کد خبر : 26176 / /
/

آشنایی با پرده مغناطیسی و موارد مصرف آن

آشنایی با پرده مغناطیسی و موارد مصرف آن

 

 

پرده مغناطیسی یا آهنربایی از محصولات مدرنی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. کاربردهای متنوع این محصول و فواید آن باعث شده روز به روز کاربران بیشتری به استفاده از آن روی آورده و از مصرف این نوع پرده ابراز رضایت کنند.

تنوع محصولات این پدیده جدید و پرطرفدار هم از سوی دیگر به رفع نیاز کاربرانی با الزامات گوناگون منجر شده که در موقعیت‌های مختلف مایلند از آن استفاده کنند.

در این مطلب ضمن معرفی کامل این نوع پرده آهنربایی به موارد مصرف آن نیز می‌پردازیم.

با ما تا انتهای مطلب همراه بمانید.

پرده مغناطیسی: تنوع در نمونه‌ها و مصارف

اغلب ما تجربه‌های آزاردهنده‌ای از ورود حشرات مزاحم و بیماری‌زا به محل کار و زندگی خود داریم. این مورد به‌ویژه در فصول بهار و تابستان بیشتر رخ داده و به‌عنوان عاملی مزاحم برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. از طرفی استفاده از هوای آزاد و دسترسی آسان به فضای بیرونی ساختمان یک امتیاز بزرگ است که در صورت بستن کامل درب و پنجره‌ها از آن محروم می‌شویم!

نمونه‌های قدیمی پشه‌بند نیز به‌دلیل قیمت بالا و محدودیتی که در رفت و آمد به‌وجود می‌آورند گزینه چندان ناسبی به‌شمار نمی‌آیند.

در این شرایط پرده مغناطیسی راه حلی هوشمندانه برای رفع این مشکل است تا بتوان ضمن تبادل هوا درون ساختمان، از ورود حشرات و عوامل مزاحم به‌داخل جلوگیری نمود. البته این تنها مورد استفاده و فایده کاربردی چنین محصولی نیست و با استفاده از تنوع محصولات آن می‌توان به فواید بیشتری نیز دست پیدا کرد.

به همین دلیل نیز سازندگان پرده مغناطیسی، این محصول را در نمونه‌های مختلف و با کارایی متنوع طراحی کرده و الزامات مصرفی کاربران را به‌طور جدی در نظر گرفته‌اند.

 

با تنوع محصولات پرده مغناطیسی آشنا شویم!

اگر قصد خرید پرده مغناطیسی را دارید، بد نیست بدانید این نوع پرده‌ها در 2 دسته اصلی پرده توری مغناطیسی و پرده پلاستیکی مغناطیسی تولید می‌شوند که هر دو نیز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

با آنکه هر دو نمونه از نظر بهداشتی برای محیط کار و زندگی بسیار مفیدند، اما در استفاده از آنها تفاو‌ت‌هایی وجود دارد. پرده توری آهنربایی، بیش از هر موردی از ورود حشرات مزاحم و آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند و بیشترین کاربرد آن در فصل گرماست. درب و پنجره‌هایی که با پرده مغناطیسی توری پوشیده شده باشند، ضمن تبادل آزادانه هوا مانع از دید نشده و امکان نوعی تهویه طبیعی را برای کاربران فراهم می‌کند. اما این نوع پرده مغناطیسی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی نمی‌توان مورد استفاده قرار داد.

پرده پلاستیکی مغناطیسی نمونه دیگری از این تولیدات است که ضمن جلوگیری از ورود عوامل مزاحم و حشرات، از تبادل گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها به فضای داخلی ساختمان نیز جلوگیری می‌کند. این موضوع هم‌چنین با حفظ تعادل دمای داخلی ساختمان مرتبط بوده و مانع از هدر رفت انرژی می‌شود.

به این ترتیب با نصب این نوع پرده آهنربایی ضمن صرفه‌جویی در سوخت مصرفی برای سرمایش و گرمایش، مانع از ورود عوامل آلاینده هوا، میکروب و باکتری و البته حشرات مزاحم شده و فضایی بهداشتی را برای خود و اطرافیان تدارک می‌بینیم.

همه این موارد در حالی اتفاق می‌افتد که مجبور به بستن کامل درب‌ها نبوده و رفت و آمد راحتی را تجربه می‌کنیم. این مورد در ساختمان‌های مسکونی و تجاری با بیشترین اقبال روبروست و تردد بین اتاق‌ها و نیز ورودی ساختمان را تسهیل می‌کند.

10 مزیت کاربردی پرده مغناطیسی!

مزیت‌های فراوانی برای انواع پرده‌های مغناطیسی وجود دارد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • سهولت و سرعت در رفت و آمد بین فضای بیرونی با ساختمان

  • بالا بردن سطح بهداشت محیط با ممانعت از ورود حشرات، گرد و غبار و آلاینده‌های محیطی

  • صرفه‌جویی در مطرف انرژی با حفظ دمای محیط

  • قابلیت دید و چشم‌انداز از داخل ساختمان

  • قابل استفاده در سازه‌های مسکونی، اداری و تجاری

  • عدم نیاز به باز و بسته کردن مکرر درب‌ و پنجره و کاهش استهلاک آنها

  • قیمت ارزان و مناسب نسبت به دیگر گزینه‌های موجود

  • نصب آسان و بدون نیاز به متخصص

  • شستشوی آسان

  • امکان تهویه طبیعی هوا بدون نیاز به استفاده از وسایل جانبی

سخن پایانی

پرده مغناطیسی و تنوع محصولات آن در سال‌های اخیر با استقبال خوبی از طرف مصرف کنندگان روبرو شده است. مزایای فراوان کاربردی، قیمت مناسب، نصب آسان و فوری و قابلیت شستشوی آسان از جمله موارد این اقبال عمومی به‌شمار می‌آیند.

تنوع این محصولات نیز از دیگر مواردی است که کاربران بیشتری را با سلیقه‌ها و الزامات مصرف گوناگون به خرید این نوع پرده آهنربایی تشویق نموده است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های معتبر اینترنتی برای تهیه این محصول استفاده کنید تا ضمن برخورداری از قیمت مناسب با نمونه‌های متنوع این تولیدات نیز آشنا شده و حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.