کد خبر : 27715 / /
/

پویا دری مدال آفرین تکواندو در راه خوانندگی

پویا دری مدال آفرین تکواندو در راه خوانندگی

 

 

پویا دری ورزشکار بسیار با مهارت و کار درست که به تازگی وارد عرصه خوانندگی شده است. وی در ابتدای این راه می باشد ولی با پشتکار فراوانی که دارد قطعا می تواند در این مسیر نیز همانند ورزش موفق باشد. وی در تکواندو فعالیت می کرد که در این مقاله نیز با اهداف و مدال های وی بیشتر آشنا خواهیم شد.

در این عکس پویا دری را در کودکی مشاهده می کنید

معرفی پویا دری

پویا دری ( Pouya Dori ) متولد 20 اردیبهشت ماه 1376 که در عرصه ورزش تکواندو و خوانندگی دو هنر متفاوت فعالیت رسمی دارد. وی به خاطر دلایل شخصی هنر تکواندو رو کنار گذاشت و هم اکنون در عرصه موسیقی فعالیت می کند. 

تکواندو اولین و آخرین انتخاب در ورزش

پویا دری از اوایل سال 1391 در ورزش تکواندو شروع به کار کرد و تا سال 1396 نیز ادامه داد ولی بنا به دلایلی این ورزش را کنار گذاشت و پا به یک هنر دیگر گذاشت. اما جایز است که از هنر تکواندو بگیم که توانست مدال های فراوانی را کسب کند. در ذیل نیز چندین عکس ازحکم های قهرمانی وی را مشاهده می کنیم:

حکم قهرمانی پویا دری

روی آوردن به خوانندگی

خوانندگی یکی دیگر از هنر هایی می باشد که پس از تکواندو انتخاب کرد. پویا دری در خوانندگی نیز لایق نشان داده است و همین امر باعث شده است تاکنون آهنگ هایی نظیر شاید و از یاد تو میرم را به بازار موسیقی مارکت منتشر کند. هم چنین به دنبال تولید موزیک های جدیدی نیز می باشد که در حال ساخت هستند. آهنگ های پویا دری را در قالب نمایشی به شما نشان می دهیم که به شرح زیر هستند: 

آهنگ شاید از پویا دری

شاید تموم شد شاید مقصرم شاید همین الان مجبور بشم برم

شاید تو خواب دیگه پیدا کنم تورو خواهش کنم ازت از فکر من برو

هر شب دقیقه هام با ترس میگذره یعنی الان کجاست خوابم نمیبره

فکرم همش شده چی میشه بعد از تو راحت عوض شدی ول کردی دستمو

. . .

آهنگ دارم از یاد تو میرم از پویا دری

دارم از یاد تو میرم حتی اگه اینجا بمیرم نمی گیری ازم سراغی

بیچاره دلم چه صبور تو خونه ای که سوت و کور نمونده روشن یه چراغی

چجوری تو ازم بریدی بگو حالا به چی رسیدی نبودن تو خود درد نمیبینی

میسوزه تو تب دلی که عاشق شده هر شب تو نبود تو گریه کرده

جهت شنیدن صدای پویا دری می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

آهنگ های پویا دری

انتخاب او در ورزش تکواندو بود و علت علاقه مند شدن پویا دری به این ورزش، المپیکی بودن آن بود. دلیل دوم انتخاب وی ضربه زدن با پا به جای دست بود و در نهایت به دلیل مشکلات شخصی نتوانست این مسیر را حرفه ای پیش ببرد و کناره گیری کرد. او از سال ۹۱ تا ۹۶ ورزش حرفه ای را زیر نظر استاد طاهر کاشفی انجام داد. برخی از جوایز و گواهی های وی مربوط به هان مادانگ، المپیک آتن و .. هستند. پویا دری دارای کمربند های زرد، سبز، آبی، قرمز است.

Pouya Dori

 

برچسب ها : پویا دری,Pouya Dori,موزیک,آهنگ های پویا دری,پویا دری خواننده

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.