد ندارد و شما بدون پرداخت کارمزد می‌ توانید تتر خود را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنید و بالعکس. اما برای تبدیل آن به ارز فیات باید مقداری از سرمایه خود را به عنوان حق سرویس یا کارمزد به کمپانی منبع پرداخت کنید.

  • شفافیت و امنیت بالا

شفافیت و امنیت بسیار زیاد این استیبل کوین به همراه عدم محدودیت آن در خرید و فروش تعداد ارزهای دیجیتال از جمله ویژگی‌ های مهم استفاده از این ارز دیجیتال می‌ باشد.

ارزش تتر

آشنایی با انواع تتر

در اصل تتر (USDT) با استفاده از پروتکل Omni Layer (با استفاده از بلاکچین بیت کوین) به وجود آمد.

اما نسخه‌ های دیگری به صورت توکن ERC20 (با استفاده از بلاکچین اتریوم) و توکن TRC20 (با استفاده از بلاکچین ترون) ارائه شده است.

این بدان معناست که سه نوع تتر با روش‌ های ذخیره متفاوت وجود دارد.

هنگامی که می‌ خواهید تتر خود را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهد اول باید نوع تتر را تعیین کنید؛ زیرا انواع مختلف این ارز با یکدیگر سازگاری ندارند. اگر به کیف پول اشتباه واریز کنید، سرمایه‌ تان را از دست خواهید داد. خبر خوش آن است که روش بررسی نوع تترتان، فرآیند نسبتا ساده‌ ای دارد.

  1. تتر دلار آمریکا بر روی لایه امنی بلاک‌چین بیت کوین
  2. تتر یورو بر روی لایه امنی بلاک‌چین بیت کوین
  3. تتر دلار آمریکا به صورت توکن ERC-20 روی بلاک‌چین اتریوم
  4. تتر یورو که به صورت توکن ERC-20 روی بلاک‌چین اتریوم

خرید تتر از تترفا

خرید تتر از تترفا

۱. وارد حساب کاربری خود شوید.

۲. تعداد تتر هایی که قصد دارید بخرید وارد کنید.

۳. گزینه (انجام سفارش ) را انتخاب کنید.

۴. اگر کد تخفیف دارید در کادر مربوطه وارد کنید.

۵. برای نهایی کردن سفارشتان روی گزینه (خرید سریع ) کلیک کنید.

۶. بعد از انجام مراحل با نمایش پیغام ( موفق ) خرید شما تکمیل شده است.

فروش تتر در تترفا

۱. وارد حساب کاربری خود شوید.

۲. تعداد تتر هایی که قصد دارید بفروش وارد کنید.

۳. گزینه (انجام سفارش ) را انتخاب کنید.

۴. دریافتی شما در کادر پایین قابل مشاهده است.

۵. برای نهایی کردن سفارشتان روی گزینه (فروش سریع ) کلیک کنید.

۶. بعد از انجام مراحل با نمایش پیغام ( موفق ) فروش شما تکمیل شده است.

جمع بندی

مجموعه تترفا از بدو ورود خود به اکوسیستم رمزارز کشور در سال 1401، با ارائه قیمت لحظه‌ای تبادل تتر، اولین گام را برای شفاف سازی در فضای رمزارز کشور برداشت.

ما در تترفا، بر حفظ اصل شفافیت پایبند بوده و چهارچوب فعالیت خود را بر پایه بهبود سرعت تبادلات و خدمات خود و همچنین، حفظ امنیت معاملات در بالاترین سطح، بنا نهاده‌ ایم.

پایبندی به این چهارچوب، سبب ایجاد تحول در سرعت تبادلات و خدمات در پلتفرم خرید تتر تترفا شد که از جمله آن‌ ها می‌ توان به تسویه آنی تتر، تسویه ریالی فوری، پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته و احراز هویت 10 دقیقه‌ ای، اشاره کرد.

خرید و فروش تتر توسط تیم تترفا https://www.tetherfa.com/ با تکیه بر دانش و پتانسیل تیم خود، همواره در جهت بهبود تجربه هم‌ وطنان گرامی در تبادلات رمز ارزی و افزایش آگاهی کاربران خود در حوزه رمزارزها، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ کند.

 

برچسب ها : خرید تتر,فروش تتر,ارز دیجیتال تتر

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.