کد خبر : 26652 / /
/

زاپیامکس؛ بهترین درمان خانگی دردهای زانو

زاپیامکس؛ بهترین درمان خانگی دردهای زانو

 

زانوبند زایپامکس با تکنولوژی uic  وارد بازار ایران شد. این زانوبند با تلفیق سه تکنولوژی منحصر به‌فرد و به شدت کاربردی باعث درمان زانودرد شده است. خرید زاپیامکس انقلابی در درمان دردهای زانو به‌پا کرده است. زیرا کم‌ هزینه‌ترین درمان درد زانو است.  زانو درد به دلایل زیادی مانند استفاده بیش از حد، جراحات یا آرتریت رخ می‌دهد.

تجربه درد زانو در هر سنی دور از ذهن نیست، اما افراد مسن بیشتر به دلیل تحلیل رفتن مفصل، وضعیتی که به عنوان آرتروز شناخته می‌شود، به آن مبتلا می شوند. با توجه به اینکه چه چیزی باعث درد زانو شده، روش‌های متفاوتی برای درمان در دسترس است..

در این مقاله از مجله های پزشکی  قصد داریم که یکی از بهترین راه‌های کاهش التهاب و تسکین درد زانو به کمک زانوبند UIC زاپیامکس را مطرح کنیم و همچنین نحوه خرید و تهیه یک زانوبند اصل زاپیامکس را مورد بررسی قرار دهیم.

 

زانوبند ضد درد زاپیامکس چیست؟

هنگام مواجهه با زانوبند ضد درد زاپیامکس این سوال به وجود می‌آید که آیا دردهای زانو را بهبود می‌بخشد یا خیر؟

پاسخ به این سوال مستلزم شناخت این زانوبند حرارتی است. زاپیامکس از یک پد پارچه‌ای چندلایه که تجهیزات UIC را در خود دارد به همراه کابل خروجی و یک آداپتور ساخته شده است. این زانو بند ضد درد از تولیدات شرکت زایس ترونیک آلمان است که با بکارگیری سه تکنولوژی درمانی بروز دنیا به نام‌های اولتراسوند، انفرارد یا اشعه مادون قرمز و کلاک پالس اتفاقی جدید در درمان دردهای زانو به وجود آورده است.

مواد به کار رفته در آن دارای ویژگی‌هایی است که هنگام استفاده حساسیت و تعرق شکل نمی‌گیرد و یک گرمای ملایم را در عمق بافت‌های آسیب‌دیده به وجود می‌آورد. این گرما به آرامش تنش‌ها و دردهای زانو می‌انجامد. فناوری استفاده شده در این محصول در بسیاری از دستگاه‌های موجود در مراکز فیزیوتراپی وجود دارد.

2

زانوبند زاپیامکس چه مشخصاتی دارد؟

زاپیامکس با برق شهری به راحتی کار می‌کند و باید توجه داشت چون به برق متصل خواهد شد باید هنگام استراحت از آن استفاده کرد و بدون حرکت بود.

مدت زمان استفاده از زاپیامکس 45 دقیقه تا یک ساعت در روز است و تاثیر درمانی آن با گذشت چند روز خود را نشان خواهد داد. دوره استفاده از آن بین یک تا سه هفته برآورد شده است.

 

مقایسه زانوبند زاپیامکس با زانوبند طبی

زانوبندهای طبی عمدتا نقش حمایتی و حفاظتی از مفصل را دارند و وظیفه آنها درمان دزد نیست. در واقع تفاوت اساسی زانوبند زاپیامکس در همین نکته نهفته که زاپیامکس در زمینه درمان انواع دردهای زانو نیز نقش دارد.

این زانوبند ضد درد علاوه بر نقش حمایتی با تکنولوژی UIC از طریق امواج صوتی، اشعه مادون قرمز و پالسهای الکتریکی جریان خون بافت‌های آسیب‌دیده زانو را بهبود می‌بخشد و از این طریق در تسکین درد، کاهش التهاب و همچنین تقویت عملکرد حرکتی زانو نقش دارد.

3

تکنولوژی‌ های که در زانوبند زاپیامکس (zapiamax) به کار رفته‌اند

UIC نام اختصاری سه تکنولوژی پیشرفته و نوین عرصه درمان است که بسیاری از دردهای مربوط به زانو، گردن و کمر را رفع می‌کند. این سه فناوری عبارتند از:

اولتراسوند با تاباندن امواج صوتی زیادی بر اندام زانو روند جریان خون را بهبود بخشیده و گرمایی ملایم در عمق بافت زانو ایجاد می‌کند. در کنار آن مادون قرمز همزمان با تقویت جریان خون روی افزایش اکسیژن و رساندن مواد مغذی به بافت تمرکز دارد که روند ترمیم و بازسازی اندام زانو را سرعت می‌بخشد.

در کنار این دو فناوری، کلاک پالس نیز با ارتعاش‌های الکتریکی بافت آسیب‌دیده را در جهت ترمیم تحریک می‌کند و با لرزش ریزی که در بافت به وجود می‌آورد آرامش زانو و بهبود عملکرد حرکتی آن را برایتان به ارمغان می‌آورد.

این سه فناوری منحصر به فرد راهگشای درمان انواع دردهای زانو با هزینه‌ای کم هستند که در دسته بی‌خطرترین روش‌های درمان قرار می‌گیرند.

 

قیمت زانوبند UIC زاپیامکس اصل چقدر است؟

قیمت زانوبند زاپیامکس 000/960/1 (یک میلیون و نهصد و شصت هزار تومان) برآورد شده است. باید این قیمت را بر اساس اثرگذاری و فناوری‌های همراه آن مد نظر قرار داد که بسیار مقرون به صرفه است.

با یک بار خریدن این زانوبند برای سال‌های سال می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه بر همیشگی بودن این محصول، قابلیت استفاده از آن برای همه اعضای خانواده به صورت مشترک نیز نشان از مقرون به صرفه بودن آن است.

 

خرید زانوبند زاپیامکس

بهترین راه برای تهیه زانوبند زاپیامکس خرید اینترنتی آن است؛ چون که هم شرایط پرداخت آنلاین و هم پرداخت درب منزل را دارد. سایت‌های فروشگاهی معتبری مانند  مدی مکس مارکت  کالای اصل را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. ضمنا این سایت‌ پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز دارند تا مشتریان با خیال راحت تصمیم به خرید بگیرند.

 

یادداشت پایانی

زاپیامکس یک زانوبند طبی برقی است که هم ویژگی‌های زانوبند‌های طبی را دارد و هم مجهز یه تکنولوژی مدرن UIC است که خدمات فیزیوتراپی را در خود جای داده است. بدون شک از زاپیامکس می‌توان به عنوان یک درمان خانگی برای زانو درد با خیال راحت و بدون هیچ عوارضی استفاده کرد.

 

سوالات متداول زانوبند UIC زاپیامکس

  • چرا استفاده از زاپیامکس توصیه می‌شود؟

چون زمان درمان با زانوبند زاپیامکس نسبت به سایر روش‌های درمانی بسیار کمتر است و این به خاطر به کارگیری تکنولوژی‌های اولتراسوند، مادون قرمز و کلاک پالس است. در واقع می‌توان همه وظایف فیزیوتراپی را در خانه با آن انجام داد و نتیجه‌ای زودتر از کلینیک بدست آورد.

  • زمان استفاده از زانوبند زاپیامکس چقدر است؟

زمان استفاده از آن 45 دقیقه تا یک ساعت در روز و دوره آن از یک تا سه هفته به طول می‌انجامد تا بهترین نتیجه به دست آید.

  • قیمت زاپیامکس چقدر و چگونه آن را تهیه کنیم؟

سایت‌ معتبر مدی‌مکس مارکت  بهترین گزینه برای تهیه زاپیامکس بوده؛ چون خدمات پشتیبانی دارد قیمت آن 000/960/1 (یک میلیون و نهصد و شصت هزار تومان) است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.