کد خبر : 26290 / /
/

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

این گروه از حفاظ ها 15-20 سانتی متر از سطح دیوار بیرون زده اند که از ایستادن سارقان روی دیوار جلوگیری می کند. در طراحی این حفاظ، نقاط فلور دلیس به صورت چند لایه و در سطوح مختلف روی هم قرار گرفته و امنیت را به بالاترین حد ممکن می رساند. در مرحله بعد، سپر روی دیوار بین پین ها قرار می گیرد و لحیم می شود. اگر تعداد زیادی حفاظ شاخ سفارش دهید، باید هزینه بیشتری بپردازید. قیمت شاخ گوزنی بر اساس نوع جنس و ارتفاع و سایز در محاسبه میشود که کارشناسان ایمن کاران وحدت برای شما این کار را انجام میدهند

نصب حفاظ

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین نکاتی که در نصب حفاظ باید به آن توجه کرد، شاسی است. کارشناسان از پروژه و پلان دیوار بازدید می کنند تا در هنگام سوراخ کاری و اسکلت بندی مشکلی پیش نیاید. پیشنهاد می کنیم یکی دیگر از المان های این برنامه حریزی که شاید اصلا ارتباط مستقیمی با سفر نداشته باشد را ببینید و آن حفاظ دیوار است. اگر می خواهید در مورد حفاظ شاخ گوزنی و نکات مهم مربوط به نصب و خرید آن بیشتر بدانید، تا پایان این مقاله بسیار کاربردی با ما همراه باشید.

از آنجایی که حفاظ دیوارهای ساختمان تضمین کننده ایمنی است پس برای خرید ایمنی باید هزینه کرد اما نکته مهم این است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار ساختمان طبق اتحادیه تعیین می شود.

نرده های آماده شده

 در این قسمت نرده های آماده شده با توجه به نیاز مشتری و برای حفاظت از ساختمان بر روی دیوار نصب می شود. همانطور که از نامش پیداست نوعی حفاظ روی دیوار است که طرحی شبیه به شاخ گوزن دارد. به علاوه این نوع حفاظ دارای مدل ها و رنگ های متنوعی است. به همین دلیل جوشکاران حافظ یک لایه چسب و سپس یک لایه رنگ به محافظ شاخ می زنند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از طرح های حفاظ مخصوص دیوار است که برای جلوگیری از ورود سارقان و افراد غریبه به حریم منازل و ساختمان ها بر روی تمامی دیوارها اعم از آجری، سنگی، سیمانی و ... استفاده می شود.

 

2

برای هر شاخه حفاظ 2 متری حداقل 4 پایه 2 در 2 و روبه روی هم لازم است تا در انتها مقاومت مورد نظر حاصل شود. امروزه نرده های شاخ گوزنی را می توان با تنوع، ابعاد، رنگ و متریال تولید و عرضه کرد، این نرده ها با توجه به ظاهر ساختمان و عناصر زیبایی شناختی در طرح های مختلفی ارائه می شوند که حتی در برخی موارد صرفاً به این دلیل که به آنها ظاهر زیبا، یکی روی دیوار نصب شده است.

با نصب حصار معمولی بر روی دیوار مسکونی که از داخل و خارج به راحتی در معرض دید عموم قرار می گیرد، ممکن است مانند زندان به نظر برسد و این منظره از نظر روحی و روانی بر ساکنان اثر بدی می گذارد، اما شکل و ظاهر این نرده ها بسیار چشم نواز است و بسته به نوع رنگ آن می تواند بسیار چشمگیر و زیبا باشد. این روش آخرین روش رنگرزی و آخرین مرحله در تولید حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

دلیل محبوبیت شاخ گوزنی

دلیل محبوبیت این نوع محافظ ها تاییدیه پلیس و تامین امنیت کامل است. با 2 بوته و نیزار روبرو هستیم که از نظر ظاهر، ایمنی و استحکام بسیار بهتر و مورد تایید پلیس کشور هستند. گاهی حفاظت از مال و جان، گاهی حفظ حریم خصوصی خانواده، کشور یا مسائل دیگر مورد توجه قرار می گیرد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در خصوص خرید شاخ گوزنی و انواع حفاظ های موجود در بازار از جمله محافظ در برابر لیلیوم با ایمن کاران وحدت تماس بگیرید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید نرده شاخ با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. قیمت درب آکاردئونی درب های آکاردئونی برای افزایش امنیت با ترکیب شاخ گوزنی ها سپری فوق العاده قوی برای شما درست می کند. ما چند پیشنهاد جالب برای شما آماده کرده ایم. بدون شک برقراری امنیت، انگیزه اولیه استفاده از حفاظت است. در ساختمان های در حال ساخت باید پروفیل یا ورق در فاصله 2 متری برای جوش نرده محافظ داخل دیوار تعبیه شود. برای وارد کردن پین به داخل دیوار، یک سوراخ به قطر 5 میلی متر در بالای دیوار با استفاده از مته ایجاد می شود و یک پین به قطر 10 میلی متر در داخل دیوار قرار می گیرد.

خرید شاخ گوزنی

برای خرید شاخ گوزنی در تهران میتوانید به، بازارآهن که مرجع بازار آهن آلات در تهران است مراجعه کنید اما با صرف وقت و هزینه اضافی شاید به نتیجه دلخواهتان نرسید چرا که بیشتر همکاران در بازارآهن به صورت سری کاری کار میکنند و امکان ساخت شاخ گوزنی به صورت سفارشی را ندارند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.