کد خبر : 24424 / /
/

یک چاپخانه چه خدماتی به شما ارائه می‌دهد؟

یک چاپخانه چه خدماتی به شما ارائه می‌دهد؟

 

 

مردم جامعه امروز بخش زیادی از زندگیشان را در دنیای واقعی سپری می‌کنند. بنابراین تبلیغات، برندینگ و حتی کار کردن در فضای دیجیتال همه نیازهای یک کسب و کار را برآورده نمی‌کند. بخشی از این فرایندها باید در دنیای واقعی و روی کاغذ باشد، به همین دلیل است که شما به چاپخانه نیاز دارید. یک چاپخانه حرفه‌ای و معتبر می‌تواند با توجه به نیازتان، خدمات متنوعی را به شما ارائه بدهد. در ادامه به پرکاربردترین خدمات چاپ اشاره می‌کنیم.

چاپ فاکتور کاربن لس و سایر فرم‌های مورد نیاز برای کسب و کار

چاپ فاکتور کاربن لس ، سربرگ ، کارت ویزیت و ست‌های تبلیغاتی جزو خدمات کاربردی برای کسب و کارها هستند. فاکتورها در دسته رسمی و غیررسمی چاپ می‌شوند و برای ارائه لیست محصولات فروخته شده و قیمت آن‌ها به مشتریان کاربرد دارند. البته یک چاپخانه معتبر، می‌تواند خدمات چاپ فاکتور مالیاتی را هم به شما ارائه بدهد.

بعضی از محصولات چاپی مورد نیاز برای کسب و کارها هم برای برندینگ کاربرد دارند. به عنوان مثال، برگه‌های A4 معمولی هم می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند، اما اگر از برگه‌ای استفاده کنید که به سربرگ بند خودتان مزین است، تأثیر بیشتری رو طرف مقابل خواهید گذاشت. به یاد داشته باشید در سازمان شما، باید عناصر مختلفی از نام‌ و هویت برندتان وجود داشته باشد. بنابراین حتی چاپ استند و قرار دادن آن‌ها در گوشه‌های مختلف دفتر کارتان هم خالی از لطف نیست.

کسب و کارها با توجه به محصولی که ارائه می‌دهند، به خدمات چاپ دیگری هم نیاز دارند. برای معرفی این محصولات باید از بروشور و کاتالوگ استفاده کرد؛ به خصوص اگر قرار است موقعیت منحصر به فردی مثل نمایشگاه ایجاد شود که در آن، کسب و کار شما به صورت مستقیم با مشتریان احتمالی و واقعی ارتباط دارد. اگر قصد دارید در رویداد خاصی شرکت کنید، مطمئن شوید در زمان مناسب برای سفارش چاپ پوستر، بروشور، کاتالوگ، ساک دستی و سایر تبلیغات چاپی اقدام می‌کنید و آن را در موعد مقرر تحویل می‌گیرید.

چاپ متالایز و سایر انواع لیبل

جزئیات در برندینگ اهمیت بسیاری دارد و یکی از مهم‌ترین جزئیاتی که باید به آن توجه داشته باشید، بسته‌بندی محصولات است. کوچک‌ترین تفاوت در طراحی بسته‌بندی محصولات می‌تواند تفاوت چشم‌گیری ایجاد کند. به عنوان مثال اگر یک محصول را یکبار در یک جعبه معمولی قرار دهید و بار دیگر آن را در یک جعبه متالایزی قرار دهید، تفاوت فروش را مشاهده می‌کنید. جعبه‌های متالایزی رنگ‌ طلایی، نقره‌ای و صدفی دارند و براق هستند. به همین دلیل حس لوکس بودن برای محصولات ایجاد می‌کنند.

به طور کلی چاپ متالایز به معنی چاپ افست روی کاغذ یا فیلم متالایز است. ظاهر جذاب این کاغذها باعث ایجاد افکت منحصر به فرد در چاپ آن‌ها می‌شود. البته هزینه چاپ متالایز نسبت به سایر انواع شیوه‌های چاپی بیشتر است و تأثیری که ایجاد می‌کند هم متفاوت خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای چاپ متالایز ، لیبل است. لیبل‌ها برچسب‌هایی هستند که هم درب جعبه را محکم نگه می‌دارند و هم برای برندینگ کاربرد دارند. البته لیبل‌ها را با روش‌های دیگری هم می‌توان چاپ کرد، اما متالایز نسبت به سایر روش‌هایی که برای چاپ این محصولات به کار می‌رود، کیفیت بالاتر و ظاهر جذاب‌تری ایجاد می‌کند.

چاپ پوستر انتخاباتی و سایر تبلیغات انتخاباتی

انتخابات یکی از مهم‌ترین وقایع سیاسی و اجتماعی است که هم برای نامزدهای انتخاباتی و هم برای مردم اهمیت بسیاری دارد. نامزدها فرصت محدودی برای تبلیغات دارند و در همین فرصت محدود باید به مردم نشان بدهند که چه ویژگی‌های مثبتی دارند و با انتخاب شدنشان چه خدماتی ارائه می‌دهند. مردم نیز باید با توجه به تبلیغات و اطلاعات مختلفی که در فضای واقعی و مجازی منتشر می‌شود، نامزدهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و تصمیم بگیرند که قصد دارند به چه کسی رای بدهند.

تبلیغات چاپی بهترین روشی هستند که ارتباط لازم را بین مردم و نامزدهای انتخاباتی برقرار می‌کنند. چاپخانه‌ای که در زمینه چاپ پوستر انتخاباتی و سایر تبلیغات فعالیت دارد، باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد تا بتواند طرح ارائه شده از سوی ستاد انتخاباتی را با بهترین کیفیت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در تیراژ بالا به چاپ برساند. در تبلیغات انتخاباتی، علاوه بر پوستر به محصولات دیگری چون تراکت و ساک دستی هم نیاز خواهید داشت.

سفارش چاپ به بهترین چاپخانه تهران

تعداد چاپخانه‌ها در شهرهای مختلف بسیار زیاد است، اما نکاتی وجود دارد که برای انتخاب بهترین چاپخانه باید به آن توجه داشته باشید. ارائه خدمات متنوع متناسب با نیاز شما، کیفیت کار بالا، خوش‌قولی و تحویل زودهنگام از جمله ویژگی‌های یک چاپخانه معتبر است. مجموعه فرتاک یکی از بهترین چاپخانه‌های تهران است که سال‌های زیادی است در این حوزه فعالیت دارد و با برندهای معتبر بسیاری همکاری کرده است. برای بررسی خدمات فرتاک و سفارش چاپ، روی لینک سایت کلیک کنید. چاپخانه فرتاک امکان ارسال محصولات چاپی به سراسر کشور را نیز فراهم کرده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.