کد خبر : 20153 / /
/

راهنمای خرید اینترنتی بیمه بدنه البرز

راهنمای خرید اینترنتی بیمه بدنه البرز

 

بیمه بدنه البرز به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع بیمه بدنه شناخته می شود. این بیمه به دلیل مزیت های فراوانی که با خود به همراه دارد از استقبال بسیار بالایی برخوردار است. شرکت بیمه البرز از جمله شرکت های خصوصی بیمه به شمار می رود. این شرکت از سال 1338 فعالیت خود در عرصه ارائه خدمات بیمه را آغاز کرده است.

یکی از صدها خدماتی که این شرکت بیمه به بیمه گزاران خود ارائه می دهد، بیمه بدنه البرز است. همانطور که می دانید خرید بیمه بدنه برای دارندگان وسایل نقلیه الزامی نیست. اما با وجود نرخ تقریبا بالای تصادفات و همچنین افزایش قیمت خودرو و قطعات آن، بهتر است حتما این بیمه نامه را نیز به سبد بیمه های خود اضافه کنید. با استفاده از خدمات بیمه بدنه البرز قادر خواهید بود، خسارات ناشی از حوادث مختلف برای خودرو خود را تا سقف مجاز پوشش دهی جبران کنید.

در این محتوا قصد داریم به بررسی کلی بیمه بدنه البرز و مزیت های استفاده از آن بپردازیم. همچنین پوشش های ارائه شده در این زمینه را بررسی خواهیم کرد و نحوه خرید و استعلام بیمه بدنه البرز را نیز برای شما مخاطب عزیز شرح خواهیم داد. پس امید است تا انتها با ما همراه باشید.

پوشش های بیمه بدنه البرز

یکی از دلایل استقبال گسترده از خرید بیمه بدنه البرز، پوشش های ارائه شده توسط این شرکت بیمه می باشد. شرکت بیمه البرز پوشش های گسترده ای را برای استفاده بیمه گزار فراهم کرده است. پوشش های اصلی بیمه بدنه البرز مانند تمامی شرکت های بیمه دیگر شامل تصادف، واژگونی و سرقت کلی خودرو می باشند. اما نکته شایان ذکر در مورد پوشش های این شرکت بیمه، پوشش های اضافی آن است. پوشش های اضافی بیمه بدنه البرز عبارتند از:

  • خسارات ناشی از حوادث طبیعی: این حوادث می توانند شامل سیل، زمین لرزه، آتش فشان و... باشند.
  • خسارات ناشی از سرقت جزئی: سرقت جزئی شامل سرقت بخشی از اجزا یا قطعات خودرو می باشد.
  • خسارات ناشی از حوادث منجر به شکستن شیشه و پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی به بدنه خودرو
  • خسارات ناشی از نوسان قیمت، عدم فرانشیز و...

آموزش خرید بیمه بدنه البرز

6

برای خرید بیمه بدنه البرز لازم نیست کار سختی انجام دهید. شما می توانید بیمه بدنه البرز را به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری کنید. در ادامه به بررسی فرآیند خرید بیمه بدنه البرز می پردازیم.

  • خرید حضوری: برای خرید حضوری بیمه بدنه البرز کافی است به مراکز و نمایندگی های ارائه دهنده خدمات بیمه مراجعه کنید. سپس با ارائه مدارک، تکمیل فرم های مربوطه و پرداخت حق بیمه می توانید عملیات خرید خود را تکمیل کنید.
  • خرید آنلاین از سایت بیمه با ما: یکی از بهترین روش ها برای خرید بیمه بدنه البرز خرید آنلاین از سایت شرکت بیمه باما می باشد. خوبی خرید آنلاین این است که نیاز به مراجعه به مراکز بیمه ندارید و می توانید از خانه خود فرآیند خرید را انجام دهید. در ادامه به شرح کامل مراحل خرید آنلاین بیمه بدنه البرز می پردازیم.
  1. در مرحله اول باید وارد سایت https://www.bimebama.com شوید. سپس از قسمت بالایی سایت وارد گزینه بیمه وسایل نقلیه شوید و گزینه بیمه بدنه را انتخاب کنید. سپس در کادرهای ذکر شده، اطلاعات خود را وارد نمایید. (تصویر 1 )
  2. در مرحله بعد و پس از وارد کردن اطلاعات خود، وارد صفحه ای خواهید شد که می توانید در آن پوشش های اضافی مد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین اطلاعات وارد شده در مرحله قبل نیز قابل مشاهده هستند که در صورت خطا، می توانید آن ها را تصحیح کنید. همچنین در قسمت پایین کادر شرکت های پوشش دهنده بیمه به شما نمایش داده می شوند. که می توانید از بین آنها بیمه بدنه البرز را انتخاب کنید.
  3. سپس می توانید خرید اقساطی یا نقدی را به دلخواه خود انتخاب نمایید. در ادامه هویت کاربری خود را با وارد کردن شماره موبایل تایید می کنید و عملیات پرداخت را انجام می دهید. پس از انجام این فرآیندها، بیمه بدنه البرز به سرعت به دستتان خواهد رسید.

استعلام بیمه بدنه البرز

استعلام بیمه بدنه البرز این امکان را برای شما فراهم می کند که با توجه به شرایط خودرو، از قیمت های ارائه شده بیمه بدنه توسط شرکت های مختلف باخبر شوید. برای این کار می توانید به مراکز و نمایندگی های حضوری شرکت بیمه البرز مراجعه کنید. همچنین اگر می خواهید در وقت و هزینه رفت و آمد خود صرفه جویی کنید نیز می توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت بیمه با ما، بیمه مورد نظر خود را استعلام کنید.

روش پرداخت خسارت توسط بیمه بدنه البرز

7

حال شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که برای دریافت خسارت از بیمه بدنه البرز باید چه کار کرد؟ لازم به ذکر است که از دلایل استقبال بیش از حد از خدمات بیمه بدنه البرز می توان به پرداخت خسارت عالی آن اشاره کرد. این شرکت بیمه دارای چندین نمایندگی و شعبه دریافت خسارت است که آماده خدمت رسانی به بیمه گزاران هستند. شما کافی است پس از وقوع حادثه، با ارائه مدارک لازم اقدام به تشکیل پرونده نمایید. پس از بررسی کارشناسان و تایید آن ها، مراحل پرداخت خسارت شما انجام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت بیمه بدنه البرز بیمه بدنه قبلی، شناسه بیمه شخص ثالث خودرو، گواهی نامه و مدارک شناسایی خودرو می باشند. با ارائه این مدارک و پر کردن فرم های مربوطه می توانید به راحتی برای دریافت خسارت خود از بیمه بدنه البرز اقدام نمایید.

کلام آخر

شرکت بیمه باما یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه بدنه البرز به شمار می رود. امروزه بسیاری از صاحبان خودرو برای دریافت بیمه خود به این مجموعه مراجعه می کنند. خدمات گسترده و با کیفیت، ارائه تخفیف های مناسب، مشاوره آنلاین و رایگان و... از خدمات مهم مجموعه بیمه با ما شناخته می شوند. شما می توانید برای خرید آنلاین بیمه از بیمه باما به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.