کد خبر : 20657 / /
/

در هر جای تهران بهترین اقامتگاه های مبله را از اسنپ روم رزرو کنید

در هر جای تهران بهترین اقامتگاه های مبله را از اسنپ روم رزرو کنید

 

 

سالانه افراد زیادی به منظور کار، تفریح، گردشگری و ... به تهران سفر کرده و اقدام به اجاره سوئیت می کنند. شهر تهران مکان های زیادی برای تفریح و گردشگری دارد. از این رو با اجاره سوئیت در تهران از اسنپ روم می توانید در مدت زمانی که در تهران اقامت دارید از این مراکز تفریحی بازدید کنید. برخی از مراکز تفریحی تهران عبارتند از: بام تهران، بولینگ عبدو، پیست اسکی شمشک، پارک آبی و ...

معرفی بام تهران و اجاره سوئیت در پایتخت

چنانچه موفق به اجاره سوئیت در محدوده ی خیابان ولنجک شدید حتما برای شبگردی به بام تهران بروید. بام تهران در حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ایستگاه اول توچال قرار دارد. با اجاره سوئیت در ولنجک می توانید از ارتفاعات شهر تهران را مشاهده کنید همچنین از هوای پاک و خنک این منطقه لذت ببرید.

اجاره آپارتمان مبله تهران در این منطقه فرصت مناسبی برای مسافران فراهم می کند تا در شب هنگام بتوانند در این ارتفاعات پیاده روی کنند. زیپ لاین، سورتمه، میدی باس های برقی و ... برخی از امکانات تفریحی بام تهران هستند. در این محدوده رستوران ها و کافی شاپ های متعددی قرار دارند لذت نوشیدن قهوه ی داغ در هوای خنک این منطقه بسیار دلنشین و دلچسب می باشد. بگ جامپینگ یکی از تفریحات هیجان انگیز بام تهران است. چنان چه ترسی از ارتفاع ندارید حتما بگ جامپینگ بام تهران را امتحان کنید.

2

بولینگ عبدو

بولینگ عبدو و اجاره سوئیت در تهران

چنان چه در محدوده ی خیابان شریعتی موفق به اجاره سوئیت شدید حتما برای ورزش و تفریح به مجموعه ورزشی چمران بروید.

با اجاره سوئیت در نزدیکی خیابان شریعتی میتوانید برای گذراندن اوقات خوش به همراه دوستان و خانواده ی خود به بولینگ عبدو رفته و از این ورزش جذاب و مفرح لذت ببرید.

با اجاره آپارتمان در تهران از سایت اسنپ روم می توانید از پشتیبانی 24 ساعته ی این سایت استفاده کنید. به عنوان مثال اگر تمایل دارید بیشتر از مدت زمان تعیین شده در ابتدای قرارداد در منزل اجاره ای حضور داشته باشید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان اسنپ روم هماهنگ کنید. بدین ترتیب در صورت تایید صاحبخانه مدت زمان اقامت شما افزایش پیدا می کند.

از آنجایی مجموعه ورزشی شهید چمران در محدوده ی طرح ترافیک قرار دارد نمی توانید در ساعات طرح ترافیک با ماشین شخصی به بولینگ عبدو بروید. بدین ترتیب برای دسترسی به بولینگ عبدو می توانید از مترو و خط بی آرتی استفاده کنید.

3

پیست اسکی شمشک

پیست اسکی شمشک

در گذشته مردم تهران برای دوری از گرمای تابستان به مناطق ییلاقی دامنه ی البرز و منطقه ی رودبار قصران می رفتند.

با اجاره سوئیت در تهران مسافران می توانند به شمشک یکی از مناطق گردشگری این منطقه بروند. اجاره سوئیت در تهران فرصت مناسبی برای مسافران به منظور استفاده از پیست اسکی شمشک می باشد.

برای دسترسی سریعتر به پیست اسکی شمشک بهتر است در منطقه ی شمال شرقی اقدام به اجاره خانه مبله در تهران کنید.

بهترین زمان برای استفاده از پیست اسکی شمشک در اواخر پاییز می باشد. مهمترین مزیت شمشک این است که افراد مبتدی و ناآشنا با ورزش اسکی نیز می توانند اوقات خوشی را در این پیست سپری کنند.

یکی دیگر از امکانات هیجان انگیز پیست شمشک تله سیژ و تله اسکی می باشد و با سوار شدن در آن می توانید از مناظر زیبا و لذت بخش آن بهره مند شوید.

4

اوپارک

معرفی پارک آبی ( او پارک ) تهران

با اجاره سوئیت در غرب تهران می توانید در کمترین زمان ممکن خود را به اتوبان تهران – کرج و پارک آبی تهران برسانید. اجاره سوئیت در منطقه غرب تهران فرصت مناسبی برای مسافران فراهم می کند تا بتوانند در صورت تمایل از استان البرز نیز بازدید کنند.

بسیاری از شهروندان تهرانی او پارک را با نام پارک آبی چیتگر می شناسند زیرا این پارک آبی در ورودی پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است.

او پارک دارای مساحت بزرگی است و ظرفیت آن در حدود 3 هزار نفر می باشد. طراحی سرسره ها و وسایل بازی اوپارک توسط شرکت کانادایی وایت واتر انجام گرفته است.

در این مجتمع آبی کلیه ی اصول بهداشتی رعایت می شود. در این پارک آزمایشگاه کنترل کیفیت و تصفیه ی آب تا 4 برابر استانداردهای جهانی وجود دارد همچنین دارای دستگاه ها و سیستم های هوشمند میکروب زدایی می باشد. بدین ترتیب از بابت تمیزی آب خیالتان آسوده باشد.

معرفی پرواز با پاراگلایدر

چنانچه موفق به اجاره سوئیت در تهران شدید بهتر است لذت سفر با پاراگلایدر را نیز تجربه کنید. با اجاره خانه مبله در تهران و منطقه جنت آباد می توانید از این تفریح لذت بخش استفاده کنید. برای پرواز با پاراگلایدر دونفره و تفریحی می توانید از کمک یک مربی استفاده کنید. پاراگلایدر دو نفره دو صندلی کنار هم دارد دریک صندلی مربی و صندلی کناری شما می نشینید هدایت پاراگلایدر به عهده ی مربی است. چنانچه وضعیت و هوا و وزش باد مناسب باشد یک تجربه ی لذت بخش را کسب خواهید کرد.

فوتبال حبابی بام لند

مسافران با اجاره سوئیت در غرب تهران می توانند از تفریحات زیادی بهره مند شوند. فوتبال حبابی بام لند یکی از تفریحات هیجان انگیز در غرب تهران و در مجموعه ی شهر بادی ایران است. فوتبال حبابی فقط مخصوص افرادی که به فوتبال علاقه مند هستند طراحی نشده است.

همه ی افراد جامعه می توانند در کنار دوستان و خانواده ی خود از این تفریح لذت بخش بهره مند شوند. این بازی هیجان انگیز ترکیبی از تفریح و ورزش است.

بازیکنان حبابی حلقه ای مانند را به تن خود می کنند. حباب نیمه ی بالایی بدن بازیکنان را می پوشاند زمانی که بازیکنان در زمین فوتبال می دوند به یکدیگر برخورد می کنند و لحظات لذت بخشی را ایجاد می کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.