کد خبر : 27171 / /
/

راهنمای مراسم دفاع دانشگاه و پذیرایی جلسه دفاعیه

راهنمای مراسم دفاع دانشگاه و پذیرایی جلسه دفاعیه

 

چکیده

اینجا میخواهیم با ارائه راه کارهای ساده مانند تدارک پک دفاع پذیرایی به شما دانشجو عزیز کمک کنیم تا استرس و نگرانی های برگزاری جلسه دفاع را برطرف کنید و پایان نامه خود را با موفقیت به سرانجام برسانید.

پک دفاع راهکاری طلایی برای موفقیت در جلسه دفاع

پذیرایی در جلسه دفاع اهمیت زیادی دارد. چرا که تهیه و تدارک آن بسیار وقت گیر است و انرژی فرد را می گیرد. در این مواقع به جای اینکه دانشجو روی پایان نامه خود تمرکز کند وقت خود را صرف آماده کردن پک پذیرایی می کند. در جلسه دفاع نیمی از فکر شما در پی پذیرایی از اساتید و افراد حاضر در جلسه می شود و به همین دلیل استرس به سراغتان می آید و تمرکز خود را از دست می دهید.

ارائه پایان نامه یک موفقیت بزرگ در دوران دانشجویی می باشد، ولی تنها این پایان راه برای دانشجویان مقطع ارشد و دکترا نیست. پس از تحویل پایان نامه، می بایست برای مرحله بعد یعنی جلسه دفاع آماده شوید که می تواند از نظر فکری کاملا طاقت فرسا باشد.

بهتر است برای پذیرایی از ظرف یکبار مصرف که بسته بندی شده و بسیار شیک و بهداشتی است استفاده کنید. تهیه آبمیوه، کیک یا ساندویچ کوچک یا هر خوراکی دیگر که برای دانشجویان با هزینه مناسبی تامین شود و مواد آن سالم و تازه باشد کار دشواری است، بنابراین شما می توانید از مجموعه هایی که محصولات غذایی با کیفیت ارائه می دهند کمک بگیرید فقط لازم است از اینکه پک پذیرایی دفاع تازه و بهداشتی آماده شده اند اطمینان حاصل نمایید.

پذیرایی جلسه دفاع با روشی آسان و بهداشتی

اگر به دنبال یک غذای مجلل، مقرون به صرفه و لذیذ برای برگزاری جلسه دفاع یا هر رویداد دیگری مانند کنفرانس و جلسه رسمی هستید، پک های پذیرایی یامیران که از مواد تازه و با کیفیت تهیه شده است بهترین انتخاب می باشد.

شما می توانید با خرید فینگر فود از یامیران در سایر مراسم های خود با خیالی آسوده پذیرای مهمان ها باشید.

از مهمترین مزیت سفارش پک‌ پذیرایی تمیزی و رعایت بهداشت در تهیه آن است. همچنین با کاهش استرس و صرفه‌جویی در وقت با خیالی راحت می‌توانید، روزهای نهایی باقی مانده تا برگزاری جلسه دفاع را، به بازبینی مطالب پایان نامه و استراحت بپردازید.

ما در یامیران تدابیری اندیشیده ایم تا جلسه ای در خور اساتید و دانشجویان برگزار نمایید بر این اساس نام دانشگاه، نام و نام خانوادگی دانشجو را روی نوشیدنی ها و سایر اقلام موجود در پک دفاع چاپ می کنیم.

شما عزیزان می توانید بر اساس تعداد افراد حاضر در جلسه تم پسرانه و دخترانه نیز انتخاب نمایید تا پک های پذیرایی جلوه زیباتری داشته باشد.

چنانچه به مشاوره در مورد سفارشی کردن بسته بندی به سلیقه خود نیاز دارید، از طریق تلفن های تماس، با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای ثبت سفارش وارد سایت شوید و از منوی پک پذیرایی انواع پک ها را مشاهده نمایید و بر اساس سلیقه و رویداد خود یک نمونه را انتخاب و سفارش دهید.

پک دفاع را با توجه به مقدار هزینه ای که در اختیار دارید انتخاب نمایید و با دقت نوع بسته بندی را بررسی کنید تا متناسب با رویداد و سلیقه شما سفارش خود را تحویل بگیرید.

6

 

پیش بینی سوالات احتمالی داوران و اساتید حاضر در جلسه

در این جلسه، دانشجو این فرصت را دارد که در مورد هدف پایان نامه با متخصصان رشته خود صحبت کند. دلیل اساسی جلسه دفاع این است که اطمینان حاصل شود سرقت ادبی انجام نشده و دانشجو بتواند توضیح کاملی از پایان نامه خود را ارائه دهد و همچنین مباحث آن را به طور کامل درک کرده باشد. در این جلسه رسمی از سمت اساتید سوالات پیچیده ای مطرح می گردد که تمرکز و تسلط به مطالب ضروری است.

ممکن است جلسه دفاع برای شروع دوستانه به نظر برسد، اما احتمال آن بسیار زیاد است که ناگهان پیچیده شود. اصطلاحاتی که در جلسه دفاع استفاده می شود گاهی دوستانه و غیر رسمی و بعضی اوقات بسیار رسمی و حرفه ای مطرح می گردد. لازم است دانشجو مهارت های فن بیان را داشته باشد تا بتواند در هر دو موقعیت موفق شود.

قبل از مواجه شدن با سؤالات اساتید و داوران، سؤالات احتمالی مخصوصا مواردی که از مطرح شدن آن واهمه دارید روی کاغذ بنویسید و به آنها پاسخ دهید تا تسلط کافی برای ارائه پایان نامه را داشته باشید.

7

 

روند کلی برگزاری جلسه دفاع

شب قبل از دفاع به اندازه کافی بخوابید، خوب غذا بخورید و استرس را از بین ببرید. برای پذیرایی از روزهای قبل تدارک ببینید تا روز دفاع با آرامش خاطر در جلسه حضور یابید.

پایان نامه خود را چندین بار بخوانید، و نکات مهم و چکیده ای از آن را روی برگه یاداشت نمایید.

صدای آهسته نشانه ترس است. ترس را کنار بگذارید، قاطعانه و با صدای بلند شروع کنید. چنانچه در حین ارائه پایان نامه دچار اضطراب شدید از اساتید بخواهید به شما فرصت دهند کمی استراحت کنید تا حالتان بهتر شود در آن زمان به موفقیت در جلسه فکر کنید و محکم ادامه دهید.

برای اینکه اجرا و صدای خود را تقویت کنید روز قبل در میان خانواده یا جمعی که می توانند درک درستی از مطالب شما داشته باشند، جلسه دفاع را شبیه سازی نمایید و به عنوان تمرین پایان نامه را با صدای بلند توضیح دهید. این کار کمک بزرگی برای اجرا و ارائه پایان نامه می باشد. آشامیدن آب که معجزه حنجره است می تواند به شما آرامش دهد و تارهای صوتی را تقویت نماید.

لباسی شایسته طبق مقررات دانشگاه بپوشید و ساعتی زودتر با تسلط کامل بر مطالب پایان نامه در مکان ارائه حاضر شوید. برای پذیرایی، از دوستان خود کمک بگیرید و مسئولیت پک دفاع را بر عهده یک نفر قرار دهید. در نهایت با آرامش کامل و اعتماد به نفس بالا جلسه را شروع کنید.

ما در یامیران به عنوان مجموعه ای با سال ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم، همواره یاور شما هستیم بدون هیچ دغدغه ای جلسه دفاع؛ این رویداد شگفت انگیز را در دوره دانشجویی خود به بهترین حالت برگزار نمایید.

با آرزوی موفقیت و سر افرازی برای تمام دانشجویان عزیزمان

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.