کد خبر : 19721 / /
/

ویژگی‌های بهترین ماشین ظرفشویی های ایرانی

میزان مصرف انرژی کم از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین‌های ظرفشویی ایرانی است، چرا که استفاده زیاد از این دستگاه در طول شبانه روز امکان مصرف زیاد برق، آب و انرژی را در پی دارد، از این جهت لازم است که حتماً میزان مصرف انرژی ماشین‌های ظرفشویی کم و رتبه انرژی +A باشد.

عنوان : بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی چه برندی است؟

 

 

 

ماشین ظرفشویی از لوازم پر کاربرد و مفید در آشپزخانه‌ها است، انتخاب بهترین مارک و مدل ماشین ظرفشویی تأثیر زیادی در کیفیت و کارکرد دستگاه دارد.

ماشین ظرفشویی ها در برندها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند، امروزه برندهای ایرانی در طراحی و تولید ماشین ظرفشویی ها بسیار موفق عمل کرده‌اند، آیا شما میدانید بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی چه برندی است؟

انواع ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی در سه نوع تو کار، رومیزی و ایستاده تولید می‌شود، ماشین ظرفشویی توکار معمولاً در کابینت زیر سینک ظرفشویی یا بین سایر کابینت‌ها و ماشین ظرفشویی رومیزی روی کابینت نصب می‌شود.

ماشین ظرفشویی های ایرانی ظرفیت بالایی داشته و مناسب استفاده برای خانواده‌های پر جمعیت ایرانی هستند، هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید ظرفیت آن را مطابق با تعداد اعضای خانواده در نظر بگیرید.

ماشین ظرفشویی های ایرانی دارای ویژگی‌های مهم و مفیدی از جمله داشتن برنامه‌های مصرف بهینه آب و انرژی، قابلیت ضدعفونی کردن ظروف، قابلیت تنظیم قفسه‌های بالا، قابلیت براق کنندگی ظروف، داشتن کنترل بخار، قابلیت خشک کن و... می‌باشند.

111

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی چه برندی است؟

همانطور که میدانید ماشین ظرفشویی در برندها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود، نوع و ویژگی‌های هر محصول در کیفیت آن تأثیر گذار است، در ادامه با چند برند ایرانی که به تولید ماشین ظرفشویی های با کیفیت می‌پردازند آشنا می‌شویم.

تا با بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی که کاملا تولید داخل ایران است آشنا شوید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

یکی از برندهای با کیفیت و معروف ایرانی برند پاکشوما است، پاکشوما برندی با کیفیت در تولید لوازم خانگی است که به تولید ماشین ظرفشویی های درجه یک در ایران می‌پردازد، ماشین ظرفشویی های برند پاکشوما طرفداران بسیار زیادی دارد و این برند ایرانی بسیار با سابقه است، ویژگی‌ها و آپشن های این وسیله کاربردی آن را به یکی از بهترین لوازم خانگی‌ های ایرانی تبدیل کرده است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما دستگاهی با امکانات حرفه‌ای و پیشرفته می‌باشد که قیمت تمام شده پایین‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارد و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما

 ماشین ظرفشویی پاکشوما به عنوان برندی ایرانی دارای آپشن ها و ویژگی‌هایی است که آن را از سایر برندها متمایز می‌کند، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وسیله که بسیار مهم و اساسی است کم مصرف بودن آن در انرژی آب و برق است.

این ماشین ظرفشویی دارای 7 برنامه از پیش تعیین شده می‌باشد، برنامه‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما شامل برنامه‌هایی از جمله برنامه‌های شستشوی سریع، برنامه شستشوی ظروف حساس، برنامه شدید شویی و برنامه Economy می‌باشد، برنامه Economy برای شستشو با مصرف بهینه آب و برق و صرفه جویی در آن‌ها می‌باشد.

بر روی درب ماشین ظرفشویی های پاکشوما صفحه نمایشی تعبیه شده است که داری کنترل پنل صفحه لمسی و آل ای دی می‌باشد، تمامی تنظیمات و انتخاب برنامه‌ها و... توسط این کنترل پنل انجام می‌شود.

ماشین ظرفشویی پاکشوما حسگر نشت آب و قابلیت تأخیر شستشو تا 24 ساعت را دارا می‌باشد.

222

ماشین ظرفشویی اسنوا

اسنوا از دیگر برندهای محبوب و با کیفیت ایرانی است که به تولید انواع لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی می‌پردازد، این برند همچون پاکشوما دارای طرفداران بسیاری بوده و برند شناخته شده ایرانی محسوب می‌شود، اسنوا دارای سابقه زیادی بوده و در تولید ماشین ظرفشویی بسیار موفق عمل کرده است.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا نیز دارای آپشن ها و ویژگی‌های مخصوص به خود است که آن را با سایر دستگاه‌های ظرفشویی متمایز می‌کند، ماشین ظرفشویی اسنوا دارای برنامه‌های شستشوی متنوع از جمله برنامه برنامه شست و شوی مقدماتی، برنامه شست و شوی نرمال، برنامه شست و شوی ظریف و... می‌باشد.

ماشین ظرفشویی اسنوا محصولی کم مصرف بوده که این ویژگی بسیار مهم واساسی آن محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا این است که دارای ظرفیت بسیار بالا می‌باشد، در صورتی که دارای خانواده پرجمعیت هستید خرید ماشین ظرفشویی اسنوا را به شما پیشنهاد می‌دهیم، قیمت تمام شده این ماشین ظرفشویی با کیفیت کمتر از سایر نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی می‌باشد و خرابی کمی دارد اما در صورت خرابی می توانید به مرکز تعمیر لباسشویی اسنوا در محل مراجعه کنید.

333

ماشین ظرفشویی جی پلاس

جی پلاس از دیگر برندهای معروف و با کیفیت ایرانی است، اگرچه این برند نوپا است و مدت زمان زیادی از فعالیت آن نمی‌گذرد اما این برند در تولید ماشین ظرفشویی بسیار موفق عمل کرده است، جی پلاس توسط شرکت گلدیران (نمایندگی انحصاری محصولات آل جی در ایران) پایه گذاری شده است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس دستگاهی با کیفیت، امکانات پیشرفته و پر قدرت است که با قیمت‌های مقرون به صرفه قابل خریداری است.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی جی پلاس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی جی پلاس که موجب توجه بسیار زیاد طرفداران شده است بی صدا بودن آن است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس دستگاهی با کیفیت است که دارای 8 برنامه پیش فرض و 3 برنامه مکمل و صفحه نمایشگر حسی می‌باشد که تنظیم و انتخاب برنامه‌ها توسط آن انجام می‌شود، این دستگاه دارای برنامه‌های شستشوی متنوع و مفید از جمله شستشوی سریع، شستشوی خودکار، شستشوی پر قدرت، شستشوی ملایم، قفل کودک، امکان شستشوی میوه و سبزیجات و... می‌باشد.

 خرید ماشین ظرفشویی ایرانی

در این مطلب به معرفی سه برند ماشین ظرفشویی برتر و با کیفیت ایرانی پرداختیم، از آن جا که بسیاری از افراد شستشوی ظروف با ماشین ظرفشویی را ترجیح می‌دهند، لازم است که دستگاهی کاربردی و با کیفیت خریداری کنند.

توجه کنید که محصولات ایرانی خدمات پس از فروش بالایی داشته و دارای نمایندگی‌های رسمی در کشور هستند، تعمیر و تعویض قطعات آن‌ها ساده‌تر بوده و هزینه تعمیرات پایین‌تری نسبت به برندهای خارجی دارند.

444

تعمیرگاه ماشین ظرفشویی دکتر آچار

جهت آشنایی با سایر برندهای ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی، معرفی تعمیرگاه معتبر برای تعمیر ماشین ظرفشویی دکتر آچار به سایت drachar.com مراجعه کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.