کد خبر : 20232 / /
/

قیمت دستگاه و نوار تست قند خون گالا چه خواهد شد ؟

قیمت دستگاه و نوار تست قند خون گالا چه خواهد شد ؟

 

 

افزایش قیمت اقلام اساسی در روز های اخیر ، نگرانی هایی را در زمینه ی افزایش قیمت سایر اقلام نیز به وجود اورده است . از جمله ی این موارد ، کالا های پزشکی اساسی می باشند . افرادی که به این کالا ها نیاز مداوم دارند ، مثل بیماران دیابتی ، در زمینه ی افزایش قیمت دستگاه های تست قند خون و کالا های جانبی آن مثل نوار تست ، ابراز نگرانی داشته اند . اما ایا این تجهیزات نیز رشد قیمت را تجربه خواهند نمود ؟

نوسانات قیمت دستگاه و نوار قند خون گالا چگونه خواهد بود ؟

مدیر سایت تجهیزات پزشکی بی گزند به ایلنا در این باره گفت : " در حال حاضر ، برخی از برند های تست قند خون خانگی و نیز تجهیزات ان ها مثل نوار های تست قند خون ، کمیاب شده اند . اما این عامل عمدتا به خاطر عدم واردات برخی از برند های وارداتی و خارجی بوده ؛ و ارتباطی با افزایش روند قیمت آن محصول ندارد .

اما خوشبختانه کماکان شرکت های وارد کننده ی  تجهیزات پزشکی سعی بر این داشته اند تا محصولات را با قیمت قبل به بازار عرضه کنند و افزایش قیمتی رخ ندهد . با تداوم این امر ، نگرانی در زمینه  ی رشد قیمت وجود نخواهد داشت . "

نوار و دستگاه تست قند خون گالا

 

انتخاب یک دستگاه تست قند خون خانگی ، برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است . یک دستگاه خوب و با کیفیت باید از دقت و صحت نتایج در حد بالایی برخوردار باشد . علاوه بر این ، بتواند نتایج را در سریع ترین زمان و با کمک کمترین میزان نمونه ی خون تازه ی مویرگی در اختیار آزمایش دهنده قرار دهد .

این نتایج ، در میزان و دوز انسولین مورد نیاز شخص ، رژیم غذایی و سایر مسائل روزمره ی فرد تاثیر بسیاری دارند . چرا که با ارائه ی نتایج خطا ، فرد ممکن است به عنوان مثال ، میزان انسولین تزریقی را افزایش دهد . این مساله روی سلامتی وی اثر گذاشته و خطرات بسیاری را به همراه خواهد داشت .

در نتیجه افراد به دنبال خرید بهترین ، دقیق ترین و به روز ترین دستگاه های تست قند خون هستند . یکی از این گزینه های خوب که مورد تایید پزشکان نیز می باشد   دستگاه تست قند خون Gala  و نوار تست قند خون گالا  است . این دستگاه ، محصول کشور تایوان بوده و در دسته ی سرشناس ترین برند ها در زمینه ی تولید انواع تجهیزات پزشکی می باشد . برند گالا علاوه بر تایوان ، در سایر کشور ها به خصوص کشور های اسیایی مثل ایران ، به طور وسیعی به فروش می رسد .

دستگاه تست قند خون گالا با میزان 0.5 میکرو گرم خون می تواند فعالیت خود را اغاز نماید . برخی از مدرن ترین دستگاه های تست قند خون ، با حداقل نمونه ی خون مویرگی نیز می توانند اغاز به فعالیت کنند . حداقل میزان نمونه ی خون در این دستگاه های مدرن تر ، 0.2 میکرو گرم است . هرچقدر که رقم خون مورد نیاز کمتر باشد ، سوزن لنست نیز به اعماق کمتری از پوست وارد شده و در کمتری برای فرد به همراه خواهد داشت . در نتیجه میزان درد ثبت شده توسط کاربران برای این دستگاه ، در حد متوسط بوده است .

نوار تست قند خون گالا بسته 50 عددی 

 

از قابلیت های دیگر دستگاه گالا ، می توان به سیستم اتوکدینگ آن اشاره نمود . دستگاه های قدیمی تر ، برای ثبت نوار تست ها باید کد نوار را به صورت دستی به سیستم وارد می کردند ؛ اما دستگاه گالا به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد .

8

منبع انرژی این دستگاه ، توسط باتری است . همچنین ابعاد ان نیز بسیار مهندسی طراحی شده است . این ویژگی ها کمک می کند تا افرادی که باید مرتبا دستگاه تست قند خون را با خود حمل کنند ، نیاز به فضای زیادی نداشته و بتوانند ان را به راحتی با خود حمل و نقل کنند .

علاوه بر این ، در صورتی که خون قرار گرفته روی نوار میزان کمی باشد ، نتایج معتبر نمی باشند . دستگاه گالا حجم خون را نیز بررسی کرده و تنها در صورتی آغاز به کار می کند که نمونه ی خون مویرگی به میزان کافی باشد . همچنین با کمک الارم ، اعلام می کند که در این زمان خون را وارد کیت کرد . قبل از پیغام شروع ، نباید خون درون کیت قرار بگیرد .

خطای ضعف باتری ، نصب نا صحیح باتری ، و هر گونه مشکلات مربوط به منبع انرژی نیز از دیگر پیغام های ارسالی به دستگاه هستند .

کاربر می تواند محدوده ی مجاز نتایج را برای دستگاه اعلام کند . در نتیجه اگر با رعایت تمامی شرایط گفته شده ، باز هم نتایج خارج از محدوده ی مجاز بود ، دستگاه ارورر هایی را برای ازمایش دهنده ارسال می کند . این ارور ، هشدار های سلامتی است که به فرد یاداوری می کند فورا اقدامات درمانی لازم صورت بگیرد .

با خرید هر بسته ی دستگاه تست قند خون گالا ، یک عدد کیف محافظ ، ، دو عدد باتری نیم قلمی ، اتو لانست ، سوزن ، یک بسته نوار 50 عددی ، و یک عدد دفترچه راهنمای فارسی به فرد ارائه می شود . با توجه به لزوم حمل و نقل دستگاه ، جنس برزنتی کیف به خوبی از دستگاه در برابر بسیاری از ضربه های فیزیکی ، نوسانات دما و رطوبت جلوگیری می کند . البته تعداد سوزن های ارائه شده ی اولیه ، کمتر از تعداد نوار های تست است . در این شرایط نیاز است تا قبل از اتمام نوار های تست ، ابتدا در راستای خرید مجدد سوزن ها اقدام نمود . اما نیاز به نگرانی نیست . چرا که این سوزن ها و نوار های تست به وفور در بازار موجود بوده ؛ و علاوه بر این از تمامی فروشگاه های فروش انلاین تجهیزات پزشکی نیز قابل خریداری می باشند . .

از نکات حائز اهمیت حین خرید نوار تست قند خون گالا ، اهمیت به تاریخ انقضای نوار ها می باشد . نوار تست های قند خون گالا دارای مدت محدود می باشند . در نتیجه هنگام خرید دقت داشته باشید که :

1 _ زمان کافی تا انقضای محصول باقی مانده باشد .

2 _ بسته های نوار را بر اساس میزان نیاز خود خریداری نمایید . در صورتی که تعداد زیادی نوار خریداری کرده و از ان ها استفاده نشود ، منقضی شده و نتایج صحیحی را ارائه نخواهد داد .

جهت دریافت ازلاعات بیشتر به سایت تجهیزات پزکی بی گزند به آدرس (www.Bigazand.com) مراجعه نمایید یا با شماره های زیر تماس بگیرید 

09179998515

02191690624

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.