کد خبر : 27422 / /
/

نورپردازی سوله های صنعتی

نورپردازی سوله های صنعتی

 

از چه تجهیزاتی می توان برای نورپردازی سوله های صنعتی استفاده کرد؟ بهترین انواع تجهیزات نورپردازی سوله های صنعتی چه می باشند؟

تجهیزات روشنایی از جمله تجهیزات جدایی ناپذیر از زندگی شهری و مدرن هستند که زندگی انسان ها به میزان زیادی به آنها وابسته شده است و بدون استفاده از انواع این تجهیزات مشکلاتی برای انسان در زندگی شهری ایجاد می شود.

سوله های صنعتی فضاهای بسیار بزرگی هستند که از انها به منظور امور مختلف صنعتی استفاده می شود. تمامی سوله های صنعتی دارای سقف بسیار بلند هستند و یک فضای یکدست و یک پارچه اند که نورپردازی انها نیازمند تجهیزات روشنایی پر قدرت است. که میتوانید از چراغ آویز صنعتی استفاده کنید.

به همین دلیل تجهیزات نورپردازی که برای روشنایی سوله ها استفاده می شوند، با تجهیزات روشنایی دیگر متفاوت هستند و به صورت اختصاصی برای این مراکز تولید می شوند.

ویژگی های تجهیزات نورپردازی سوله های صنعتی

تجهیزاتی که برای روشنایی و نورپردازی سوله های صنعتی مختلف استفاده می شوند دارای ویژگی هایی از قبیل زیر هستند:

  • نورپردازی به صورت کم مصرف
  • قدرت نورپردازی و پرتاب نور زیاد
  • امکان تهیه آنها در انواع آویز و با ظاهر متفاوت
  • برخوردار بودن از قدرت ولتاژ مختلف
  • استفاده از بدنه های اهنی و پلاستیکی در ساخت آنها
  • عدم برخوردار بودن از زیبایی
  • نیاز به نصب شدن توسط متخصصین برق
  • و...

ویژگی های ذکر شده در رابطه با تمامی چراغ های سوله ای صادق است و انواع مختلف را در بر می گیرد.

مهم ترین مسائل در نورپردازی سوله های صنعتی

معمولا سوله های صنعتی به گونه ای هستند که تعداد افرادی در آنها به کار کردن می پردازند و امور مورد نظر را انجام می دهند. از این جهت برای نورپردازی باید به مسائل مختلفی توجه کرد تا شرایط ایده آلی وجود داشته باشد و این شرایط از قبیل زیر هستند:

بهداشت نورپردازی

از مسائل و فاکتورهای مهم در نورپردازی سوله های صنعتی توجه داشتن به بهداشت نورپردازی است. منظور از بهداشت نورپردازی این است که نور با رنگ های مناسب و به میزان کافی در محیط وجود داشته باشد تا باعث ایجاد اختلالات روحی در کارگران نشود و از طرف دیگر برای انجام امور در داخل سوله نور در اختیار باشد تا به چشم کارگران آسیب وارد نشود و عملیات مورد نظر به خوبی انجام شوند.

استفاده از تجهیزات نورپردازی مناسب با طول عمر بالا

از آنجایی که تجهیزات نورپردازی قابل استفاده در سوله های صنعتی باید قدرت زیادی داشته باشند و مسلما قیمت انها نیز بالا خواهد بود، بهتر است تا از تجهیزات نوری با طول عمر بالا استفاده کرد که دائما مجبور به تعویض چراغ های به کار رفته نشد.

استفاده از تجهیزات نوری کم مصرف

تجهیزات نوری که برای روشنایی سوله های صنعتی استفاده می شوند، در صورتی که از نوع پر مصرف باشند برق بسیار زیادی را استفاده می کنند خصوصا با توجه به اینکه وسعت سوله ها اغلب بزرگ است و باید با استفاده از تجهیزات روشنایی فضای بسیار بزرگی روشن شود.

به کار بردن صنایع روشنایی ایمن و بدون ایجاد خطر

مساله دیگری که در نورپردازی سوله های صنعتی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب صنایع روشنایی ایمن و بدون خطر است که در نصب آنها باید از متخصصین با تجربه در این زمینه کمک گرفت تا خطر برق گرفتگی و بروز حادثه در این محیط به حداقل برسد.

در غیر این صورت ممکن است که با برق گرفتگی و یا حتی اتش سوزی به دلیل اتصالی برق مواجه شوید.

خرید تجهیزات نورپردازی سوله های صنعتی

تمامی افرادی که بخواهند تجهیزات نورپردازی سوله های صنعتی تهیه کنند، در فروشگاه صنایع روشنایی تاپ نور از این قابلیت برخوردار هستند و می توانند به این منظور اقدام کنند. فروشگاه تاپ نور ارائه دهنده انواع صنایع روشنایی برای فضاهای مختلف است که محصولات کم مصرف و با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد.

در صورت تمایل از وب سایت فروشگاه تاپ نور دیدن کنید و به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازید.

کلام پایانی

در نورپردازی سوله های صنعتی باید حتما به نکات و مسائل ذکر شده توجه داشته باشید تا در شرایط ایده آل روشنایی را در این سالن های بسیار بزرگ ایجاد کنید. در بخش پایانی این مطلب لازم به ذکر است که در این زمینه می توانید از تجهیزات روشنایی متناسب با وسعت سوله و شرایط مد نظر بهره مند گردید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.