کد خبر : 20395 / /
/

مرگ جنین با عسل!

مرگ جنین با عسل!

 

عسل طبیعی دارای خواص و فواید بسیار زیادی است ، اما بعضی از عسل ها نیزهستند که می توانند سلامتی جنین را به خطر بیاندازند . خانم ها در زمان بارداری رژیم غذایی خود را تغییر می دهند و موادغذایی سالم را جایگزین مواد مضر می کنند . عسل یک ماده طبیعی بسیار مغذی و سرشار از ویتامین های گوناگون است ، اما باید توجه داشته باشید هر نوع عسلی برای خانم های باردار مناسب نیست و ممکن است با مصرف اشتباه آن باعث سقط جنین شود .

امروزه خرید عسل طبیعی به یک مسئله بسیار دشوار تبدیل شده است و فروشگاه های کمی هستند که می توانید به محصولات آنها برای خرید عسل طبیعی اعتماد کنید . در همین راستا فروشگاه هایی همچون کندوک، آهوتا ، روستایی هستند که ،عسل طبیعی خالص را به بازار عرضه می کنند که نمی توانید نمونه این محصولات عسل را در هیچ کجای ایران پیدا کنید .

 

مزایای عسل طبیعی برای خانم های باردار

بهبود سرماخوردگی

سرماخوردگی در زنان باردار می تواند بسیار ناخوشایند باشد . ترکیب ویتامین C با عسل طبیعی می تواند یک ترکیب عالی برای درمان سرماخوردگی باشد . همچنین عسل سرشار از آنتی بیوتیک است و با خاصیت ضد باکتریایی و ضد میکروبی که دارد ، می تواند در درمان سرماخوردگی بسیار مفید باشد .

 تغذیه نوزاد  

لازم است زنان باردار برای تغذیه جنین خود موادغذایی مفید و سرشار از ویتامین را مصرف کنند . عسل طبیعی سرشار از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ، ویتامین ها ، کلسیم ، آهن ، پروتئین و مواد معدنی است و می تواند به تنهایی تمامی تغذیه جنین را تامین نماید . آنتی اکسیدان موجود در عسل می تواند سیستم دفاعی بدن را تقویت کند و مانع از ایجاد عفونت ها در خانم ها خواهد شد .

درمان بی خوابی

ممکن است بسیاری از خانم ها در زمان بارداری با مشکلات کم خوابی یا بی خوابی مواجه شوند . عسل با خاصیت هایی که دارد ، به عنوان یک آرامبخش و تسکین دهنده عمل می کند . میتوانید با مصرف عسل مشکلات بی خوابی خود را برطرف کنید و خوابی آرام را تجربه خواهید کرد .

کاهش احساس تهوع

با رشد جنین ، سوزش در معده و حالت تهوع احساس خواهد شد و متاسفانه تحمل این مشکل می تواند برای خانم های باردار بسیار دردناک باشد . استفراق باعث از دست رفتن آب بدن می شود و سلامتی مادر و جنین به خطر می افتد و ممکن است کار به بیمارستان بکشد . برای جلوگیری از حالت تهوع و درد معده ، مصرف دو قاشق عسل در طول روز توصیه می شود .

 

معایت عسل در سقط جنین

عسل دارای مقدار زیادی گلوکز است و مصرف بیش از حد مجاز این ماده غذایی در زمان بارداری می تواند به دیابت بارداری منجر شود . دیابت بارداری نه تنها با مصرف بیش از حد عسل اتفاق می افتند بلکه با مصرف عسل مصنوعی نیز این مسئله بیشتر به چشم می خورد . عسل مصنوعی با میزان قند غیرطبیعی که دارد ، می تواند سلامتی همه افراد را بخصوص زنان باردار را به خطر بیاندازد . خانم های باردار اگر در مصرف عسل صرفه جویی نکنند به مشکلاتی همچون گرفتگی عضلات ، اسهال ، نفخ ، گرفتگی و درد معده و تحریک دستگاه گوارش دچار خواهند شد .

اما یکی از معایب اصلی مرگ جنین با عسل است . عسل به تنهایی نمی تواند باعث سقط جنین شود و مواد گیاهی هستند که با ترکیب با عسل می توانند سلامتی جنین را به خطر بیاندازند . یکی از اصلی ترین آنها ترکیب عسل با کنجد است و این ترکیب در طب سنتی برا سقط جنین به کار می رود ، پس درهنگام مصرف عسل احتیاط کنید .

میزان مصرف عسل طبیعی در دوره بارداری اگر 2 تا 3 قاشق غذا خوری درطول روز باشد ، بی خطر است . زنان باردار برای تغذیه جنین باید عسل طبیعی مصرف کنند ، می توانید روزانه با مصرف 3 قاشق عسل طبیعی کندوک سلامتی خود و جنین را تضمین کنید .

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.