کد خبر : 26643 / /
/

از کجا ارز دیجیتال با کارمزد پایین بخریم؟

از کجا ارز دیجیتال با کارمزد پایین بخریم؟

 

چکیده : چگونه می‌توان ارز دیجیتال با کارمزد پایین خریداری کرد؟ خرید انواع ارز دیجیتال ارزان

بیت کوین در بدو ورود به بازارهای مالی، طرفدار چندانی نداشت. بسیاری از مردم این ارز دیجیتال را طرحی پانزی قلمداد می‌کردند. اما در ادامه، ارزهای دیجیتال توانستند قابلیت‌های فنی و اقتصادی خود را به دنیا نشان دهند و اکنون در اکثر رسانه‌های اقتصادی معتبر دنیا، بخشی به بازار رمز ارزها اختصاص داده شده است. این بازار در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد اما سرمایه‌گذاری زمانی شیرین می‌شود که کمترین هزینه را به دنبال داشته باشد. 

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

ارز دیجیتال؟ هنوز در نظر بسیاری از مردم، این واژه متعلق به دنیای داستان‌ها و فیلم‌های علمی تخیلی است. یا بخشی از فیلم بلید رانر که دنیایی بدون قانون را به تصویر می‌کشد. اما در واقع اینچنین نیست. ارز دیجیتال پدیده‌ای مدرن در نحوه مبادله کالا و خدمات است. ارزهای دیجیتال نه تنها فناوری جدیدی را به دنیا معرفی کرده‌اند، بلکه تاثیر گسترده‌ای در صنعت پرداخت و مفهوم پول در کشورهای مختلف دنیا داشته‌اند.

بسیاری از مردم گمان می‌کنند مفهوم ارزهای دیجیتال در دهه گذشته شکل گرفته است اما تاریخچه این فناوری به سال 1983 برمی‌گردد. زمانی که دیوید چائوم طرح ارز دیجیتالی با نام eCash را ارائه کرد که در آن زمان چندان مورد استقبال قرار نگرفت. سال‌ها بعد در سال 2008، ساتوشی ناکاموتو با ایده بیت کوین توانست نظر بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کند.

اوایل، خرید ارز دیجیتال در ایران چندان ساده نبود. مردم آشنایی خاصی با این بازار نداشتند و با توجه به نوپا بودن این بازار، متخصصین کمی هم مشغول به فعالیت بودند. از همه دشوارتر پیدا کردن صرافی و بستری مناسب برای این کار بود. این عوامل دست به دست هم دادند تا مردم کشور ما تا حدی دیرتر با بازار ارزهای دیجیتال آشنا شوند. اما رشد قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2021، ارزش بازار را به 3 تریلیون دلار رساند. حمایت افراد مشهور و سلبریتی‌ها از این بازار، اکثر مردم دنیا را با ارزهای دیجیتال آشنا کرد. 

مردم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران از صرافی‌های ایرانی و خارجی مختلفی استفاده می‌کنند. اما بسیاری از صرافی‌های خارجی، مشکلاتی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند. به عنوان مثال صرافی بیترکس امریکا در سال 2017 مبلغ زیادی از دارایی‌های هموطنانمان را بلوکه کرد. سایر صرافی‌ها نیز ریسک بستن حساب کاربران ایرانی را برای سرمایه‌گذاران داشته‌اند. با توجه به شرایط موجود، متخصصین پیشنهاد می‌کنند تا از صرافی‌های رمز ارزی داخلی برای خرید و فروش استفاده شود. برای انتخاب صرافی مناسب جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به چند نکته می‌بایست توجه داشته باشید:

  • صرافی مورد نظر شناخته شده باشد.
  • ارزهای دیجیتال مورد نیاز برای خرید و فروش را داشته باشد.
  • امنیت حساب بالایی داشته باشد.
  • سرعت بالایی در انجام تراکنش‌ها داشته باشد.
  • رابط کاربری ساده و قابل قبولی داشته باشد.
  • کارمزد کمتری نسبت به سایر رقبا داشته باشد.
  • در نهایت از سطح پشتیبانی صرافی غافل نشوید.

بهترین گزینه پیشنهادی، صرافی ارزپایا است که با داشتن کادری جوان و تیمی قدرتمند در تلاش است تا در کنار کارمزد کمتر نسبت به سایر رقبا و سرعت در انجام معاملات، امنیت و آرامش در سرمایه‌گذاری را برای کاربران فراهم آورد.

خرید و فروش ارز دیجیتال با کارمزد پایین

ترید و سرمایه‌گذاری نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد. پیش از آنکه وارد بازار شوید باید دانش خود را افزایش دهید وگرنه محکوم به شکست خواهید بود. کارمزد خرید و فروش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در برنامه‌ریزی خود جهت ترید در بازار ارزهای دیجیتال مد نظر قرار دهید. سرمایه‌گذاری زمانی جذاب خواهد بود که بتوانید با کمترین قیمت، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید. در صورتی که نتوانید گزینه مناسبی برای این کار انتخاب کنید، احتمالا از کسب سود در بازار باز بمانید؛ بنابراین، انتخاب یکی از مهم‌ترین پارامترها جهت انتخاب صرافی رمز ارزی، کارمزد معاملات است. صرافی ارزپایا با کارمزد 0.2 درصدی در انجام معاملات، کمترین کارمزد را در میان رقبای ایرانی خود دارد. به عنوان مثال برای انجام معامله‌ای به ارزش 10 میلیون تومان، کافی است تنها 20 هزار تومان کارمزد پرداخت کنید.

خرید تتر در ایران

خرید تتر

ارزهای دیجیتال نسبت به سایر دارایی‌ها در بازار سرمایه، نوسان بسیار زیادی دارند. تبدیل ارزهای دیجیتال به فیات کشورهای مختلف دنیا نیز فرآیندی زمانبر بود که شانس ترید لحظه‌ای را از تریدرها می‌گرفت. این موضوع باعث به‌وجود آمدن استیبل کوین‌ها شد. استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ثابتی دارند و با نوسانات بازار ارزهای دیجیتال تغییر نمی‌کنند. اولین استیبل کوین، تتر بود که در سال 2014 به وجود آمد. کاربران می‌توانند در بازارهای صعودی ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند و از رشد قیمت آن‌ها سود کنند اما در بازارهای نزولی می‌توانند با خرید تتر ارزان، به دنبال فرصت برای سرمایه‌گذاری در آینده باشند. نکته مثبت دیگر خرید تتر، استفاده از آن به عنوان ابزار پرداخت است. تتر هم مانند سایر ارزهای دیجیتال قابلیت انتقال در زمانی کوتاه و کارمزدی کم را دارد. خرید تتر در ایران در سال‌های گذشته زیاد شده است و برخی از افراد حتی به دید سرمایه‌گذاری به آن نگاه می‌کنند. اگر به دنبال خرید تتر ارزان در ایران هستید، می‌توانید به صرافی ارزپایا مراجعه کنید و با کمترین قیمت در بازار، این استیبل کوین پرطرفدار را تهیه کنید.

 خرید ترون در ایران

خرید ترون در ایران طرفداران بسیاری داشته است و همواره بخشی از سبد خرید سرمایه‌گذاران را به خود اختصاص داده است. البته خرید ترون تنها منحصر به ایران نیست؛ طبق آمار منتشر شده توسط سایت ترون، تعداد کاربران شبکه در زمان نگارش این مقاله به بیش از 110 میلیون حساب می‌رسد. همچنین تا به حال بیش از 3 میلیارد تراکنش در شبکه ترون انجام شده است. ترون مانند اتریوم بستری برای راه‌اندازی قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است. گفته می‌شود یکی از اهداف اصلی آن، تمرکززدایی از اینترنت و حرکت به سمت وب 3.0 است. ترون در سال 2017 توسط جوانی پرحاشیه با نام جاستین سان راه‌اندازی شد. جاستین سان در طول چند سال گذشته بارها و بارها نام خود را در رسانه‌ها منتشر کرده است. گاهی از طریق برگزاری ضیافت شام با وارن بافت افسانه‌ای و گاه با به دست گرفتن سکان صرافی پولونیکس. جاستین سان فارغ از شخصیت رسانه‌ای خود، اهداف و برنامه‌های بسیاری در سر دارد. قابلیت قراردادهای هوشمند، استفاده در پلتفرم‌های شرط بندی، فراهم سازی بستری برای ایجاد توکن‌های رمز ارزی و راه‌اندازی استیبل کوین غیر متمرکز، بخشی از فعالیت‌های ترون می‌باشند. یکی از ویژگی‌های جذاب ترون، کارمزد پایین در انجام تراکنش است که باعث شده تا بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند تتر، شبکه‌ای جداگانه در ترون ایجاد کنند. اگر شما هم جذب این ارز دیجیتال شده‌اید و قصد خرید ترون را دارید، می‌توانید آن را با مناسب‌ترین قیمت در صرافی ارزپایا تهیه کنید.

خرید دوج کوین در ایران

خرید دوج کوین

دوج کوین؛ ارز دیجیتالی که تنها با یک شوخی نام خود را بر سر زبان‌ها آورد، بعدها بخشی از سبد دارایی اکثر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داد. قیمت بیت کوین در سال 2013، 84 برابر! شد و از 12 دلار در ژانویه این سال تا 1100 دلار در اواخر سال افزایش یافت. این موضوع، توجه و هجوم سرمایه‌گذاران را به سمت ارزهای دیجیتال در بر داشت. در آن زمان، بنیان‌گذاران دوج کوین، برای شوخی با رشد غیرقابل باور ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال جدیدی با نام دوج کوین را به وجود آوردند. اما بر خلاف انتظار، مردم از این پروژه استقبال کردند و دوج کوین در مدت کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد. به چنین ارزهای دیجیتالی که در فضای رسانه‌ای به سرعت منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی پیدا می‌کنند، میم کوین گفته می‌شود. دوج کوین، شیبا اینو، بیبی دوج و فلوکی اینو از جمله میم کوین‌های معروف بازار رمز ارزها هستند.

در سال 2021، گروه WallStreetBets در ردیت از دوج کوین و شیبا اینو حمایت کردند و توانستند رشد قیمت چند برابری را برای این ارزهای دیجیتال به ارمغان بیاورند. در ادامه، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد دنیا و صاحب شرکت تسلا نیز از دوج کوین حمایت کرد تا بسیاری از مردم را به خرید دوج کوین ترغیب کند. برای خرید دوج کوین در ایران با کمترین کارمزد می‌توانید وارد وب سایت صرافی ارزپایا به آدرس https://arzpaya.com شده و پس از ثبت نام، به‌راحتی و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، به خرید دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید.

 

برچسب ها : خرید ارز دیجیتال,خرید تتر ارزان

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.