کد خبر : 24543 / /
/

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 1401:

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 1401:

 

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  با حضور و مشارکت مطرح ترین و بزرگ ترین شرکت های ساختمانی از جمله  شرکت سهند سازه بتن از تاریخ  21 الی 24 مرداد 1401 از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد. محل قرار گیری غرفه سهند سازه بتن فضای بین سالن خلیج فارس و سالن میلاد است. در این غرفه یک کارگاه توسط تیم سهند سازه اجرا شده که صفر تا صد یک پروژه و یک دهنه 2×5 را قالب دو طرفه کار کرده اند این کار به صورت اصولی انجام شده  و طریقه نصب قالب وافل ، طریقه میلگرد گذاری ها و زیرسازی قالب وافل توسط کارشناسان سهند سازه بتن به مشتری به طور کامل بیان میشود.

مزیت این کارگاه برای شرکت سهند سازه بتن :

به گفته جناب آقای دکتر میرحیدری مدیریت محترم شرکت سهند سازه بتن مهم ترین مزیت این نمایشگاه این است که :

1 کسانی که آشنایی با قالب وافل  با نحوه کار ، کاربرد قالب وافل . و آگاهی از محل اجرای قالب وافل را ندارند با قالب های تولیدی شرکت سهند سازه بتن آشنا میشوند.

2 کسانی که  مجری سازه هستند و از قالب وافل استفاده نکردند میتوانند نحوه کار قالب وافل ، ساختار قالب وافل ، نحوه چیدمان قالب وافل  و مزیت قالب وافل را مشاهده و پروژه خودش را با علم کامل آنالیز کند.

مهم ترین دستاور این کارگاه این است که اگر توضیحات کارگاهی مثال زنده ای داشته باشد مجریان پروژه به طور کامل و راحت میتواند کیفیت و مزیت قالب وافل را لمس و در پروژه های خود اجرا کنند و به راحتی با شرکت سهند سازه بتن ارتباط برقرار کنند. با طراحی و ساخت کارگاه در غرفه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان میتوانید محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار دهید. شرکت سهند سازه بتن با داشتن سابقه طولانی در طراحی و اجرای سازه  در این نمایشگاه میتواند پاسخگوی سوالات و نیاز شما عزیزان باشد.

بررسی کیفیت قالب وافل تولید شده در شرکت سهند سازه بتن :

شرکت سهند سازه بتن جز پیشگامان تولید انواع قالب وافل است. که باتوجه به آزمایشگاه های کنترل کیفیتی که شرکت سهند سازه بتن در اختیار دارد انواع قالب وافل را مطالبق با استاندارد های بین المللی را از جهت بهترین متریال ، و بهترین کیفیت قالب وافل تضمین می کند.

قالب وافل تولید شده در شرکت سهند سازه بتن مقاومت بالایی حین اجرا دارد و قالب ها بیش از فشاری که قرار است متحمل شوند توانایی تحمل را دارند به همین دلیل برتری بیشتری نسبت به قالب وافل دیگر دارند. قالب وافل به صورت دست دوم نیز کاربرد دارد و به عنوان یک قالب یکبار مصرف در پروژه ها استفاده نمیشود. قالب وافل تولیدی در شرکت سهند سازه بتن  قابلیت اجاره را نیز دارد. با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به طور کامل و واضح از کیفیت قالب وافل ، ابعاد قالب وافل ، نحوه اجرای قالب وافل و... در غرفه شرکت سهند سازه بتن آشنا و با آگاهی کامل درباره انواع قالب وافل در پروژه های خود استفاده کنید.

15

انواع قالب وافل در شرکت سهند سازه بتن :

1 قالب وافل یک طرفه : قالب وافل یک طرفه به اندازه 2 متر و از دو مشتق این قالب تشکیل شده اند. که پیوست این دو قالب کوچک تر از 2 متر است. چون اندازه همه دهانه ها یکسان نیست و ممکن است فضای خالی ایجاد شود باید از یکسری قالب تیکه استفاده شود که از یک قالب بدنه و دو قالب کلگی استفاده میشود تا سرو ته قالب بسته شود. بهترین متریال قالب وافل که در شرکت سهند سازه تولید میشود متریال نوع سفید است. چون کار ساختمانی بسیار فرسایشی است و با بتن و مواد شیمیایی درگیر است باید از قالب وافل مرغوب و با کیفیت بالا استفاده شود. به همین دلیل باید از متریال نوع سفید مرغوب و صادراتی استفاده شود که از مواد درجه یک ساخته شده است. در قالب وافل یک طرفه نوع دیگر از متریال نیز به عنوان متریال آبی نیز استفاده میشود که یک مقدار مواد بازیافتی و 50 درصد مواد درجه یک استفاده میشود که برای کارفرما به صرفه تر میشود.  ابعاد قالب وافل یک طرفه 65 در ارتفاع 25 و از قالب 2 متر تا 35 سانت تولید و قابل اجرا است.

2 قالب وافل دو طرفه : قالب وافل دو طرفه در ابعاد 60 ×60 در ارتفاع 28 ،60×60 در ارتفاع 18 ، 80×80 در ارتفاع 28 ، 90×90 در ارتفاع28 ، 95×95 در ارتفاع 38 تولید میشود. که این نوع قالب به صورت یکسان هستند ولی به صورت نیمه هم تولید میشود تا دهانه خالی به جای مانده را نیز پر کند. اگر فضای خالی دهانه با بتن پر شود ابعاد و اندازه تیر ها که به سقف متصل هستند تغیر می کند و تیر دچار پیچش می شود. متریال به کار رفته در قالب سهند سازه بتن در قالب وافل دو طرفه : متریال مشکی که از پلاستیک آسیابی تشکیل میشود  که این نوع قالب خشکی قالب و مقاومت کمی در برابر سایش دارد . متریال آبی 50 در صد مواد آسیابی و 50 درصد مواد درجه یک است و مقاومت بالا تری دارد. قالب سفید مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد  و در برابر سایش مقاومت بالاتری نسبت به دیگر متریال قالب وافل دارد و از مواد درجه یک استفاده شده است.

 

بیست و دومین نکایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که در مرداد 1401 از ساعت 8 الی15 برگزار میشود آماده بازدید از علاقمندان و مجریان و مهندستان سازه است. شرکت سهند سازه بتن می کوشد تا نیاز ها و سوالات شما را در خصوص انواع قالب وافل ، کیفیت و استاندارد های انواع قالب وافل تولید شده بر طرف نماید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.