کد خبر : 25551 / /
/

قیمت گیاه آگلونما برفی و شرایط نگهداری آن

قیمت گیاه آگلونما برفی و شرایط نگهداری آن

 

 

قیمت گیاه آگلونما برفی در مقایسه با سایر گل و گیاهان مناسب بوده و این گیاه از زیباترین و چشم نوازترین گیاهان آپارتمانی می باشد.

اگلونما برفی چه شکلی است ؟

اگر به دنبال انتخاب یک گیاه شیک و لاکچری برای آپارتمان خود هستید ، باید آگلونما برفی را انتخاب کنید. نام های دیگر این گیاه ، آگلونمای سفید و گیاه همواره سبز چینی می باشد. این گیاه همواره سبز بوده و دارای برگ های زیبایی می باشد. شکل برگ های این گیاه ، مستطیل نیزه ای است.

برگ های این گیاه دارای طول تقریبی 25 سانتی متر و عرض تقریبی 12 سانتی متر است. برگ های آگلونما بر روی خود ، نقاط کوچک و بزرگ سبز رنگ دارد. آگلونما برفی در فصل گرم ممکن است گل های سفید رنگ زیبایی بدهد.

تکثیر آگلونما برفی چگونه است ؟

پیش از بررسی قیمت گیاه آگلونما برفی ، به چگونگی تکثیر این گیاه فوق العاده زیبا اشاره می کنیم. این گیاه را به سه روش میتوانید تکثیر بدهید :

قلمه : در فصل بهار از این گیاه قلمه هایی برداشته و آنها را در گلدانی مملوء از ماسه و پیت با دمای مناسب قرار دهید.

بذر : برای تکثیر از طریق بذر باید دانه های میوه های این گیاه که هیچ فایده ای ندارند را از گیاه جدا نموده و در دمای مناسب در فصل بهار در یک گلدان بکارید. گل های این گیاه ، بی خاصیت بوده و به منظور پیشگیری از خرابی گیاه ، آن را سریعاً می چینند.

تقسیم ریشه : یکی از راحت ترین روش ها برای تکثیر اگلونمای برفی ، تقسیم نمودن ریشه های آن در فصل بهار است. بدین ترتیب از هر ریشه برای رویش گیاهی جدید می توان استفاده نمود.

شرایط نگهداری از اگلونما برفی چگونه است ؟

قیمت گیاه آگلونما برفی مناسب بوده و نحوه نگهداری از آن ، آنچنان سخت نیست. برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی لوکس ، باید توجه ویژه ای به آنها داشت. شرایط دمایی ، نحوه ی آبیاری ، کوددهی ، نور مناسب و سایر موارد باید مورد توجه واقع شوند.

آبیاری : برای آبیاری به این گیاه توجه داشته باشید که باید سطح خاک کاملاً خشک باشد و کوچکترین رطوبتی نداشته باشد. اغلب گیاهان آپارتمانی به آبیاری زیاد واکنش نشان داده و سریعاً خراب می شوند. در فصول گرم هفته ای دو بار و در فصول سرد هفته ای یکبار به این گیاه آب بدهید.

دمای : آگلونما باید در دمای 18 الی 25 درجه قرار بگیرد. البته در فصل سرد باید این گیاه را در محیط داخل نگهداری نمود. برگ های این گیاه نسبت به سرما بسیار حساس می باشند. اگلونما را در نزدیک منبع گرمایشی یا سرمایشی قرار ندهید.

نور : قیمت گیاه آگلونما برفی با توجه به زیبایی و مقاومت بالایی که دارد ، مناسب است. این گیاه ، باید در محیط نسبتاً کم نوری قرار داشته باشد. حتماً این گیاه را در مکانی قرار داده که در معرض مستقیم نور نباشد. البته نباید در مکانی گذاشته شود که نور بسیار کمی داشته باشد که در این حالت گیاه دچار مشکل می شود.

خاک مناسب برای اگلونمای برفی چیست ؟

تمامی گیاهان آپارتمانی از جمله گیاه پیتسپروم ، شفلرا ، شمعدونی ، اگلونما برفی و ... نیازمند خاک مناسبی می باشند تا رشد خوبی داشته باشند و همواره شاداب و با طراوت باشند. خاک مناسب برای این گیاه ، خاکی است که آب را داخل بافت خود نگه نداشته و سریعاً خشک شود.

خاک ایده آل باید به خوبی زهکشی شود و سنگین نباشد. با توجه به قیمت گیاه آگلونما برفی ، باید خاک مناسبی برای آن تهیه نمود. بهترین ترکیب برای خاک این گیاه ، ترکیب خاک برگ ، پیت ماس ، برلیت و ... می باشد. خاک این گیاه باید دارای مواد آلی موردنیاز برای این گیاه باشد.

این نکته مهم را فراموش نکنید که اگر ملاحضه نموده که مدتی است گیاه رشد نمی کند و یا ریشه های گیاه از گلدان خارج شده اند ، باید برای تعویض گلدان اقدام نمایید. معمولاً سالی یک بار باید به تعویض گلدان این گیاهان زیبا اقدام شود.

شاید اگر به این گیاهان کودی داده نشود ، دچار مشکل نشوند. قیمت گیاه آگلونما برفی در برخی از فروشگاه ها مناسب تر است. این گیاهان به تغذیه مصنوعی احتیاجی نخواهند داشت. ولی به منظور رشد بیشتر گیاه ، در فصل بهار به دادن اندک کودی به آنها هر دو هفته یکبار اقدام نمایید. حتماً کود مناسبی را بدین منظور خریداری کنید.

هرس نمودن گیاه آگلونما برفی چگونه است ؟

قبل از بررسی قیمت ، به شیوه ی درست هرس نمودن این گیاه اشاره می کنیم. گیاه آگلونما به هرس کردن زیاد ، نیازمند نیست. لذا احتیاط نموده که با هرس نمودن های بی مورد ، موجب توقف رشد آن نشوید. تنها کافیست که برگ های پایینی گلدان که به تدریج زرد شده اند را هرس نمایید.

قیمت گیاه آگلونما برفی چقدر است ؟

شکل ظاهری این گیاه ، شرایط نگهداری آن و خصوصیات آن را بیان نمودیم. این گیاه اصلاً قیمت بالایی نداشته و با بودجه شما سازگار است. البته زمانی که قصد خرید این گیاهان را داشته و به تماشای آنها می پردازید ، به قدری مجذوب آنها شده که دیگر به بالا و پایین بودن قیمت های آن توجهی نمی کنید.

گیاهان ، زیبایی و شادابی را با خود به خانه و محیط کار ما می آورند. نگاه روزانه به گیاهان موجب تقویت روحیه و افزایش حس شادی و نشاط در انسان می شوند. بنابراین بهتر است به خرید زیباترین و جذاب ترین گل و گیاهان آپارتمانی اقدام نمایید.

توسکالند

پس از بررسی قیمت گیاه آگلونما برفی ، شما را با یکی از بهترین مراکز عرضه کننده انواع گل و گیاهان آپارتمانی و بیرونی آشنا می کنیم. توسکالند ، عرضه کننده زیباترین گیاهان آپارتمانی و بیرونی ، شیک ترین تراریوم ها ، جذاب ترین گلدان های پایه دار ، جدیدترین گلدان های سرامیکی و فلزی ، شاداب ترین گل ها و دسته گل ها و .. می باشد.

هر یک از محصولات موردنظر شما با قیمت مناسب در کمترین زمان به شما ارائه می شوند. تمامی سفارشات به صورت روزانه تحویل داده می شود تا سریعاً به دست مشتریان گرامی برسد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.