کد خبر : 19627 / /
/

وزیر نفت: قیر باقی‌مانده از پارسال را امسال تحویل می‌دهیم

وزیر نفت با اشاره به سیاست این وزارت‌خانه برای ثابت نگاه داشتن قیمت قیر افزود: قیمت ثابت هر تن قیر 7.5 میلیون تومان تعیین شده و امسال نیز این محصول با همین قیمت عرضه خواهد شد.

وزیر نفت: قیر باقی‌مانده از پارسال را امسال تحویل می‌دهیم

نورنیوز نوشت: «جواد اوجی» وزیر نفت در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: به دلیل افزایش قیمت «وکیوم باتوم»، عرضه این محصول در بورس را متوقف کردیم.

وزیر نفت با اشاره به سیاست این وزارت‌خانه برای ثابت نگاه داشتن قیمت قیر افزود: قیمت ثابت هر تن قیر ۷.۵ میلیون تومان تعیین شده و امسال نیز این محصول با همین قیمت عرضه خواهد شد.

به گفته او؛ قیر باقی‌مانده که باید سال گذشته تحویل می‌شد امسال به کارخانه‌های آسفالت‌سازی واگذار می‌شود.

اوجی اظهار داشت: امسال علاوه بر اینکه وزارت نفت مکلف به در اختیار گذاشتن ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم به کارخانه‌های آسفالت‌سازی و نهادها است، نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان هم از سال گذشته به ظرفیت امسال اضافه شده است.

او افزود: وزارت نفت آمادگی دارد که در فرآیند نظارت بر استفاده از قیر در پروژه‌های عمرانی با نهادهای نظارتی همکاری کند.

وزیر نفت درباره اینکه طبق بند ک تبصره ۱۵ قانون بودجه امسال، وزارت نفت مکلف است ظرف مدت زمان مشخصی بعد از ابلاغ قانون بودجه، تعرفه گاز مشترکان پرمصرف را به صورت غیریارانه‌ای محاسبه کند افزود: از سال ۹۶ تا آذر ۱۴۰۰ هیچگونه افزایشی در تعرفه مشترکان پرمصرف در دولت پیشین انجام نشده بود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.