کد خبر : 21071 / /
/

خرید درب ضد سرقت + عوامل موثر بر قیمت

 خرید درب ضد سرقت + عوامل موثر بر قیمت
 

درب ضد سرقت یکی از کالاهای لوکس ساختمانی به حساب می اید که امروزه در کشور در تولیدی های معتبر ساخته شده و در بازار مصرف عرضه می شود، درب های ضد سرقت به دلیل ساختار و مزایای بی نظیری که دارند در مناطق مختلف اب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند.

جالب ترین نکته در مورد درب ضد سرقت تولیدی در مجموعه های مختلف کیفیت و ضخامت چهارچوب، جنس رویه و قفل های به کار رفته است که در قیمت تمام شده بسیار تاثیر گذار است، امروزه درب ها را در سه دسته بندی ارزان، لوکس و بازاری تقسیم بندی می کنند.

اشنایی با انواع درب ضد سرقت

اگر بخواهیم درب های ضد سرقت موجود در بازار را به چند دسته تقسیم بندی کنیم رویه ها بیشترین نقش را در تعیین نوع درب بازی می کنند، در اصل از جنس رویه است که می توان تشخیص داد که در کدام دسته بندی قرار می گیرد، در حال حاضر رویه طبیعی مانند راش و گردو، رویه های فلز و پی وی سی و لامینوکس در کشور مطرح هستند.

در بین رویه های طبیعی راش بیشترین کاربرد را دارد که این رویه ها بدلیل برجستگی زیاد و طرح های کلاسیک برای معماری ساختمانهای با طرح کلاسیک مناسب است و قیمت بالاتری نیز دارا می باشد. تنوع بسیار زیاد درب های ضد سرقت باعث شده تا دست مشتریان برای انتخاب دربی مناسب با طراحی دکوراسیون منزلشان باز باشد.

رویه های به کار رفته در درب های ضد سرقت در بازار ایران به صورت متنوعی وجود دارد که عموما مشتریان در خرید درب ضد سرقت به آن توجه کافی را ندارند و اصولا اطلاعات جامع و کاملی در حوزه درب ضد سرقت وجود ندارد چه برسد به رویه های آن! در این روش چهارچوب درب ضد سرقت روی چهارچوب فلزی قدیمی جوشکاری میشود و با استفاده از روکوبهای چوبینما و پشت درب، چهارچوب فلزی قدیمی کاملا در زیر کار مخفی میشود.

بطور کلی انواع رویه های درب ضد سرقت را می توان به دسته بندی های زیر تقسیم بندی نمود. درب های ضد سرقت موجود به طور کلی در سه مدل ترک، چینی و ایرانی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد.درب ترک: بهترین مدل از درب های ضد سرقت نوع ترک آن است که به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت در ساختار آن دارای قیمت بالاتری هستند. ام دی اف این نوع رویه ها معمولا”دارای ضخامت ۵یا ۸ میلیمتر بوده که یک ورق نازک ملامین روی آن پرس می گرددسپس می توان روی داخل شیارها باریک رنگ شاپن پوشیده می شود .

رویه های pvc را بیشتر بشناسید

اما می رسیم یه رویه PVC که استفاده از آنها در مناطق گرمسیر و با دمای بالا بدلیل احتمال جدا شدن MDF از PVC توصیه نمی شود؛ بعلاوه لازم بذکر است که رویه های این نوع درب ها صنعتی هستند لذا در صورت وارد شدن هر نوع آسیبی به آنها امکان رنگ آمیزی مجدد رویه وجود ندارد! دربهای HDF نوعی چوب به شکل فیبر هستند که تحت فشار زیاد و بعد از خشک شدن به صورت کامل، تولید میشوند. حالت مغناطیسی موجود در این روش باعث یکنواختی رنگ میشود و بعد پاشیده شدن رنگ به آن، درب داخل کوره با حرارت بالا قرار میگیرد تا ثبات پیدا کند و پخته شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی فریم انتظار دربهای ضد سرقت حتما قبل ار نصب درب ضد سرقت آن را رنگ آمیزی کنید. اما با توجه به صنعتی بودن این نوع رویه، شاید بهترین انتخاب درب برای خانه هایی که در شهرهای با رطوبت بالا قرار دارند، همین نوع PVC باشد. به طور مثال در آپارتمان های معمولی کافیست از نوعی درب استفاده شود که دارای یک ورقه نازک فلزی به همراه خاصیت ضد حرارتی باشد.در مقابل در مکان هایی مانند انبار بزرگ و یا سوله هایی که نگهدارنده مواد مهم است باید از درب های استفاده شود که در آن از ورقه های با ضخامت زیاد استفاده شده باشد.

اجرای دیگر درب ضد سرقت

لولای درب ضد سرقت: که نقش بسیار مهمی را دارد وقتی که سارق قصد دستبرد را داشته باشد و با درب ضد سرقت مواجه شود حتما بی خیال میشود چون واقعا هیچ راهی برای باز کردن آن وجود ندارد اما یک راه حل در این میان وجود دارد و باقی میماند و آن هم لولی درب است اگر لولای درب ضعیف باشد و بدرستی نصب نشده باشد و از مواد درجه سه و نامرغوب ساخته شده باشد میتوان از طریق آن درب را باز کرد بدین صورت که سارق بوسیله یک دیلم به گوشه و کنار درب و لولا فشار وارد میکند تا آنرا کج کند و درب را از سمت مخالف باز کند خب اگر لولای درب مناسب نباشد به راحتی میتوان این کار را انجام داد اما اگر از بهترین و مرغوب ترین لولا استفاده کنید اصلا شاهد چنین صحنه ای نیستید و باز هم سارق ناکام خواهد ماند و توانایی باز کردندرب ضد سرقت را ندارد.با این اوصاف لولای درب هم میتواند بعنوان قلب آن باشد.

همچنین باید به قدری قوی باشد که بتواند وزن بالا و سنگین درب ضد سرقت را نیز تحمل کند.توجه داشته باشید که هرچه درب ضد سرقت ایمن تر باشد امنیت آن هم بیشتر است پس گاهی اوقات ممکن است که درب ضد سرقت تا چند صد کیلو وزن داشته باشد که با این اوصاف لولا باید تحمل نگهداشتن پیوسته و مداوم آنرا داشته باشد.

6

روکش گردو طبیعی: روکش گردو طبیعی که پر رگه تر از روکش راش می باشد یکی دیگر از روکش های مرغوب بازار است که در دربهای ضد سرقت به کار برده می شود.این روکش نیز همانند راش از نظر ظاهری بسیار چشم نواز می باشد. دربهایی که با عنوان محصولات ترک در بازار فروخته میشوند به دو دسته تقسیم میشوند. اگر برای خرید درب ضد سرقت، سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که درب های ضد سرقت با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. از طرفی وجود یک شبکه امنیتی قدرتمند در داخل درب باعث به وجود آمدن یک امنیت خاطر در صاحبان ملک خواهد شد. ترکیب استحکام در کنار زیبایی بی نظیر خواهد شد! همه رویه های درب های ضد سرقت ذکر شده از زیبایی های خاص خود برخوردار هستند که البته هر یک از آنها ممکن است به لحاظ سلیقه های از نظر شما تفاوت های زیادی داشته باشند؛ اما بد نیست نگاهی هم به مزایا و معایب فنی این رویه ها بیندازیم.

عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت

در بحث قیمت درب ضد سرقت می توانید به سایت افرامهر به ادرس (https://aframehr.com) مراجعه کنید و از اخرین قیمت تولیدی مطلع شوید، این مجموعه در زمینه ساخت و عرضه بیش از سی مدل درب فعالیت می کند و گزینه مناسبی برای خرید شما عزیزان می باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت به شرح زیر است:

  • نوع رویه درب ضد سرقت
  • چهارچوب و ضخامت و وزن ان در کف 14 یا 18 بودن
  • قفل ترک کاله یا قفل های تیپ ترک مانند صفری و تورسان
  • استراکچر داخلی و ورق های سراسری به کار رفته در ان
  • یراق الات لوکس و معمولی در رنگ های طلایی، سفید و زیتونی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.