کد خبر : 24319 / /
/

محبوب ترین کنسول پلی استیشن از نظر گیمر ها در سال 1401 کدام است ؟

محبوب ترین کنسول پلی استیشن از نظر گیمر ها در سال 1401 کدام است ؟

 

 

 

محبوب ترین کنسول پلی استیشن کدام است ؟ اگر شما هم علاقمند به دانستن پاسخ این پرسش هستید ، تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

آیا PS5 ، برترین کنسول بازی است ؟

اغلب کاربران و کارشناسان بر این باورند که کنسول پلی استیشن 5 از برترین کنسول های بازی در طول تاریخ است. مگر یک گیمر از یک کنسول بازی چه توقعی دارد ؟ PS5 توانسته است انتظارات کاربران را برآورده کند.

این کنسول به نوعی از غول های صنعت گیمینگ محسوب می شود. سخت افزار قوی این کنسول ، جایی برای انتقاد باقی نگذاشته است. اگر بخواهیم راجع به کنسول های بازی صحبت کنیم و صحبتی در رابطه با پلتفرم رایانه نکنیم ، می توانیم با یقین اعلام کنیم که کنسول PS5 محبوب ترین کنسول پلی استیشن و محبوب ترین کنسول بازی است.

طراحی این کنسول به زیبایی هر چه تمام تر صورت گرفته است. حافظه داخلی آن توانسته است سرعت لودینگ را افزایش دهد تا بازی ها در زمان کمتری لود شوند. زیرا حافظه ی آن از نوع SSD است.

این کنسول برخوردار از قابلیت ها و امکانات مختلفی است که بسیار کاربردی هستند. آیا می شود راجع به کنسول PS5 صحبت کرد و حرفی از دوال سنس به میان نیاورد ؟ دوال سنس ، کنترلر جدید سونی است که از تغییر و تحولات زیادی در مقایسه با کنترلرهای پیشین این کمپانی برخوردار است.

میکروفون داخلی دوال سنس ، امکان چت صوتی را فراهم نموده و کیفیت صدای بازی ها را ارتقاء داده است. عمر بالای باتری ، فناوری Adaptive Trigger ، قابلیت Haptic Trigger ، طراحی حساب شده و ... از ویژگی های کنترلر PS5 می باشند.

قطعاً PS5 ، محبوب ترین کنسول پلی استیشن است. این مسائل سبب شده است که قیمت PS5 در مقایسه با سایر کنسول های بازی ، کمی بالاتر باشد.

برای کسب اطلاعات درباره قیمت ps5 و خرید آن بر لینک زیر کلیک نمایید.

https://psstar.ir/ps5-console/

PS5 چه قابلیت ها و ویژگی هایی دارد ؟

رابط کاربری پلی استیشن 5 ، بسیار ساده و منظم طراحی شده است. شما با انتخاب کلید پلی استیشن موجود روی دسته ، به کنترل سنتر رفته و در آنجا می توانید میان بازی ها سوئیچ داشته باشید و اعلان ها را ملاحضه کنید و از امکانات دیگری برخوردار شوید.

تکنولوژی 3D Tempest Audio موجب بهبود کیفیت صدای این کنسول پلی استیشن شده است. این کنسول از بازی های نسل قبل خود پشتیبانی می کند. در این کنسول می توان به بارگیری و نصب مستقل قسمت هایی از بازی ها اقدام نمود که ویژگی جالبی است. از قابلیت های بی شمار این کنسول ، به گفتن همین چند قابلیت بسنده می کنیم.

آیا PS4 محبوب ترین کنسول پلی استیشن است ؟

مگر می شود که صحبت از بهترین کنسول های بازی کرد و نام پلی استیشن 4 را به زبان نیاورد ؟ کنسول پلی استیشن 4 ، فروش بسیار بالایی داشته و مورد توجه اغلب کاربران واقع شده است. ممکن است بسیاری از کاربران پلی استیشن 5 ، دارای کنسول PS4 بوده باشند و صرفاً به دلیل تجربه کنسولی جدیدتر به خرید کنسول PS5 اقدام نموده اند.

با وجود اینکه در زمان عرضه ، قیمت PS4 نسبتاً بالا بود اما فروش بسیار خوبی داشت. هنوز هم این کنسول ، طرفداران زیادی دارد و عرضه ی کنسول های جدیدتر نتوانسته از محبوبیت این کنسول ذره ای کم کند.

برای کسب اطلاعات درباره قیمت PS4 و خرید آن بر لینک زیر کلیک نمایید.

https://psstar.ir/ps4-console/

طراحی کنسول پلی استیشن 4 از تغییراتی نسبت به کنسول پلی استیشن 3 برخوردار بوده است. تکنولوژی نوین AMD این کنسول توانسته است بهبودهایی را در این کنسول ایجاد کند. پردازشگر اصلی و گرافیکی این کنسول ، کار را راحت کرده است و سرعت و قدرت پردازشی این کنسول را بهبود داده است.

محبوب ترین کنسول پلی استیشن ( PS4 ) دارای پردازشگر گرافیکی است که با پی سی رقابت می کند و دست کمی ازآن ندارد. اوضاع این کنسول از نظر حافظه بد نیست و این کنسول از حافظه ی 8 گیگابایتی GDDR5 برخوردار می باشد که سرعت خوبی را ارائه می دهد.

پشتیبانی نمودن از دیسک های بلوری مسئله مهمی است که کاربران روی آن حساس هستند که خوشبختانه این قابلیت در PS4 وجود دارد. یکی از ویژگی های خوب این کنسول ، حسگر اختصاصی آن می باشد که از دو دوربین با زاویه دید 85 درجه مورب برخوردار می باشد. این دوربین ها بسیار دقیق و حساس بوده و می توانند جلو و عقب بودن بازیکنان را تشخیص دهند.

محبوب ترین کنسول پلی استیشن ( کنسول پلی استیشن 4 ) از دسته دوال شاک 4 برخوردار می باشد که به خوبی طراحی شده و ویژگی های خوبی را دارا می باشد. تجربه ی اجرای بازی ها با دوال شاک 4 ، لذت بخش بوده و دستان گیمر را خسته نمی کند.

کنسول پلی استیشن 4 به قدری خوب و عالی است که از برخی از کنسول های نسل نهمی گران تر است. به طور مثال قیمت ایکس باکس سری اس از قیمت کنسول PS4 کمتر است. حال شما باید کنسول موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر از طرفداران پلی استیشن هستید ، باید کنسول های آن را به هر قیمتی خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات درباره خرید ایکس باکس سری ایکس بر لینک زیر کلیک نمایید.

https://psstar.ir/xbox-series-x-s/

قدیمی ترین و محبوب ترین کنسول پلی استیشن کدامند ؟

کنسول های پلی استیشن 1 ، پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 از قدیمی ترین کنسول های پلی استیشن هستند که هر یک در زمان خود بسیار محبوب بوده اند. این کنسول ها ، نوستالژیک و خاطره انگیز هستند و خاطرات زیبایی را برای ما تداعی می کنند. شاید باورتان نشود که این کنسول ها هنوز محبوب بوده و عده ای به خرید آنها تمایل دارند.

ستاره بازی ایران

پس از آشنایی با کنسول های پلی استیشن ، این سؤال برای شما بوجود می آید که از کجا بهتر است این کنسول ها را خریداری کنیم ؟ ستاره بازی ایران ، از معتبرترین فروشگاه های کنسول بازی است که به فروش محبوب ترین کنسول پلی استیشن با قیمت مناسب اقدام می کند.

شاید باور کردن تخفیف های فروشگاه ستاره بازی ایران برای شما سخت باشد. از این رو ، بهتر است خودتان به سایت Psstar.ir مراجعه نموده و از نزدیک محصولات این فروشگاه و قیمت های باورنکردنی آن را ملاحضه نمایید. تمامی این کنسول ها اصل بوده و نگرانی از بابت اصالت آنها نداشته باشید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.