کد خبر : 24510 / /
/

شرکت صبا باتری

شرکت صبا باتری

 

چکیده : کارخانه صبا باتری، با تولید باتری های خودرویی خود در برند واریان و دیگر برند های معتبر، توانسته است با کیفیت ترین باتری های یو پی اس و باتری خودرویی را در نوع اتمی با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند. لازم است بدانید که سطح کیفیت برند های متفاوت این کارخانه با یکدیگر متفاوت نمی باشد و همگی دارای سطح کیفیت یکسانی هستند.

 

شرکت صبا باتری 

صبا باتری با تولید باتری‌‎های باکیفیت توانسته در طول سابقه‌‎ی 40 ساله خود اعتماد مشتریان زیادی را به عنوان یک کالای ایرانی کسب کند. به گونه‌‎ای که عده‌‎ی زیادی از صاحبان خودرو جهت خریداری و تعویض باتری خودروی خود به دنبال محصولات این برند می‎‌روند. شرکت تولید کننده محصولات صبا باتری با ایجاد گستره‎‌ای از باتری‌‎های مختلف و نیز ارائه‎‌ی محصولات خود با قیمت مناسب توانسته به تولید 5 میلیون باتری درسال دست پیدا کند که رسیدن به چنین رقمی جز از طریق تلاش برای حفظ کیفیت در طول سالیان سال و کسب اعتبار و نیز عرضه دستگاه‌‎هایی مقرون به صرفه امکان‌پذیر نبوده است. در واقع این برند توانسته در طی سال‎‌های اخیر در زمینه‌‎ی ایجاد تنوع در محصولات خود و بالا بودن کیفیت گام‎‌های مؤثری بردارد و خود را در حوزه تولیدات باتری جزء بهترین ها در این صنعت باشد.

 

نمایندگی صبا باتری و زمینه فعالیت آنها

اگر تصور می‌کردید که فعالیت نمایندگی‎‌ صبا باتری به فروش باتری‎‌های استارتر یا همان باتری خودرو محدود می‌شود باید بگوییم که در اشتباه بودید زیرا همان طور که اشاره نمودیم این برند در طی سال‎‌های طولانی توانسته‌‎ گستره‎‌ای از باتری‌‎های مختلف را تولید نموده و به ایجاد تنوع بالا در محصولات خود دست یابد. از جمله باتری‌‎هایی که به غیر از استارترها توسط نمایندگی‌‎های صبا باتری به فروش می‌‎رسد می‌توان به انواع باتری‎‌های یو پی اس برای راه اندازی منابع تغذیه‌‎ی بدون توقف باتری اتمی، مخابراطی و نیروگاهی می‌توان اشاره نمود.

 

 باتری‎‌های یو پی اس صبا باتری

قبل از بررسی باتری‌‎های یو پی اس صبا باتری و آشنایی با آن بهتر است کمی درباره ویژگی‎ باتری‌‎های یو پی اس صبا باتری و عملکرد و وظایف آن اطلاعات کسب نمایید. با مراجعه به فروشگاه‌‎های خرید و فروش باتری خودرو با دو دسته‎‎‌ی مهم از باتری‌‎ها یعنی نوع سیلدی و غیر سیلدی روبه رو می‌شویم که باتری‌‎های یو پی اس با قرار گرفتن در دسته سیلدی یا همان اسیدی می‌‎توانند عملکرد فوق‌‎العاده‌‎ای را در هنگام قطعی جریان برق و زمانی که برق ورودی شهر با ولتاژ بسیار پایین و یا نوساناتی همراه است به اجرا بگذارند. وجود این دسته از محصولات نمایندگی صبا باتری تهران برای مراکز بسیار مهمی چون بیمارستان‎‌ها، مخابرات و... بسیار حیاتی بوده و منجر به عدم ایجاد وقفه‌‎ی کار در هنگام قطعی برق می‌‌‎شود. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که عملکرد این باتری‎‌ها چگونه است؟ در پاسخ باید عرض کنیم که این محصولات از یک طرف به برق شهری و از طرف دیگر به دستگاه‎‌ها و تجهیزات مختلفی مثل رایانه ویا تجهیزات بیمارستانی متصل می‎‌باشند. اتصال یو پی اس به برق شهری کمک می‌‎کند تا نوسانات به وجود آمده در اثر عوامل مختلف از بین رفته و در نهایت یک برق تمیز و صاف به دستگاه‎‌ها وارد شده و مانع آسیب به آن‎‌ها شود. از طرف دیگر این دستگاه در زمانی که اتصال به برق شهری برقرار است به ذخیره این برق پرداخته و در زمان قطعی آن این انرژی ذخیره شده را به دستگاه برگردانده و ایجاد هرگونه وقفه در آن جلوگیری به عمل می‎‌آورد.

 

 

انواع باتری خودرو

باتری خودروها را نیز می‌توان در دوسته‎‌ی باتری‌‎های سیلدی و غیر سیلدی دسته بندی نمود. باتری‌‎های غیر سیلدی یا همان اتمی صبا باتری نسبت به نوع سیلدی نیاز به مراقبت بیشتری داشته و معمولاً برای آب و هوای گرم مناسب می‌‎باشد. این باتری‎‌های غیر سیلدی در واقع بر اثر شارژ شدن تعدادی صفحه و قرار گرفتن این صفحات بر روی یکدیگر تولید می‌شوند. باتری‌‎های غیر سیلدی صبا باتری در سطح بیرونی خود از سه چراغ با رنگ‌های متفاوت جهت نشان دادن وضعیت باتری برخوردار می‌‎باشند به گونه‎‌ای که رنگ سبز نشان دهنده‎‌ی وضعیت کامل شارژ شدن باتری، رنگ سفید به نشانه‎‌ی باتری دچار خرابی است و نمی‎‌تواند عملکرد درستی را به اجرا بگذارد و رنگ قهوه‌‎ای هم نشانه‎‌ی سالم بودن و بدون شارژ بودن باتری‎‌ می‌‎باشد.

 

 

اما باتری‌‎های اسیدی یا سیلدی که اصولاً به مراقبت احتیاج نداشته و مقاومت بالایی را از خود در برابر دشارژ شدن نشان می‌دهد و نیز به زمان کوتاهی جهت شارژ شدن احتیاج دارد. در صورت خالی شدن و دشارژ شدن باتری‎‌های سیلدی، ممکن است این محصولات دچار خرابی شوند به همین خاطر به این موضوع در هنگام استفاده از باتری‎‌های سیلدی توجه وافری نشان دهید. به طور کلی می‌توان گفت تفاوتی که در میان این دونوع باتری مشاهده می‌شود در خصوص شرایط آب وهوایی مورد استفاده‎‌ی آن‌‎ها، قیمت، طول عمر باتری می‌‎باشد. به طوری که باتری‌‎های سیلدی طول عمر بالاتری داشته و از مقاومت بیشتری در برابر شرایط متفاوت آب و هوایی برخوردار می‌‎باشد.

چرا از صبا باتری خرید کنیم؟

خرید از نمایندگی‌‎های این برند می‌‎تواند مزایای متعددی را برای خریداران و تولیدکنندگان به همراه داشته باشد. خرید از محصولات داخلی با کیفیت که توانایی تأمین بخشی از نیاز داخلی به انواع باتری‌‎های خودرویی و یو پی اس و یا لیتیومی را دارد از جمله اقدامات و گام‎‌های مؤثری است که هر فردی در زمینه‌‎ی اشتغال‌زایی و گسترش آن می‎‌تواند برای هموطنان خود و تشویق محصولات داخلی انجام دهد. صبا باتری که در واقع یکی از بزرگ‎‌ترین تولیدکنندگان باتری در خاورمیانه محسوب می‌‎شود، به واسطه‌‎ی جدیدترین و مجهزترین تجهیزات و فناوری روز دنیا توانسته گام‌‎های مؤثری را در عرصه تولید باتری‎‌های با کیفیت استارتی، ups، مخابراتی، نیروگاهی و دیگر باتری‌‎ها بر دارد تا به عنوان یک برند ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشد. بنابراین با آگاهی از کیفیت این محصولات و قیمت متناسبی که در برابر نمونه‌‎های خارجی ارائه می‌‎دهد وهمچنین ضمانت یکساله‎‌ای که دارد می‌‎توان این برند را گزینه‌‎ی مناسبی برای خرید باتری در نظر گرفت.

خرید اینترنتی از نمایندگی‎‌های صبا باتری

خوشبختانه با ورود اکثر مشاغل به عرصه‌‎ی اینترنت و راه اندازی وبسایت خود نمایندگی‌‎های صبا باتری نیز با تأسیس وبسایت‎‌های متعدد سعی در گسترش خدمات خود به مشتریان و سهولت در ارائه‎‌‌‎ی محصولات به مشتریان دارند. به گونه‌‎ای که افراد تنها با استفاده از اینترنت و ورود به سایت یکی از نمایندگی‌‎های این برند می‌توانند محصولات مدنظر خود را بعد از بررسی‎‌ها و مقایسه‌‎های انجام شده انتخاب و به صورت اینترنتی آن را خریداری نمایند. این برند را از کدام نمایندگی بخریم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، با وارد کردن نام صبا باتری و جستجو، سایت ها و نمایندگی های زیادی از این برند را پیدا خواهید کرد که هر کدام سعی در فروش محصولات خود دارند. اما شما جزو این نمایندگی ها هستید، باید خدمات بهتری مانند تحویل درب منزل، قیمت مورد تایید سازنده، پشتیبانی رایگان و 24 ساعته و ... را انتخاب کنید و سعی کنید خدمات متفاوتی مانند انتخاب انواع محصولات ارائه دهید. ارائه شود. اطلاعات بیشتر برای عموم

 

نمایندگی صبا باتری

در صورت تمایل به خرید انواع محصولات صبا باتری از نمایندگی های رسمی این برند می توانید به سایت www.saba-batri.com مراجعه نمایید یا با شماره تلفن 33103449 تماس بگیرید. در این سایت مقالات مختلف و محصولات مختلف این برند از جمله یو پی اس و باتری اتمی و ... ارائه شده است. می تواند خدمات ارزنده ای مانند پشتیبانی 24 ساعته، نصب رایگان در محل را برای شهروندان تهرانی و ... در زمینه فروش باتری به شهروندان ارائه دهد. این نمایندگی متعهد به فروش محصولات با اصالت فیزیکی و گارانتی با نرخ مصوب دولتی و قیمت کارخانه می باشد. در نهایت پس از کسب اطلاعات و تصمیم گیری صحیح برای خرید محصولات برند صبا باطری و در صورت تمایل به استفاده از خدمات مختلف این وب سایت می توانید از آدرس فوق استفاده نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.