کد خبر : 24433 / /
/

دنیایی جدید به نام دنیای اکسسوری!

دنیایی جدید به نام دنیای اکسسوری!

 

شاید بارها اسم اکسسوری به گوشتان خورده باشد اما معنی دقیق آن را ندانید . در دنیا ی مد، اکسسوری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حتی برخی از اوقات به یک لوازم ضروری در استایل زنان و یا مردان تبدیل می شود . به فرض مثال لوازم جانبی مد می تواند شامل کیف و کفش، عینک، کمربند، جوراب، جواهرات، روسری، گردنبند و جواهرات و یا هر وسیله دیگری هم باشد که برای تکمیل کردن تیپ و استایل لازم می باشند .

امروزه مراکز بزرگ زیادی از اکسسوری دخترانه وجود دارد که از آنها می توان به گالری سوشانیت و غیره اشاره کرد . که این مراکز بزرگ تمامی اکسسوری های به روز و لاکچری وارداتی برای زیبا سازی مو را دارند و شما می توانید آن را در این فروشگاه پیدا کنید . در واقع می توان گفت که اکسسوری دخترانه یکی از پرطرفدارترین اکسسوری هایی است که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد . اکسسوری به صورت حرفه ای استایل ما را کامل و ظاهری زیبا و جذاب برای ما ایجاد می کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با چند تا از محبوب ترین اکسسوری های مو آشنا کنیم .

جذابترین و محبوب ترین اکسسوری موی زنانه و دخترانه

در ادامه انواع مختلفی از محبوب ترین ، جذابترین و پرکاربردترین اکسسوری موی زنانه و دخترانه را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آنها هر کدام از انواع استایل را که دارید ، موهای زیبا و جذابتری داشته باشید .

هدبند های مو

هدبند یکی از اکسسور های  مو است که هیچگاه از مد نخواهد افتاد . همچنین ، مدل های بسیاری از هدبند در گالری سوشانیت وجود دارند که برای هر نوع مو و چهره ای مناسب هستند . هدبند های مو، در رنگ های زیاد و همچنین طرحهای فانتزی و اسپرت موجود هستند . شما می توانید متناسب با مکان و محیطی که قرار می باشد به آنجا بروید، هدبند مناسب خود را انتخاب کنید. برخی از هدبندها وجود دارند ، که نسبت به دیگر هدبند ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنی عرق را جذب خواهند کرد . این هدیند ها با شستشو در ماشین لباسشویی تغییر شکل و رنگ نخواهند داد. از هدبند ها در سبک های مختلفی همچون استایل هیپ هاپ و یا استایل کژوال استفاده می شود .

سنجاق سر مو

سنجاق سر  یکی از جذابترین اکسسوری های موی دخترانه است . از این اکسسوری برای جمع کردن و بستن حالت دادن به موها استفاده می شود. همچنین سنجاق های سر به دلیل داشتن ویژگی های همچون انعطاف پذیری بالا، برای انواع جنس مو و مدل مو مناسب هستند.

به علاوه سنجاق های سراز لحاظ طرح و رنگ و اندازه تنوع زیادی دارند و شما می توانید از آنها برای روزمرگی و همچنین جشن تولدها و رویدادهای رسمی تر استفاده کنید همچنین از طرفی دیگر از آنها برای موهای رنگ شده و کوتاه شما نیز استفاده کنید.

کش مو یا چلگیس در گالری سوشیانت

کش مو یکی از پرکاربردترین و مهمترین اکسسوری های زنانه می باشد . کش مو به صورت روزانه برای انواع کاربرد دارد . کش موها، غالبا در رنگهای مختلف و همچنین به صورت بسته های تعدادی در بازار پیدا می شوند. این کش موها به موهای شما آسیب وارد نمی کنند و به عنوان یک اکسسوری ضروری در کمد آرایشی هر خانم پیشنهاد خواهد شد. از طرفی دیگر مانع از آسیب رسیدن به موی سر شما نیز می شود .

گیره موهای مرواریدی

امروزه انواع جذابی و همچنین شیکی از گیره موهای کار شده با مروارید در مغازه ها فروشگاه های  لوازم آرایش پیدا می شود که  بسیاری از بانوان از آنها برای مجالس عروسی، تولد و برخی از مهمانی های خاص از این گیره های مرواریدی تزئینی برای نگه داشتن موهای خود استفاد می کنند. گیره موهای مرواریدی مو بسیار دخترانه و فانتزی می باشد و هر فردی در هر سنی می توانند از آن استفاده کنند . از طرفی دیگر شما میتوانید گیره موهای مرواریدی را در طرح ها و همچنین رنگهای مختلف با لباس خود ست کنید .

کلیپس مو

یکی از پرکاربردترین انواع اکسسوری موی زنانه که امروزه در بازار از آنها طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد ،  کلیپس می باشد . کلیپس مو، وسیله ای می باشد که با دندانه های درشت خود و فشار دادن، باز و بسته خواهد شد. کلیپس های معمولا از جنس آکرولیک، فلز و یا پلاستیکی می باشند و موهای سر شما را در بالای سر نگه خواهند داشت . در کل از این اکسسوری برای جمع کردن و حالت دادن موی سر مورد استفاده قرار می گیرد .

اسکرانچی مو

 اسکرانچی  مو یکی از ترندهای امسال برای موی زنان می باشد که از جنس ساتن ابریشم و یا لمه است. این اکسسوری پر کاربرد و جذاب، عملکردی هماند کش مو دارد و موهای شما را به صورت دم اسبی نگه نواهد داشت . البته این مورد را هم بیان کنیم که اسکرانچی مو ، آسیبی در دراز مدت به موهای شما نمی رساند .

روبان و یا پاپیون پارچه ای مو

 یکی از زیباترین اکسسوری های مو روبان و یا پاپیون پارچه ای  است  که به زیبایی موهای شما را نشان خواهد داد و همچنین ، موی سر را جمع خواهد . شما می توانید روبان و یا پاپیون پارچه ای مو را به صورت یک پاپیون و یا هر طرح دیگری بر روی موهای خود گره بزنید و از آن استفاده کنید .

شانه مو

 شانه مو به عنوان یکی از مهمترین اکسسوری مو برای تزئین و نگه داشتن موهای و بسیار شبیه به یک شانه معمولی می باشد . چون که این شانه مو دندانه هایی برای بستن موهای شما دارد و معمولا از جنس فلز می باشد . شانه مو از گذشته بسیاری از زنان از آن استفاده می کردند. ولی امروزه بیشتر جنبه نمادین و زیبایی در دنیای مد دارد. بعضی از این انواع شانه های مو دارای تزئیناتی مثل مروارید می باشند .

توربان مو

اگر می خواهید موهای سر خود را با استفاده از یک اکسسوری شیک جمع کنید تا انکه دیده نشود، می توانید از یک توربان مو استفاده کنید. اخیرا، توربان مو، در طرح ها و همچنین رنگ های مختلف و پارچه های ساتن و ابریشمی طراحی و دوخته  می شوند . توربان مو علاوه بر زیبایی و مد، هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند .

تاج موی زنانه

 تاج موی زنانه می تواند شامل طرح ها، سبک ها، اندازه ها و رنگ های نقره ای و طلایی در بازار پیدا می شود . اغلب خانم ها از این اکسسوری برای شب عروسی و یا لباس عروس خود و یا اینکه مراسم عروسی دیگران از یک تاج موی متناسب با مدل موهای خود در این مجالس استفاده می کند .

ازطرفی دیگر تاج موی دخترانه می تواند همراه با تزئینات از مثل مروارید و یا بدون تزئین و ساده به نظر برسند . شما این اکسسوری را در سر بسیاری از مدل ها در فشن شو و یا مهمانی های خاص مشاهده می کنید. در کل تاج مو بیشتر جنبه مد و زیبایی را بر روی موهای شما دارد و کاربردی نیست .

 

برچسب ها : گیره مو,کلیپس مو مجلسی,چلگیس,چهل گیس

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.