کد خبر : 27452 / /
/

بررسی قیمت انواع یونولیت ورقه ای در سال 1401

بررسی قیمت انواع یونولیت ورقه ای در سال 1401

 

 

قیمت انواع یونولیت ورقه ای بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند دانسیته فوم ها ، ابعاد فوم ها ، ضخامت فوم ها ، میزان مقاومت آنها و ... تعیین می شود.

یونولیت ها در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که یکی از آنها ، یونولیت ورقه ای است. یونولیت های ورقه ای در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین کاربرد این یونولیت ها در ساخت و ساز است.

دلیل بکارگیری یونولیت های ورقه ای در ساختمان ها چیست ؟

کیفیت و مقاومت بالا : مقاومت بالای این نوع یونولیت ها موجب شده که آنها را جایگزین برخی از مصالح ساختمانی کنند. یونولیت ورقه ای مناسب ترین جایگزین برای مصالح ساختمانی است ، زیرا مقاومتی نظیر آنها را ایجاد می کند.

قیمت مناسب : قیمت انواع یونولیت ورقه ای مناسب بوده و بودجه لازم برای خرید آنها در مقایسه با خرید سایر مصالح ساختمانی کمتر است.

عایق بندی بالا : این نوع یونولیت ها ، کاملاً عایق بوده و می تواند سکوت را در محیط داخلی برقرار نموده و سرو صدا را به بیرون انتقال ندهد.

دوام و ماندگاری بالا : یونولیت های ورقه ای با گذشت زمان ، کیفیت خود را از دست نمی دهند و همچنان مقاوم می مانند.

کاهش انرژی : استفاده از یونولیت ورقه ای سبب کاهش نیاز به مصرف انرژی می شود. زیرا محیط داخلی سریعتر گرم و یا سرد می شود. یونولیت های ورقه ای ، گرما و سرما را از خود عبور نمی دهند.

یونولیت های ورقه ای خوب و باکیفیت چه ویژگی هایی دارند ؟

انواع یونولیت ها شامل یونولیت کرومیت ، ورقه ای و ... توسط تولیدکنندگان مختلفی ساخته می شوند. در هنگام خرید یونولیت ها ، باید توجه زیادی به کیفیت و مرغوبیت آنها داشت. لذا علاوه بر قیمت انواع یونولیت ورقه ای ، باید به ویژگی های آنها توجه نموده و سپس اقدام به خرید یونولیت ها کنید. یک یونولیت ورقه ای خوب دارای ویژگی های زیر است :

  1. ضخامت یونولیت ها نبایستی کم باشد. یونولیت های ضخیم تر از مقاومت بیشتری برخوردار می باشند.
  2. فوم های باکیفیت در هنگام برش هیچگونه آثار پودری از خود بر جای نمی گذارند. به قول معروف فوم های باکیفیت ، خوش برش هستند.
  3. فوم های باکیفیت در هنگام برش ، با کاهش ضخامت مواجه نمی شوند.
  4. با توجه به موارد مصرف یونولیت ها ، باید به ویژگی برگشت پذیری آنها توجه داشته باشید. معمولاً فوم های باکیفیت ، برگشت پذیرتر بوده و انتخاب مناسب تری هستند.
  5. حتماً به بافت فوم ها توجه نموده و دقت کنید که درون بافت ها ، حباب و زدگی و حفره وجود نداشته باشد. فوم های باکیفیت یکدست و یکپارچه هستند.

ضخامت فوم های ورقه ای چقدر است ؟

قیمت انواع یونولیت ورقه ای با توجه به ضخامت آنها ، متفاوت است. فوم های ورقه ای را در ضخامت های مختلفی تولید نموده که شامل ده سانتی متر ، هشت سانتی متر ، هفت سانتی متر ، شش سانتی متر ، پنج سانتی متر ، چهار سانتی متر و ... می باشند.

انتخاب هر یک از این یونولیت ها به موارد مصرف آنها بستگی دارد. به طور کلی از یونولیت های ورقه ای سه ، پنج ، ده و بیست سانتی متر بیشتر استفاده می شود. یونولیت های ضخیم تر از خاصیت عایق بودن بیشتری برخوردار می باشند و بهتر با ورود سروصدا مقابله می کنند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود به خرید هر یک از یونولیت های ورقه ای اقدام نمایید. هنگام خرید سایر یونولیت ها هم مانند یونولیت سقفی ، به ضخامت یونولیت ها توجه داشته باشید.

فوم های ورقه ای را از کجا خریداری کنیم ؟

فوم های ورقه ای باید بر اساس استانداردهای جهانی تولید شوند. جزئی ترین خطا در حین ترکیب متریال اولیه فوم ها می تواند منجر به تولید یک فوم نامرغوب شود. لذا تنها به قیمت انواع یونولیت ورقه ای توجه نکرده و به انتخاب یک مرکز تولیدکننده حرفه ای و مجرب یونولیت ، توجه نمایید.

فوم های ورقه ای طی فرآیندهایی تولید شده که بایستی دقت و تمرکز بسیار زیادی در انجام این فرآیندها صورت بگیرد تا فوم های تولیدی کاملاً استاندارد و مرغوب باشند. کیفیت متریال اولیه یونولیت ها بسیار مهم است. شما با خرید یونولیت های ورقه ای از یک تولیدکننده مجرب و خوش نام ، می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که محصولی را خریداری نموده که در شرایط گفته شده تولید شده است و کاملاً مرغوب و باکیفیت است.

یک تولیدکننده حرفه ای ، فوم های ورقه ای را در ابعاد و مشخصات مختلفی تولید نموده تا مناسب کاربردهای مختلف باشد و پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان باشد. اصلی ترین کاربرد یونولیت های ورقه ای برای پوشش دهی دیوارها و سایر بخش ها در ساختمان ها می باشد.

قیمت انواع یونولیت ورقه ای حدوداً چقدر است ؟

با توجه به اینکه نوسانات قیمتی شدیدی در بازار وجود دارند ، نمی توان قیمت این محصولات را به طور دقیق مشخص نمود. ممکن است امروز قیمتی را عنوان نموده که فردا به شدت تغییر کرده باشد.

اما به طور کلی قیمت این یونولیت ها ، بسیار مناسب بوده و نسبت به سایر مصالح ساختمانی به صرفه و ارزان می باشد. فاکتورهای اثرگذار بر قیمت یونولیت شامل چگالی یونولیت ، ابعاد یونولیت ، ضخامت یونولیت ، یکپارچگی یونولیت و ... می باشند.

 به هر اندازه که چگالی یونولیت های ورقه ای بالاتر باشد ، قیمت یونولیت ها افزایش پیدا می کند. زیرا یونولیت هایی با چگالی بالاتر ، از مزایای بیشتری برخوردار هستند.

آفر فوم

پس از بررسی قیمت انواع یونولیت ورقه ای و آشنایی نسبی با این نوع یونولیت ها ، به معرفی یک تولیدکننده برتر انواع یونولیت می پردازیم. اگر به دنبال خرید یونولیتی هستید که دارای ویژگی هایی نظیر عایق صوت و حرارت ، مقاومت بالا ، وزن سبک ، طول عمر بالا ، بافتی یکپارچه و بدون زدگی و ... باشد بایستی از آفر فوم به خرید این محصول اقدام نمایید.

کارشناسان و متخصصان با دانشی بر روند تولید یونولیت های آفر فوم نظارت داشته اند. انواع یونولیت های تولیدی آفر فوم با حساسیت و تمرکز بالایی ساخته شده اند که این مسئله موجب تولید یک محصول مرغوب و با کیفیت شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.