کد خبر : 20652 / /
/

هزینه عمل جراحی سانترال لب در تهران

هزینه عمل جراحی سانترال لب در تهران

 

عمل جراحی سانترال لب توسط بهترین جراح سانترال لب در تهران یکی از بهترین راه ها برای فرم دادن به لب ها و ایجاد برجستگی روی لب افراد است ، وقتی صحبت از برجستگی لب می‌شود، منظور روشی است که لب‌های شما را طبیعی‌تر، زیباتر و زیباتر از قبل می‌کند و این زیبایی بدون اینکه خیلی مصنوعی باشد و  باید بسیار هم طبیعی باشد . وقتی صحبت از سواب لب به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد هزینه سانترال لب توسط بهترین جراح سانترال لب در تهران است. برخی از افراد از این بابت بسیار نگران هستند و فکر می کنند بهتر است به دنبال راه دیگری برای فرم دادن به لب های خود باشند که هزینه کمتری داشته باشد.

اما حقیقت این است که سایر روش‌های فرم دادن به لب، علاوه بر اینکه معمولاً زیاده‌روی و مصنوعی هستند، خطر بسیار زیادی برای سلامت انسان به همراه دارند. در نگاه اول ممکن است قیمت سانترال لب نسبت به سایر روش های فرم دهی لب بیشتر باشد، اما حقیقت این است که کاملاً دائمی است. یعنی تنها با یک بار پرداخت هزینه سانترال خیالتان راحت می شود و تغییرات مورد نظرتان برای همیشه روی لب های شما ایجاد می شود و نیازی به مراجعه مجدد به پزشک نخواهید داشت. اما در سایر روش های زیبایی لب مانند تزریق ژل و فیلر شما علاوه بر این امکان پذیر است ، اگر آسیب جسمی به سلامتی تان وارد شد، باید هر از چند گاهی دوباره تزریق کنید و این مشکل هزینه کلی چندین برابر بیشتر از هزینه لب مرکزی دارد.

سایت جراحتو با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت جراحتو علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت جراحتو برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

2

هزینه سانترال لب در تهران چقدر است؟

همانطور که گفته شد، مهمترین سوال برای اکثر افراد این است که هزینه مرکز لب چقدر است؟ در پاسخ به این سوال به صراحت باید گفت که جراحی لب میانی به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت مصوبی دارد و نهایی نیست. برخی از مواردی که در محاسبه هزینه لب سانترال لب موثر است ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع پزشک: البته حقوق همه پزشکان یکسان نیست و هر پزشک بسته به تحصیلات و تخصص خود می تواند حقوق متفاوتی داشته باشد. و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که همه پزشکان صرف نظر از تحصیلات و تجربه کاری شان حقوق یکسانی داشته باشند.
  • موقعیت جغرافیایی مطب: توجه داشته باشید که موقعیت جغرافیایی مطب معمولا یکی از عوامل موثر در تعیین هزینه جراحی است.
  • نوع بیمارستان یا کلینیک: بسته به اینکه بیمارستان یا مطب که در آن پزشک جراحی زیبایی انجام می دهد خصوصی باشد یا دولتی، هزینه سانترال نیز متفاوت است. در بیمارستان دولتی معمولا هزینه جراحی کمتر از بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی است و ربطی به بیمه درمانی ندارد. زیرا جراحی های زیبایی عموماً در زمره فعالیت های پزشکی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند و نرخ آن ها آزادانه محاسبه می شود.
  • روش انجام جراحی: روش های انجام سانترال لب با یکدیگر متفاوت است، اما به طور کلی، زمانی که سانترال لب با بیهوشی انجام می شود، هزینه آن بیشتر از زمانی است که این جراحی تحت بی حسی موضعی انجام شود.
  • میزان مشکلات افراد : عامل مهم دیگری که در تعیین هزینه سانترال لب موثر است میزان مشکل است. البته در برخی موارد فاصله بین لب و بینی افراد به قدری زیاد است که پزشک مجبور است تغییرات نسبتاً بزرگی برای زیباتر شدن ظاهر فرد ایجاد کند، اما در مواردی که فرد مشکل خاصی ندارد و پزشک به راحتی می تواند سانترال را انجام دهد. جراحی که هزینه عمل را نیز کاهش می دهد.

اگر ساکن کرج هستید و به دنبال بهترین جراح سانترال لب در کرج هستید به می توانید با مراجعه به سایت جراحتو لیست بهترین جراحان سانترال لب را مشاهده فرمایید .

روند جراحی سانترال لب چگونه است؟

روند این جراحی زیبایی به این صورت است که بهترین جراح سانترال لب در تهران فاصله بین لب ها و بینی را بررسی کرده و نقاط بین آنها را شناسایی می کند. سپس پوست پشت لب فرد مراجعه کننده برداشته شده و زیر بینی بخیه می شود. خوشبختانه در این فرآیند هیچ دردی برای فرد وجود نخواهد داشت. زیرا تحت بی حسی موضعی است و به صورت سرپایی تحت درمان است. در عمل زیبایی سانترال لب فاصله بین لب و بینی را کوتاه می شود و لیفت لب انجام می شود. علاوه بر این، زخم ایجاد شده به دلیل قرار گرفتن در زیر بینی قابل مشاهده نیست و به مرور زمان از بین می رود.

3

مزایای عمل سانترال لب

  • این عمل زیبایی با بزرگ شدن لب ها، لب ها را متقارن می کند و چهره ای خندان زیبا و جذاب ایجاد می کند.
  • با این جراحی و بزرگ شدن لب بالایی، جوانسازی صورت نیز امکان پذیر خواهد بود.
  • همانطور که لیفت لب باعث کشیده تر شدن لب ها می شود، دندان های خرگوش بیشتر نمایان می شوند و یک صورتک زیبا ظاهر می شود.
  • هنگامی که شما تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرید و سپس تحت عمل جراحی لیفت مرکزی لب قرار می گیرید، سوراخ های بینی را پر می کند زیرا با بزرگ کردن لب همراه است.
  • این عمل زیبایی نسبت به سایر روش ها زمان کمتری می برد.
  • در این جراحی بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی و مشکلات بعدی نیست.

 

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی سانترال توسط بهترین جراح سانترال لب در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح سانترال لب در تهران  می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل جراحی بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح سانترال لب در تهران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.