کد خبر : 21167 / /
/

بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

 

بازی هایی برای کودکان طراحی شده است که مراحل آن بسیار آسان بوده و متناسب با سلیقه و ذائقه کودکان است. شرکت های طراحی کننده بازی، اقدام به ساخت بازی های موبایلی و کامپیوتری برای کودکان کرده اند و ما شاهد آن هستیم که روزانه به تعداد این بازی ها اضافه می شود.

اگر از افرادی هستید که قصد دانلود بازی برای کودک خود را دارید، باید به دنبال بازی هایی باشید که خشونت و آزار در آن جایگاهی ندارند زیرا در آینده ذهن کودک را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بازی های فکری باعث می شود قوه تجسم کودک بهتر شود و در آینده به راحتی بتواند از پس برخی مسائل برآید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان بین 5 تا 12 سال را عنوان کنیم که همگی جذابیت بالایی دارند و خشونتی در آن ها دیده نمی شود.

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

7

 

برترین بازی: فری فایر Freefire

یکی از پر طرفدارترین بازی های سبک بتل رویال بازی فری فایر است. این بازی روی انواع دستگاه های موبایل و با استفاده از شبیه ساز روی کامپیوتر قابل اجراست. در این بازی 50 نفر بصورت همزمان و آنلاین توسط یک هواپیما به یک جزیره وارد می شوند و هر کسی که بتواند تا آخرین نفر زنده بماند برنده این بازی است.

بازیکنان بعد از اینکه با چتر نجات به جزیره فرود می آیند باید به دنبال اسلحه بگردند و هرچه سریع تر دیگران را از سد راه خود بردارند.

به منظور هیجان انگیزتر شدن بازی، هر یک دقیقه جزیره کوچکتر و کوچکتر میشود تا بازیکنان به هم نزدیکتر شوند و بتوانند راحت تر یکدیگر را پیدا کنند.

شما میتوانید با داشتن جم یا همان الماس بیشتر در این بازی اسحله های بهتر و لباس های شیک تری را برای کاراکتر خود خریداری کنید.

فروشگاه گیفت ارزان برترین ارائه دهنده انواع جم بازی های آنلاین در ایران است و برای خرید گیفت کارت فری فایر ارزان به این فروشگاه مراجعه کنید.

8

بازی برتر دوم: پابجی PUBG

این بازی نیز در سبک بتل رویال ساخته شده است و درواقع پیشرو بازی های سبک بتل رویال است و داستانی دقیقا مشابه با بازی فری فایر دارد.

شما می توانید برای خرید یوسی پابجی موبایل نیز به فروشگاه گیفت ارزان مراجعه کنید.

 

بازی اول: Lego Creator Islands

 

یکی از پرطرفدارین بازی هایی که کودکان نیز استقبال زیادی از آن می کنند انواع لگوها هستند. اگر لگو واقعی در دسترس نداشته و دوست دارید بازی کامپیوتری آن را برای کودکان خود دانلود کنید، بازی Lego Creator Island بهترین انتخاب است.

نحوه بازی به این صورت است که کودک باید آجرها را جمع آوری کتد و در نهایت با آن ها مواردی همچون: ماشین، خانه و…  بسازد. والدین همیشه دغدغه این را داشه کودکانی که سن کمی دارند، اقدام به بلعیدن لگوها کنند. با دانلود این بازی، خیال شما بایت این موضوع راحت می شود.

 

بازی دوم: Sago Mini Friends

 

به جرأت می توان گفت، بازی Sago Mini Friends از بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان است. این بازی مواردی همچون مهارت، توان حل مسئله و خلاقیت را در کودک افزایش می دهد.

تمامی موارد داخل این بازی با رنگ های شاد و جذاب طراحی شده اند و حس دوستی را در کودک بر می انگیزد.

نحوه بازی کردن به گونه ای است که کودک باید از میان شخصیت های رنگی موجود، یکی را انتخاب کند و از طریق آن به خانه های کارتونی سر بزند. پس از یافتن خانه کارتونی باید در زده تا از طرف صاحب خانه دعوت شوید. در این بازی امکان ساخت خانه پرنده و انتخاب لباس ها نیز وجود دارد.

 

بازی سوم: Llama Spit Spit

 

اگر کودک شما به بازی هایی در سبک تیر اندازی علاقه مند است، بازی Llama Spit Spit می تواند سرگرم کننده باشد. در این بازی یک لامای پرنده، با سلاح های پیشرفته دشمنان کارتونی را نابود می کند.

سبک بازی به صورت ساده طراحی شده است و کودکانی با سن کم نیز می توانند با آن بازی کنند.

 

بازی چهارم: 2 Toca Kitchen

 

بازی Toca Kitchenجزو بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان است و همانطور که از نام آن نیز مشخص است در زمینه آشپزی طراحی شده است.

کاراکترهای رنگی زیادی در این بازی وجود دارد و کودک می تواند در آشپزخانه مجازی و با استفاده از دستور پخت، آشپزی کند.

 

بازی پنجم: Rocket League

 

اگر کودک شما اهل ورزش است، قطعا بازی Rocket League نظر او را جلب خواهد کرد. در این بازی کودکان باید توسط یک توپ غول آسا با یکدیگر رقابت کنند و گل بزنند.

این بازی در حالت چند نفره نیز قابلیت اجرا دارد و بسیار مهیج است.

 

بازی ششم: MudRunner

 

نام دیگر این بازی، بازی صبر است. با این بازی شما می توانید به کودکان خود تمرین صبر و تحمل دهید.

سبک این بازی به گونه ای بوده که کودک باید از زمین هایی که پر از پیچ های خطرناک، دست انداز و…  است عبور کند.

 

 

بازی هفتم: Deponia

 

بازی Deponia در سبک ماجراجویی طراحی شده است. این بازی دنیای اسرار آمیزی بوده که به صورت کاملا خلاقانه طراحی شده است.

در این بازی، کودک در نقش شخصیتی با نام Rufus بازی کرده و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا از شر زباله ها نجات پیدا کند.

 

سخن پایانی

 

کودکان روحیه لطیفی دارند. هرگز سعی نکنید بازی های که مخصوص بزرگسالان هستند را به کودکان خود آموزش دهید. برخی از بازی ها در سه نسخه ویندوز، اندروید و آیفون طراحی شده اند و شما می توانید آنها را در تبلت نیز نصب کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان را برایتان معرفی کنیم که برخی از آنها در تبلت نیز قابلیت نصب و اجرا دارند. امیدواریم بتوانید با دانلود این بازی ها، کودکان خود را برای ساعت ها سرگرم کنید.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.