کد خبر : 24311 / /
/

خرید بالابر ساختمانی در اصفهان

خرید بالابر ساختمانی در اصفهان

 

خرید بالابر ساختمانی در اصفهان در شاهین ابزار با قیمت مناسب و موتور بالابر ساختمانی اصل تک فاز و سه فاز , جهت خرید بالابر ساختمانی با کیفیت و ارزان در اصفهان با شماره شاهین حسین پور ۰۹۱۲۴۴۸۵۴۴۲ تماس حاصل فرمایید.

خرید بالابر ساختمانی ارزان قیمت در شاهین ابزار با قیمت های واقعا ارزان و اورجینال درجه یک چینی و کشورهای اروپایی در زیر موتورهای تک فاز و سه فاز بالابر ساختمانی را برای شما ذکر کردیم.

 

خرید بالابر ساختمانی دست دوم در اصفهان

خرید بالابر ساختمانی دست دوم در اصفهان برای استفاده در ساخت ساختمان های مختلف و همچنین صنایع مختلف تضمین شد. خرید و فروش آسانسورهای ساختمانی کارکرده به دلیل هزینه کمتر و جلوگیری از افزایش هزینه های ساخت در بین کارفرمایان و مهندسان بسیار رایج است. البته قبل از خرید آسانسور ساخت و ساز کارکرده از توجه به نکات بسیار مهم و کلیدی غافل نشوید، زیرا بالابر ساختمانی ارزان به حساب می آیند و باید به آن توجه داشته باشید و به دلیل دانستن نکات مهم و کلیدی در خرید مختلف انواع آسانسورهای ساختمانی دوم اینکه برای همه خریداران بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد، بنابراین کمک یک متخصص و ماهر در این زمینه می تواند بسیار مفید و موثر باشد و بهترین تجربه خرید را برای افراد ایجاد کند.

2

 

بالابر ساختمانی ارزان قیمت

قیمت بالابر ساختمان در اصفهان

قیمت بالابر ساختمانی در اصفهان متفاوت است و بستگی به نوع ساخت بالابر دارد که هر چه اندازه موتور و سایز گیربکس بزرگتر باشد هزینه ساخت بالابر گرانتر خواهد بود و کیفیت موتور الکتریکی نیز دارای یک عدد است. تاثیر زیادی روی قیمت با شماره +98 912 448 5442 تماس بگیرید , مدیر سایت شاهین ابزار شاهین حسین پور .

تفاوت قیمت بالابر ساختمانی در چیست

تفاوت قیمت بالابر ساختمانی در چیست اسکلت و شاسی و تمامی لوازم و متریال مصرفی بالابرها در ظرفیت های ۲۵۰ کیلویی و ۳۵۰ کیلویی جز الکتروموتور یکسان می باشند و تفاوت قیمت بالابر های تکفاز فقط در الکتروموتور آن ها می باشد.

قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم در اصفهان

قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم در اصفهان کمه کم 25 درصد پایینتر از قیمت نو دستگاه بالابر ساختمانی میباشد ولی باید در حد بودن بالابر ساختمانی دسته دوم رو دانست که این بالابر به چه دلیل فروخته شده پس برای دریافت قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم با شاهین ابزار تماس بگیرید و قیمت دقیق بالابر ساختمانی دسته دوم رو بهتون بگیم.

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان , خرید گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان از اصلی ترین و کاربردی ترین اجزای استفاده شده در موتور بالابر ساختمانی است.بسیاری از بالابر های ساختمانی، برای حمل مصالح، از موتور گیربکس بالابر استفاده می کنند. این قطعه با ارزش برای کاهش دور و همچنین برای افزایش گشتاور موجود در درون موتور استفاده می شود. با کمک گیربکس می توان میزان سرعت موجود در بالابر مغازه را کنترل نمود. در زیر محصولات شاهین ابزار برای خرید گذاشته شده هست

 

مزایای بالابر ساختمانی

  • دستگاه بالابر ساختمانی دارای بازو ها و پایه هایی از لوله های ضخیم، با گوشت زیاد و یک تکه می باشد.
  • دستگاه بالابر قابلیت نصب ترمز و همچنین نصب ریموت کنترل را دارا می باشد.
  • بالابر های عرضه شده توسط شرکت فامکو دارای بهترین نوع الکتروموتور با سیم پیچی تمام مس دو خازنه خشک و با کیفیت ترین نوع گیربکس با ۶ ماه گارانتی تعویض می باشند که در شاهین ابزار موجود میباشد.

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی ارزان

در خرید بالابر ساختمانی ارزان که باید به ان دقت کرد , اگر شما در تشخیص بالابر خوب عاجز هستین , این کار را به شاهین ابزار بسپارید.

3

[caption id="attachment_852" align="aligncenter" width="400"] مزایای بالابر ساختمانی[/caption]

 

قرقره دستگاه باید به اندازه ای بزرگ باشد که سیم بکسل را به اندازه کافی بپیچد تا از پیچیدن سیم به دور محور انتقال و بروز حوادث جلوگیری شود.

قلاب استفاده شده در دستگاه دارای مقاومت کافی برای بلند کردن بار با توجه به ظرفیت بالابر می باشد.

سیم کششی به کار رفته در دستگاه متناسب با وزن بالابر بوده و از نظر کیفیت و مقاومت مناسب و استاندارد می باشد.

لوله ها و پایه های دستگاه که شاسی دستگاه را تشکیل می دهند دارای مقاومت بار مورد نیاز می باشند.

کیفیت گیربکس به کار رفته در دستگاه در سطح مطلوبی قرار دارد و چرخ دنده های گیربکس از آلیاژ مرغوب ساخته شده اند تا ظرفیت حمل بار مناسبی داشته باشند.

داشتن یک ریل بلند که فاصله کافی بالابر از ساختمان ایجاد می کند برای جلوگیری از گیرکردن مصالح در بدنه ساختمان ضروری است.

توجه: هنگام انتخاب شاسی مناسب برای بالابر باید دقت شود زیرا شاسی باید مقاومت بار مورد نیاز را برای ظرفیت مشخص شده داشته باشد. ساختار سطل باید به گونه ای باشد که ورق استحکام لازم را داشته باشد و تحت فشار تغییر شکل ندهد.

کاربرد بالابر ساختمانی

بالابر این ساختمان اگر در پروژه های ساختمانی بزرگ و سنگین استفاده شود بسیار ارزشمند است. اگر در چنین پروژه هایی از بالابر استفاده نکنید، کارها می تواند بسیار کند پیش برود، زیرا برای رفتن به ارتفاعات باید از یک ماشین پیشرفته با آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم.

برای ساخت سازه ها و پیشبرد پروژه های عمرانی در باربری در اسرع وقت.

برای بلند کردن مصالح ساختمانی از ماشین هایی مانند آسانسور استفاده می شود.

آسانسور یکی از مهمترین تجهیزات ساختمانی به نام مصالح است.

یکی از اساسی ترین کاربردهای ساخت بالابر بلند کردن اجسام و افراد تا ارتفاع معینی است.

آسانسور این کار را با نیروی ویژه هیدرولیک قدرتمند انجام می دهد.

مواد ساختمانی را در مقیاس های مختلف انتقال می دهد.

مشخصات اصلی و فنی بالابر ساختمانی

بالابرهای ساختمانی با انواع مختلف دارای مشخصات فنی خاص خود هستند. به عنوان مثال ، سه مدل بالابر ساختمانی ۳۵۰ ، ۵۰۰ و ۷۵۰ کیلویی وجود دارد و در بازار موجود است.

البته به بالابر ساختمانی با مدل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم توجه کنید ؛ باید پشتی محکمی روی زمین وجود داشته باشد تا برای مدتی بلند نشود.

همچنین توجه داشته باشید که ترمزهای بالای ۵۰۰ کیلوگرم باید دارای ترمز باشند. عملکرد بالابر ساختمانی مشابه یک ستون کوچک است. در ادامه این بخش ، به مشخصات فنی انواع مختلف بالابرهای ساختمانی می پردازیم:

۱٫ اولین بالابر ساختمانی با وزن بالابری اسمی ۳۵۰ کیلوگرم ؛ ظرفیت آن از سایر مدلها کمتر است. این دستگاه دارای ظرفیت م ۲۵۰ثر ۲۵۰ کیلوگرم است و برق آن سه اسب بخار است. مدل گیربکس بالابر ساختمانی VF85 است.

۲٫ ظرفیت بار اسمی این نوع آسانسور ساختمانی ۵۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بار م ۴۰۰ثر ۴۰۰ کیلوگرم است. قدرت این نوع بالابر ساختمانی ۵٫۵ اسب بخار است و مدل گیربکس VF110 است.

۳٫ وزن اسمی بالابر نوع بعدی بالابر ساختمانی ۷۵۰ کیلوگرم و وزن بالابری موثر ۶۰۰ کیلوگرم است. علاوه بر این ، قدرت این مدل ۷٫۵ اسب بخار است و مدل گیربکس VF150 است.

۴- ظرفیت بار اسمی آخرین بالابر ساختمانی ۱۰۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بار م ۹۰۰ثر ۹۰۰ کیلوگرم است. علاوه بر این ، قدرت این نوع آسانسور ۱۰ اسب بخار است و مدل گیربکس VF180 است.

لطفاً توجه داشته باشید که سرعت آسانسور ساختمانی معمولاً ۲۱ متر در دقیقه است. این بدان معناست که یک آسانسور استاندارد با طول زنجیر کششی ۲۰ متر یک دقیقه طول می کشد تا از اولین نقطه (زمین) به آخرین نقطه (سقف) برسد

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.