کد خبر : 27427 / /
/

ویژگی پنجره دو جداره چیست؟

ویژگی پنجره دو جداره چیست؟

 

استفاده از پنجره از ایام قدیم در اماکن مختلف رایج بوده، اما نوع و مواد تشکیل‌دهنده این پنجره و قاب آن‌ها با محصولاتی که در حال حاضر تولید شده، کاملاً متفاوت بوده است. همین امر باعث جایگزین شدن در و پنجره‌های جدید و مدرن به‌جای پنجره‌های قدیمی می‌شود. یکی از محصولاتی که در طی چند سال اخیر به واسطه طراحی و کیفیت بسیار زیاد توانست نبض بازار را در دست بگیرد، پنجره دوجداره بود. این پنجره خصوصیات و ویژگی بسیار زیادی داشته و شرکت‌های مختلف با در نظر گرفتن یکسری از شرایط به تولید آن‌ها می‌پردازند. توجه به ویژگی و خصوصیات هر وسیله و ابزار باعث می‌شود که از دید مردم معتبر و محبوب شناخته شود. گسترده شدن صنعت تولید درب و پنجره و پرفروش بودن آن باعث شد، خیلی از افراد این بیزینس را انتخاب کرده و در این راه گام بردارند. چون مطمئن بودند که از این راه سود زیادی را بدست می‌آورند. عایق صوتی و حرارتی بودن این پنجره یکی از خصوصیات بارز این وسیله بوده که از ورود صداهای مختلف نیز به محیط جلوگیری می‌کند. همین مسئله سبب ایجاد امنیت و آرامش برای افراد شده و قطعا اشخاص زیادی آسایش و آرامش را انتخاب کرده و در نهایت به خریداری پنجره‌های دوجداره اقدام می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با ویژگی‌های پنجره دو جداره نکات را به‌صورت تفکیک‌شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

پنجره دو جداره چیست؟

 

پروفیل‌های یو پی‌وی سی که از آن‌ها برای ساخت پنجره دوجداره استفاده می‌شود. در برابر عوامل مختلف آب‌وهوایی مقاومت زیادی داشته و ویژگی‌های دیگری نیز در اختیار افراد قرار می‌دهند. در حالت کلی پنجره دوجداره از شیشه‌های دو جداره یو پی‌وی سی تشکیل‌شده که این فریم یک جایگزین خوب و کارآمد برای آلیاژهای فلزی و غیرفلزی حساب می‌آید. ازجمله خصوصیاتی پنجره دو جداره می‌توان به وزن سبک، مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال بودن اشاره کرد. درحقیقت پایه و اساس پنجره‌ای دوجداره همین شیشه دو جداره است و اکثر خصوصیات منحصربه‌فرد این پنجره تحت تاثیر این شیشه به وجود می‌آید. در واقع در این پنجره با استفاده از نوار اسپیسر، چند لایه شیشه روی‌هم قرار گرفته و فضای خالی بین آن‌ها به واسطه آرگون یا SF6 پر می‌شود. درواقع اسپیسر از ماده سیلیکا ژل که یک رطوبت گیر است تشکیل‌شده و جنس آن از آلومینیوم است. پنجره دوجداره وین تک و هافمن از جمله محصولات با کیفیت بوده که تمام قابلیت های مورد نیاز را در حین استفاده از پنجره دوجداره در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. شما با خریداری این محصول از سایت پروما نوین می توانید نصب درب و پنجره ها را نیز به دست متخصصان این فروشگاه اینترنتی بسپارید.

پنجره های دوجداره چه ویژگی هایی دارند؟

وجود یک سری خصوصیات و مشخصات ظاهری سبب پرفروش و پرطرفدار بودن محصول می شود. که پنجره دوجداره نیز از این مسئله مستثنی نبوده و ویژگی بسیار زیادی دارد که  همین امر سبب محبوبیت آن میشود. در این قسمت به بررسی ویژگی های پنجره وین تک و هافمن می پردازیم. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که تعیین قیمت پنجره دوجداره به قابلیت و سایز آن برمی‌گردد که شما باید تمامی این نکات و محلی که نیاز به نصب پنجره دارد به خوبی در نظر گرفته و بررسی کنید.

  • قابلیت شست‌وشوی راحت به وسیله آب و صابون و پاک کردن گرد و غبار بر روی پنجره‌های دوجداره
  • امنیت بسیار بالای پنجره دوجداره بواسطه دو لایه بودن آن
  •  عایق حرارتی بودن آن به دلیل وجود گاز آرگون در فضای بین شیشه ها، در واقع این گاز یک مانع در برابر خروج هوای گرم از محیط ایجاد کرده که این مسئله باعث می‌شود در فصل زمستان هوای داخل خانه گرم بماند.
  •  دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر پوسیدگی، خوردگی و ضد ضربه بودن
  •  دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، گرد و غبار
  •  داشتن هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و مناسب
  •   جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تنظیم دمای محیط
  •  دارای مقاومت بالا و تغییر شکل ندادن در برابر تغییرات و شرایط جوی

کلام آخر

خرید پنجره دوجداره در حال حاضر در بین افراد به یکی از مسائل مهم تبدیل شده لست. شما می توانید این پنجره را از طریق سایت پروما نوین خریداری کنید. بر اساس گارانتی که این سایت در اختیار شما با محصولات آن قرار می دهد، می توانید در صورت ضرورت به تعویض پنجره دو جداره بپردازید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.