کد خبر : 24697 / /
/

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

 

در دنیای امروز که سرعت پخش اخبار و اطلاعات بسیار زیاد است، اهمیت طراحی سایت خبری نیز بالا می رود. روزانه در سراسر جهان اخبار با موضوعات مختلف مثل: اخبار سیاسی، اقتصادی، هنرمندان و افراد مشهور، آموزش، ورزش و بسیاری از موضوعات دیگر در حال منتشر شدن می باشد و با توجه به گسترده بودن این زمینه قطعا مخاطبان بسیار زیادی دارد و برای پوشش دادن تمام این موضوعات متنوع یکی از بهترین روش ها، طراحی سایت خبری می باشد. از مزایای طراحی سایت خبری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شما می توانید به راحتی ویدیو و عکس ها مرتبط اخبار را آپلود کنید، در لحظه اخبار را منتشر کنید، می توانید به صورت مستقیم و دو طرفه با مخاطبان خود در ارتباط باشید و غیره. با ما تا انتها این مطلب همراه باشید تا با نکات طراحی سایت خبری بیشتر آشنا شوید.

چرا طراحی سایت خبری اهمیت دارد؟

جهان شاهد انقلاب دیجیتال بوده است و امروزه همه کسب و کارها حضور دیجیتالی را تجربه می‌کنند. کسب‌وکارهای خبری و نشریات نیز پورتال‌های خبری آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند تا بتوانند امور جاری را به آنها ارائه کنند.

وب سایت های خبری به آموزش و اطلاع رسانی انبوه کمک می کنند و آخرین اخبار و رویدادهای جاری در سراسر جهان را ارائه می دهند. قبل از گسترش تکنولوژی، مردم باید ساعت‌های طولانی منتظر می‌ماندند تا از اخبار جهان خبردار می‌شدند. سپس با توسعه دنیای دیجیتال به همه چیز سرعت بخشیده شده است. مردم شروع به استفاده از تلفن های هوشمند کردند و روز به روز تعداد کاربران گوشی های هوشمند در حال افزایش است. امروزه مردم می توانند به راحتی از طریق تلفن های همراه به سایت های شبکه های اجتماعی، واتس اپ، اینستاگرام، فیس بوک و غیره در هر مکانی و در هر زمان دسترسی داشته باشند، بنابراین می توانند با استفاده از پورتال های خبری آنلاین خیلی سریع به روز شوند. وب سایت های خبری و رسانه های اجتماعی می توانند سریع ترین و مطمئن ترین به روز رسانی های خبری را ارائه دهند.

سایت خبری چه قابلیت هایی دارد؟

16

از آنجایی که مردم به‌روزرسانی دائمی و اخبار جامع را می‌خواهند، اکثر خبرگزاری‌ها و نشریات روی طراحی و توسعه وب سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا پورتال‌های خبری خود را ایجاد کنند که در خدمت هدفشان باشد. در اینجا به اهمیت سایت های خبری برای کسب و کار اخبار و انتشارات می‌پردازیم:

  1. پوشش اخبار مختلف

بسیاری از اوقات روزنامه ها یا مجلات باید حوزه های خاص خود را برای اخبار و اطلاعات انتخاب کنند. زیرا هر روزنامه و مجله ای نمی تواند همزمان اخبار یا سرمقاله سیاسی یا تفریحی یا اقتصادی ارائه کند. اما در پلتفرم آنلاین، هیچ محدودیتی برای موضوعات وجود ندارد. شما فضای نامحدودی خواهید داشت و بخش‌های مختلفی را برای عموم، سیاست، رسانه‌های اجتماعی، ورزش، سلامت، سرگرمی و غیره ایجاد می‌کنید

  1. قرار دادن اخبار به صورت فوری و لحظه‌ای

سایت های خبری آنلاین به صورت 24 ساعته در همه روزها فعال است، بنابراین نیازی نیست منتظر زمان مشخص یا روز بعد برای انتشار اخبار باشید. سایت خبری به صورت یک سرویس فوری است، شما می توانید هر دقیقه اخبار فوری را در سراسر جهان به روز کنید.

  1. انتشار اخبار دسته بندی شده مبتنی بر علاقه خواننده

هر فردی به چیزهای مختلف علاقه دارد؛ بسیاری از مردم در مورد سیاست مطالعه نمی کنند یا بسیاری ترجیح می دهند در مورد صنعت سرگرمی و غیره مطالعه کنند. یکی از محبوب ترین ویژگی های پورتال های خبری این است که می توانید به خواننده خود آنچه را که می خواهد در مورد آن بخواند ارائه دهید. خواننده می تواند از دسته بندی ها انتخاب کند. بنابراین با توجه به این قابلیت می توانید آخرین و سریع ترین اطلاعات مد نظر خواننده را در اختیار او قرار دهید.

  1. به روز رسانی رویدادهای زنده

بزرگترین نقص رسانه های خبری سنتی این است که نمی توانند به روز رسانی زنده را ارائه دهند. با این حال، با یک پورتال خبری آنلاین، می توانید به روز رسانی های زنده در مورد ورزش ها، رویدادها، مراسم رسمی و بسیاری موارد دیگر را ارائه دهید.

17

  1. طراحی ریسپانسیو

در کنار آن یکی از موارد مهمی که باید برای وب سایت خود در نظر بگیرید این است که باید ریسپانسیو باشد و از طریق هر نمایشگری قابل دسترسی باشد. اکثر مردم از تلفن همراه برای خواندن اخبار استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید طراحی وب سایت خود به صورت واکنش گرا این قابلیت را برای مخاطبان خود فراهم کنید.اگر قصد دارید وب سایت خبری خود را ایجاد کنید، حتما باید با تیم حرفه‌ای همکاری کنید.

  1. درج نظرات خوانندگان

در خصوص رسانه های سنتی، زمانی که خواننده نظری در مورد مطالب رسانه داشت، باید نامه ای به نشریه می‌نوشت که بسیار وقت گیر بود. اما در وب‌سایت‌های خبری، خوانندگان همیشه به صورت دو طرفه با سایت خبری ارتباط دارند که به دلیل در دسترس بودن بخش‌های نقد و نظر امکان‌پذیر است. هنگامی که خوانندگان اخبار یا هر مقاله ای را می خوانند، می توانند نظر خود را در همان صفحه ارائه دهند که می تواند به جذب خوانندگان با سایت شما نیز کمک کند.

18

نتیجه گیری

مطلبی که خواندید برگرفته از سایت خبری اخبار خوب بوده است و در این مطلب آموختید که طراحی سایت خبری از اهمیت بالایی برخوردار است و با مزایا و قابلیت های آن آشنا شدید. با طراحی سایت خبری می توانید به بهترین شکل ممکن اخبار روز دنیا را پوشش دهید و همین طور با آپدیت محتوای سایت به صورت روزانه به یک برند تبدیل شوید و از این طریق کسب درآمد کنید. شما زمانی به اهداف خود از طراحی سایت خبری خواهید رسید که سایت حرفه ای و قوی داشته باشید. شرکت دیجیتال مارکتینگ سایا ن با داشتن تیم حرفه‌ای و مجرب  یکی از بهترین گزینه ها در زمینه طراحی سایت و سئو سایت می باشند که به شما در رسیدن به اهداف خود در زمینه طراحی سایت کمک خواهند کرد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.