کد خبر : 24195 / /
/

مناسب‌ترین روش خرید روغن ارزان به صورت اینترنتی

مناسب‌ترین روش خرید روغن ارزان به صورت اینترنتی

 

روغن را باید یکی از مهم ‌ترین اقلام سبد خرید هر خانواری دانست. بدون روغن نمی‌توان بسیاری از غذاها را طبخ کرد. قیمت روغن در چند ماه اخیر افزایش یافته و به همین دلیل باید راهی برای خرید روغن با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کرد. یکی از راه‌های موجود، خرید روغن تنظیم بازار است. راه دیگری که وجود دارد، استفاده از اسنپ مارکت است. در این پلتفرم می‌توانید انواع روغن را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم در خصوص انواع روغن و قیمت روغن نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

انواع روغن خوراکی

10

روغن خوراکی را باید مایعی چرب دانست که از آن برای پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی استفاده می‌شود. روغن‌های خوراکی حاوی تری گلیسیرید، مونو گلیسیرید و دی گلیسیرید هستند. معمولاً روغن را از چربی حیوانی یا گیاهی درست می‌کنند. گیاهانی مانند گردو، آووکادو، انگور، ذرت و شلغم و جانورانی مانند ماهی و وال منبع‌هایی برای تهیه روغن هستند. روغن‌های متفاوتی برای آشپزی وجود دارد که افراد با توجه به خواص و قیمت روغن آن‌ها را انتخاب و استفاده می‌کنند. از مهم‌ ترین روغن‌های خوراکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

روغن زیتون

روغن زیتون، روغنی آشنا برای تمام خانواده‌های ایرانی است. این روغن از میوه و هسته‌های زیتون به دست می‌آید. این روغن برای قلب مفید است و کمترین دود در هنگام پخت و پز را دارد.

روغن نارگیل

یکی دیگر از روغن‌هایی که برای آشپزی از آن استفاده می‌شود، روغن نارگیل است. از این روغن برای تفت دادن سبک مواد غذایی یا پخت و پز با حرارت کم استفاده می‌کنند. البته توجه داشته باشید که به دلیل این که در این روغن میزان بسیار زیادی چربی اشباع شده وجود دارد، برای افرادی که فشار خون دارند مناسب نیست.

روغن آووکادو

این روغن سالم، رایحه‌ای شیرین دارد. معمولاً روغن‌های آووکادو حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که می‌توانند به کاهش التهابات کمک کنند. باید بدانید به دلیل این که این روغن نقطه دود بالایی دارد، برای سرخ کردن و تفت دادن مواد غذایی بسیار مناسب است.

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان از دانه‌های این گیاه به دست می‌آید. این روغن حاوی مقادیر بسیار مناسبی اسید چرب امگا 6 است. این اسید چرب در افزایش سلامت قلب افراد می‌تواند تأثیرگذار باشد. همچنین این روغن مانند روغن آووکادو در کاهش التهابات نیز مؤثر است.

روغن ذرت

یکی از روغن‌های گیاهی و پرمصرف در بازار، روغن ذرت است. بسیاری از برندها اقدام به تولید و عرضه این روغن به بازار کرده‌اند. این روغن نیز یکی از روغن‌های مناسب برای پخت و پز است و میزان استفاده از آن بالاست.

انواع برندهای روغن

11

برندهای بسیاری در ایران اقدام به تولید و توزیع انواع روغن کرده ‌اند. این برندها با توجه به کیفیت متفاوت، قیمت روغن متفاوتی را روی محصولات خود گذاشته ‌اند. از مهم ‌ترین برندهای تولید کننده روغن در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

روغن غنچه

برند غنچه را باید یکی از بهترین برندهای تولید کننده روغن در ایران دانست. قیمت روغن غنچه با توجه به کیفیت بالای آن مناسب و اقتصادی است. همچنین افراد می‌توانند با خرید از اسنپ مارکت قیمت روغن غنچه را با توجه به تخفیف‌هایی که دریافت می‌کنند، کاهش دهند. برند غنچه روغن‌های متفاوتی مانند روغن آفتابگردان، روغن سرخ کردنی، روغن نیمه جامد، روغن ذرت و روغن کانولا تولید و عرضه می‌کند. افراد می‌توانند با توجه به قیمت روغن غنچه و همچنین سایز و نوع مورد نظر خود، این روغن را تهیه و استفاده کنند.

روغن لادن

برند لادن یکی دیگر از معروف ترین و محبوب ترین برندهای تولید روغن در ایران است. این برند روغن‌های متفاوتی مانند روغن زیتون، روغن کانولا، روغن نیمه جامد و روغن سالم نیمه جامد لادن طلایی را تولید می‌کند که افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانند آن‌ها را خریداری و استفاده نمایند.

روغن طبیعت

یکی دیگر از برندهای تولید کننده روغن در ایران طبیعت است. این برند روغن‌های متفاوتی مانند روغن نباتی نیمه جامد، روغن آفتابگردان، روغن کانولا، روغن سرخ کردنی و روغن ذرت را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

روغن بهار

بر اساس ادعای این برند، روغن بهار اولین عرضه کننده روغن در ایران است. روغن نیمه جامد و روغن سرخ کردنی را می‌توان معروف ترین محصولات برند بهار دانست.

قیمت روغن

قیمت روغن در چند ماه گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. دلایل متفاوتی مانند جنگ اکراین در این قیمت تأثیر گذار بوده ‌اند. اکنون پس از چند ماه و آرام ‌تر شدن اوضاع، قیمت روغن اندکی کاهش یافته است. در تیر ماه بر اساس اعلام معاون صنایع داخلی وزارت صمت، قیمت روغن باید 10 تا 25 درصد کاهش پیدا کند که اکنون شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم. توجه داشته باشید که خرید روغن تنظیم بازار از مراکز معتبر یکی از راه‌هایی است که می‌توانید آن را با قیمت مناسب و تصویب شده خریداری کنید.

خرید آنلاین روغن

 

برای خرید روغن غنچه یا سایر برندهای معتبر می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین مانند اسنپ مارکت استفاده کنید. در اسنپ مارکت روی محصولات تخفیف نیز گذاشته می‌شود و این تخفیف گاهی تا 29 درصد است. همین امر سبب می‌شود تا برای خرید روغن غنچه یا سایر روغن‌ها، هزینه ‌ای کمتر پرداخت کنید. همچنین استفاده از تمام خدمات و محصولات اسنپ مارکت باعث می‌شود تا امتیاز شما در اسنپ کلاب بالاتر رود. اسنپ کلاب همان باشگاه مشتریان مجموعه اسنپ است که افراد می‌توانند امتیازات خود را به کد تخفیف تبدیل کنند و برای خرید‌های متفاوت مانند خرید روغن از آن استفاده کنند. این کار باعث می‌شود تا اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی پایین‌تر تهیه نمایند.

همچنین خرید از اسنپ مارکت بسیار ساده است. شما ابتدا نیاز دارید که این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید. پس از آن باید در اسنپ مارکت حساب کاربری بسازید. سپس اقلام مورد نیاز خود مانند روغن را سفارش دهید و آن را در اسرع وقت جلوی در منزل تحویل بگیرید. شما با این کار می‌توانید در کنار خرید روغن تنظیم بازار، روغن‌های دیگر را نیز با قیمت پایین‌ تری تهیه نمایید.

جمع‌بندی

روغن را باید یکی از مهم‌ ترین اقلام مصرفی هر خانواده و فرد دانست. بدون روغن نمی‌توان بسیاری از غذاها را طبخ کرد. اما با توجه به افزایش قیمت روغن در چند ماه گذشته باید به دنبال راهی برای خرید اقتصادی تر بود. یک راه مناسب برای خرید روغن با قیمت مناسب‌ تر، استفاده از پلتفرم اسنپ مارکت است. در این پلتفرم با تخفیف‌هایی که برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود، بسیاری از اقلام از جمله روغن را می‌توان تا 20 درصد زیر قیمت بازار تهیه کرد. همچنین با استفاده از امتیازات اسنپ کلاب می‌توانید تخفیف بیشتری نیز دریافت کنید تا خریدی اقتصادی ‌تر و البته راحت‌ تری را تجربه کنید. زیرا برای خرید از اسنپ مارکت اصلاً نیاز به خروج از خانه ندارید. تنها سفارش‌های خود را در این پلتفرم ثبت می‌کنید و آن‌ها را جلوی در منزل تحویل خواهید گرفت.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.