کد خبر : 19699 / /
/

10 دلیل ضرورت کفسابی ساختمان

10 دلیل ضرورت کفسابی ساختمان

در این مقاله می خواهیم در مورد ضرورت کفسابی ساختمان صحبت کنیم و شما را با این کار  و مزیت های آن شنا سازیم. نماشویی یک تخصص مهم می باشد که امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت سنگ و مصالح ساختمانی بسیار پرطرفدار می باشد و رونق پیدا کرده است. با کفسابی تهران همراه باشید .                                

نماشویی ساختمان چیست ؟

نماشویی ساختمان سبب براق شدن نمای ساختمان می‌شود. با این روش می توانید ساختمان را از حالت بی روح در بیاورید. کفسابی یک جلای خاصی به ساختمان می دهد و سبب روح بخشیدن به نما می شود. این روش را اصلا نمی توان با دست و مواد شوینده انجام داد.

نماشویی ساختمان باید با دستگاه های پیشرفته و تخصصی و نیروی کاربلد انجام‌گیرد. با استفاده از این روش سنگ های نما براق می شود و تا مدت طولانی این تمیزی و براق بودن همراه نما می باشد.

اگر‌ نمای ساختمان شما ریخته باشد و شکسته باشد با تعویض سنگ آن قسمت شاید نتوان نما را یکدست و مثل روز اول درست کرد. اما کفسابی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید نمای ساختمان، مغازه و… خود را مثل روز اول زیبا و درست کنید.

سنگسابی فوایدی مانند، یکسان شدن سطح و شفاف شدن نما، پر کردن درزهای خالی بین سنگ ها و باعث تمیزی و زیبایی هرچه بیشتر نما می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا از ضروریات استفاده از این روش بگوییم و شما بهتر با مفهوم کفسابی و روش انجام آن آشنا شوید.

                                      4                      

مزایای کفسابی

در این قسمت به برشمردن مزایای این کار می‌پردازیم تا اگر قصد انجام آن را دارید با علم به انجام آن بپردازید. مزیت اول این کار: 

1- عمر مفید سنگ را افزایش می دهد. یکی از دلیل های عمده برای کاهش طول عمر مفید سنگ‌ نمای ساختمان وجود درزها و شکاف های بین سنگ ها می باشد. این درز و شکاف ها سبب می شود که به مرور زمان آب به داخل سنگ‌ نفوذ پیدا کند و خرابی را بیشتر و عمیق‌ تر نماید. پس این کار سبب می شود که این درزها و شکاف ها ازبین برود و عمر مفید سنگ افزایش یابد. با بالا رفتن قیمت سنگ‌ این روش برای ساختمان ها می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.

2- براق شدن سنگ ها عامل مهم بعدی در استفاده از کفسابی و نماشویی می‌باشد. یکی از مهم ترین مزیت های کفسابی براق شدن سنگ است. برای براق شدن سنگ باید از دستگاه های مخصوصی برای صیقل دادن استفاده کرد.

3- حذف کردن پستی بلندی ها بر روی سنگ مزیت بعدی است. اگر کفسابی درست انجام شود پستی بلندی های روی سنگ و درزهای آن ازبین می رود و با لمس کردن نیز آنها مشخص نمی شود. 

4- مزیت بعدی پاک کردن سیمان و مصالح از روی سنگ ها می باشد. کفسابی سبب می شود مواد چسبی و مصالح و سیمان از روی سنگ به طور کامل پاک شود و سنگ یکدست و صیقلی باشد. این روش آسیب دیدگی های سنگ را از بین می برد، مخصوصا اگر بر روی سنگ مواد اسیدی ریخته شده باشد این کار به طور کامل آن را ترمیم و پاک می کند.

کفسابی با انجام یک سری متد اولیه و استفاده از دستگاه های پیشرفته یک لایه از روی سنگ‌ را بر می دارد و این مشکل را به راحتی برطرف می سازد.

از دیگر مزیت های این روش

5- نو کردن سنگ های کهنه و قدیمی یکی دیگر از این مزیت ها می باشد. اگر مدت زیادی از عمر سنگ های نما گذشته باشد دیگر‌ با شستشو ساده و با مواد تمیز‌ نمی‌شود. کفسابی یک روش عالی برای این گونه سنگ ها می باشد که باعث می شود یک لایه نازک از روی سنگ های قدیمی‌برداشته شود و ظاهری نو و شفاف به خود بگیرد.

 6- از بین بردن آسیب های ناشی از مواد شیمیایی بر روی سنگ ها مزیت مهم‌ دیگر کفسابی می باشد. 

7-یک مزیت مهم دیگر این روش این است که شما را از تعویض سنگ های نما و یا سنگهای کف ساختمان و پارکینگ راحت می کند. با استفاده از این کار دیگر نیازی به تعویض سنگ ها نمی باشد. زیرا بعد از انجام این کار سنگ ها ظاهری نو و بسیار براق به خود می‌گیرند. نماشویی یک کار تخصصی می باشد که سنگ هر مکانی بعد از گذشت مدت زمانی نیاز به انجام دارد. قیمت نماشویی ساختمان با توجه به دستگاه های موجود و خدماتی که آن مجموعه ارائه می دهد متفاوت است. 

8- قیمت بسیار مناسب آن مزیت بعدی می باشد که سبب می شود افراد به این روش رو بیاورند.

9- پولیش سنگ ها یک مزیت دیگر این کار می شود.

10- استفاده ار نیروی متخصص و کاربلد مزیت آخر این کار می باشد که باعث آرامش خیال افراد می شود.

سنگ های قدیمی به دلیل گذشتن زمان بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرند پس نماشویی و کفسابی برای این نوع سنگ ها بهترین راه و روش می‌باشد. به این ترتیب می توانید مشکلات سنگ را از بین ببرید و طول عمر آن را افزایش دهید. با استفاده از این روش می توانید ساختمان قدیمی خود را نو و شیک کنید و با هزینه ای بسیار معقول این خدمات را انجام دهید.

قیمت کفسابی در مقایسه با تاثیری که بر روی سطح سنگی شما می گذارید واقعا ناچیز است و پس از صرف هزینه برای کفسابی حتما با خشنودی از آن یاد می کنید و کاملا راضی خواهید بود 

جهت سفارش کفسابی با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.