کد خبر : 28236 / /
/

ترک سیگار با استفاده از دستگاه های ویپ

 

 

با روی کار آمدن ویپ و سیگار الکترونیکی، فناوری نو و راه حل جدیدی برای ترک سیگار به وجود آمد. این وسیله پر کاربرد طی سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و با ظاهر زیبا و تنوع بالای خود باعث شده است تا افراد بسیاری به ترک سیگار با این روش روی آورند. اما آیا خرید ویپ برای ترک سیگار پیشنهاد می‌شود؟ ویپینگ چطور به ترک سیگار کمک می‌کند؟ با ما همراه باشید تا با این موضوع بیشتر آشنایی پیدا کنید.

نحوه کار سیگار الکترونیکی

 

سیگارهای الکترونیکی احساس کشیدن تنباکو را بدون ایجاد دود، تنها با استنشاق نیکوتین و تولید بخار در افراد ایجاد می‌کنند. این سیگارها تنباکو را نمی‌سوزانند بلکه با حرارت دادن مایعی به نام جویس، باعث تولید بخار بعد از هر پک می‌شوند. جویس‌ها معمولا حاوی نیکوتین، گلیسیرین گیاهی، طعم دهنده و پروپیلن گلیکول هستند و بر خلاف سیگارهای معمولی کربن مونوکسید و قطران تولید نمی‌کنند. 

برای مشاهده انواع طعم و برند‌های جویس‌ها می‌توانید به سایت روکوویپ مراجعه کنید و خرید جویس یا سایر لوازم جانبی سیگار الکترونیکی خود را ثبت کنید. سیگار الکترونیکی را می‌توان از موثر‌ترین راه‌های ترک سیگار دانست، مشاهدات و تحقیقات نشان داده‌اند که تاثیر این دستگاه بسیار بیشتر از سایر پیشنهادات همچون چسب و یا آدامس ترک سیگار است.

نحوه تاثیر ویپینگ و سیگار الکترونیکی بر ترک سیگار

tile02-1024x512.png.webp

در ادامه برای شما از نحوه تاثیر دستگاه ویپ و کارکرد آن بیشتر می‌گوییم تا بهتر متوجه اثر آن بر ترک سیگار شوید. دانشمندان طی تحقیقاتی متوجه شدند که استفاده از سیگار الکترونیکی و ویپ طی شش ماه، مصرف سیگارهای معمولی را تا 80 درصد در افراد کاهش می‌دهد. پس حتما ادامه مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

ویپینگ امکان استفاده از نیکوتین را به شکل ایمن‌تری نسبت به سیگار معمولی به شما می‌دهد.

ویپینگ لذت ایجاد بخارهای سالم‌تری را نسبت به دودهای سرطان زا برای شما ایجاد می‌کند.

پس از استفاده از طعم‌ و جویس‌های مختلف ویپ‌ها، معمولا افراد متوجه می‌شوند که این طعم‌ها را به مزه تنباکو ترجیح می‌دهند.

توجه کنید که استفاده و مصرف ویپ‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر از سیگارهای عادی و معمولی است. چرا که با افزایش روز افزون قیمت سیگار، ویپ و سیگارهای الکترونیکی می‌توانند علاوه بر حفظ سلامتی، سبب صرفه جویی شما در هزینه‌ها نیز بشوند.

آیا سیگار الکترونیکی مضر است؟ 

نیکوتین ویپ‌ها بسیار کمتر از سیگار عادی می‌باشد و به دلیل عدم تولید دود با مواد شیمیایی مضر، بسیار کم ضرر‌تر از سیگار عادی می‌باشد. دقت کنید ویپ و سیگار الکترونیکی فاقد ضرر نیستند و توصیه می‌شود افراد غیر سیگاری و جوانان از آن به ندرت استفاده کنند. 

اما در نظر داشته باشید که در سیگار الکترونیکی نیز همانند سیگار عادی مواد شیمیایی وجود دارد. قطعا مایع و جویس این ویپ‌ها نیز شامل ترکیبات شیمیایی خاصی هستند، اما در مقایسه با سیگار، در سطوح بسیار پایین‌تری قرار دارند. برای این دستگاه‌ها مواردی نیز در سراسر جهان مانند خطرات انفجار یا بیماری‌های ریوی نیز گزارش شده است پس در مصرف آن دقت کنید چرا که زیاده‌روی در هر چیزی قطعا برای شما زیان آور می‌باشد.

آیا سیگارهای الکترونیکی برای بارداری بی‌خطر هستند؟

در کل بهتر است بدانید که درباره خطرات و عوارض سیگار‌های الکترونیکی تحقیقات و نتایج زیادی بدست نیامده است. اما مطمئنا دستگاهی که طی فرآیند شیمیایی بخارهایی را برای استنشاق با طعم‌های مختلف تولید می‌کند، بی‌خطر نبوده و شامل عوارض می‌باشد.

اگر باردار هستید بهتر است از محصولاتی که دارای مجوز NRT هستند، استفاده کنید. محصولاتی مانند چسب و آدامس ترک سیگار، بیشتر برای اینگونه افراد پیشنهاد می‌شود. اما اگر به استنشاق نیکوتین نیاز دارید، قطعا ویپ و سیگارهای الکترونیکی گزینه بسیار سالم‌تری نسبت به سیگار معمولی برای اینگونه افراد است.

بهترین دستگاه ویپ برای ترک سیگار

اگر قصد تهیه‌ی ویپ را دارید، باید بدانید انوع ویپ‌ها با متنوع‌ترین ویژگی‌های ظاهری در بازار موجود هستند. شما می‌توانید برای مشاهده تنوع مدل‌ها و قیمت‌های سیگار‌های الکترونیکی به وبسایت مجموعه روکو مراجعه کنید و تصمیم نهایی خود را پس از خواندن ویژگی‌های خاص هر کدام، برای خرید بگیرید.

اما به راستی کدام مدل از ویپ‌ها گزینه‌های مناسب‌تری برای ترک سیگار هستند؟ توجه کنید که نکاتی در رابطه با ویپ‌های مناسب ترک سیگار وجود دارند که حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید. مهم‌ترین نکته شاید درجه و میزان نیکوتین مصرفی باشد.

 بسیار مهم است که دستگاه ویپ بتواند نیکوتین را با فشار مورد نظرتان برای شما فراهم کند. حتما از دستگاه‌هایی استفاده کنید که درجه نیکوتین آن‌ها، با میزان نیکوتین مصرفی سیگار عادی شما تطابق داشته باشد. در ادامه به برخی از بهترین‌ گزینه‌های ترک سیگار اشاره می‌کنیم.

Vaporesso XROS

می‌توان ادعا کرد که ویپرسو XROS از بهترین ویپ‌ها برای ترک سیگار است. علاوه بر ظاهر جذاب و سبکی که دارد، آپشن تهویه هوای این ویپ نیز به شدت مورد پسند خریداران و علاقمندان ویپ قرار گرفته است. به کمک این سیستم تعدیل هوا، تنفس و استنشاق به شکل بسیار مناسب‌تری اتفاق می‌افتد و حتی می‌توانید با تنظیمات این دستگاه، این سیستم ضروری را به سلیقه خود تنظیم کنید.

SMOK Nord 4 kit

اگر به تازگی ویپینگ را شروع کرده‌اید و قصد ترک سیگار را دارید، SMOK nord 4 نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناسب است. این دستگاه که یک ویپ خوش ساخت برای مبتدیان است، دارای یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی با خروجی 80 وات می‌باشد. این مدل نیز دارای تنظیماتی برای تغییر و تنظیم وات است که بسیار برای ترک سیگار مناسب می‌باشد.

Renova Zero

اگر قصد تهیه‌ی ویپ برای ترک سیگار را دارید، Renova Zero نیز انتخاب مناسبی است. جالب است بدانید زمانی که این مدل عرضه شد، Renova کاملا یک برند ناشناخته بود، اما توانست با عرضه این مدل خود، همچون برندهای محبوب نام خود را بین ویپرها شناخته شده کند. 

برخلاف دو مدل قبلی، این مدل از رنووا فاقد سیستم تهویه هوا است، اما با این حال درون لیست بهترین‌ ویپ‌ها برای ترک سیگار وجود دارد. این مدل با عمر باتری طولانی و سطوح مختلف خروجی خود، می‌تواند از بهترین انتخاب‌های شما برای ترک سیگار باشد.

فاکتورهای مهم در ویپ مناسب ترک سیگار

برای شروع ترک سیگار، پیشنهاد ما استفاده از سیگارهای الکترونیکی ساده و مقرون به صرفه می‌باشد. چرا که بهتر است ابتدا امتحان کنید و با توجه به سلیقه و تجارب قبلی خود در مصرف سیگار عادی، دست به انتخاب بزنید. فاکتورهایی که در ادامه آورده شده‌اند نیز می‌توانند بسیار در انتخاب ویپ مناسب جهت ترک سیگار موثر باشند.

  • استفاده ساده و آسان 
  • داشتن سیستم تهویه هوای قابل تنظیم
  • سبک و قابل حمل بودن
  • طراحی ساده و فاقد پیچیدگی
  • داشتن کویل با کیفیت بالا

سخن پایانی

در کل اگر قصد ترک سیگار را دارید، همانطور که اشاره شد، دستگاه ویپ یک راه بسیار مناسب است. سیگارهای عادی به دلیل دودهای مضر و تنباکو، بسیار برای سلامت مصرف کننده و حتی سایر افراد حاضر در اطراف او مضر هستند. با ویپ‌ها شما می‌توانید لذتی بهتر و سالم‌تر از استنشاق تنباکو را تجربه کنید. 

شما حتی با ساده‌ترین مدل ویپ قادر هستید با خرید طعم و ایجویس‌های مختلف به بخارهای استنشاقی خود تنوع دهید. اما این مورد را نیز از یاد نبرید که ویپ‌ها نیز شامل مواد شیمیایی هستند و قطعا افراط در مصرف و استفاده از آن‌ها ممکن است به سلامت شما آسیب وارد کند.

در این مقاله از نحوه کار سیگار الکترونیکی و تاثیر آن بر ترک سیگار عادی گفتیم و سعی کردیم اشاره کوتاه و مختصری هم به بهترین مدل‌های سیگارهای الکترونیکی داشته باشیم تا افراد بتوانند راحت‌تر دستگاه مورد نظر خود، برای ترک سیگار معمولی را پیدا کنند.

 فراموش نکنید که حتما از فاکتورهای مهم در انتخاب ویپ مناسب کمک بگیرید. اگر هم نیاز داشتید، می‌توانید با مشاورین سایت روکوویپ برای انتخاب یک دستگاه مناسب کمک بگیرید، علاوه بر انواع ویپ‌ها شما در این سایت قادر به خرید انواع محصولات مرتبط به ویپینگ نیز هستید. از اینکه تا اینجای مقاله با ما همراه بودید ممنونیم.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.