کد خبر : 19248 / /
/

ویزای تحصیلی کانادا زیر ۱۸ سال

ویزای تحصیلی کانادا زیر ۱۸ سال

 

 در این مقاله می خواهیم موضوع ویزای تحصیلی کانادا زیر ۱۸ سال را مورد بررسی قرار دهیم. با ما باشید.

مقدمه

کانادا یکی از خوش نام ترین کشورهای جهان است. این کشور سالانه از طریق انواع ویزا مهاجر می پذیرد و علاقه مندان را به خود جذب می کند. یکی از راه های مهاجرت به این کشور، ویزای تحصیلیcanada  است. این نوع ویزا هم برای افراد زیر 18 سال و هم برای بالاتر از آن سن صادر می شود. در این راستا می توانید با شرکت ایران کانادا در ارتباط باشید. شرکت ایران کانادا یکی از معتبرترین موسسات در این زمینه می باشد. ما در مقاله “ویزای تحصیلی کانادا زیر ۱۸ سال” به به ویزای زیر 18 سال خواهیم پرداخت و نکات مهمی را در این باره بررسی خواهیم کرد. دعوت می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید.

فهرست مطالب

  1. چگونه می توانیم ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟
  2. تحصیل افراد زیر ۱۸ سال در کانادا
  3. تحصیل افراد زیر 18 سال در مدارس دولتی کانادا
  4. تحصیل افراد زیر 18 سال در مدارس خصوصی کانادا
  5. شرایط تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا
  6. سخن پایانی

 

چگونه می توانیم ویزای تحصیلی کانادا بگیریم؟

این نوع ویزا یکی از محبوب ترین ویزاهای این روزها برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت دائم است. حتی با دارا بودن برخی شرایط می توان سفر با پاسپورت کانادا به آمریکا را تجربه کرد.

این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، شرایط ایده آلی را برای تحصیل شهروندان خود ارائه می دهد و با ارائه یک نام آموزشی قوی و با کیفیت، فرصت های زیادی را ارائه می دهد. دانشجویان زیادی از سراسر جهان علاقه مند به اخذ این ویزا و سفر به آن هستند.

به طور کلی برای دریافت این ویزا، هر متقاضی باید رزومه کاملی شامل مدرک زبان، توانایی مالی و عدم وجود خلأ در تحصیلات پایه را ارسال کند تا برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کند. در واقع داشتن این رزومه، فرآیند مهاجرت به این کشور را تضمین نه ولی تسهیل می کند.

در حال حاضر با توجه به قوانین و مقرراتی که اداره مهاجرت این کشور برای مهاجران وضع کرده است، مهاجرت با استفاده از این روش یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به این کشور است و شرایط ایده آل و مطلوبی دارد. شما می توانید به کمک شرکت ایران کانادا، این ویزا را اخذ کنید و برای تحصیل خود یا به احتمال زیاد فرزندتان، به این کشور نامدار و پر آوازه مهاجرت نمایید.

5

تحصیل افراد زیر ۱۸ سال در کانادا

تحصیل در مدارس این کشور از سن 5 سالگی تا 18 سالگی است. بهترین سن برای درخواست ویزا برای فرزندتان، سن 10 سالگی است. برای ثبت نام دانش آموزان در یک مدرسه در این کشور نیاز به یک سرپرست قانونی می باشد. یکی از شرایط داشتن قیم این است که وی مقیم دائم این کشور باشد، در شهری که فرزند در آن تحصیل می کند، زندگی کند و یا با ویزای سرپرست همراه والدین باشد.

همچنین لازم به ذکر است که تحصیل رایگان در این کشور یکی از اولویت های دولت می باشد. در اکثر بخش ها، کودکان در 4 تا 5 سالگی به مهد کودک می روند و در 6 سالگی به کلاس اول اجباری می روند.

تحصیل بسته به ایالت، تا کلاس 11 یا 12 ادامه می یابد. سپس فرد تصمیم می گیرد که تحصیلات خود را در کالج یا دانشگاه ادامه دهد. دبیرستان از کلاس هفتم شروع می شود و در کلاس یازدهم به پایان می رسد.

یکی از نکات دیگر که می توان به آن اشاره کرد، این است که در سن 16 تا 18 سالگی افراد می توانند بین دبیرستان و کالج ،یکی را انتخاب نمایند. برخی از دانشگاه ها در این کشور به افراد 16 تا 18 ساله مجوز تحصیل در دانشگاه به جای دبیرستان را می دهند. همچنین افراد می توانند به کالج بروند و همزمان کار کنند، اما تنها در صورتی که دانش آموز تا سن 18 سالگی در مدرسه باشد، فقط می تواند در تابستان و کریسمس کار کند.

چنان چه کسی بخواهد در دانشگاه ادامه دهد، می تواند از سن 16 سالگی وارد دانشگاه شود. همچنین باید بگوییم که هر ایالت به طور جداگانه تصمیم می گیرد که سال تحصیلی چه زمانی شروع شود و چه زمانی به پایان برسد. اگر چه معمولاً از سپتامبر شروع می شود و در ژوئن به پایان می رسد. ساعات مدرسه از 8 صبح تا 3 بع ازظهر و از دوشنبه تا جمعه است. برخی از دانش ‌آموزان در کلاس‌های تابستانی شرکت می ‌کنند تا درسی را بگذرانند که در طول سال نتوانسته ‌اند بگذرانند.

تحصیل در مدارس دولتی و تحصیل زیر 18 سال در این کشور برای همه دانش آموزان رایگان است.

6

تحصیل افراد زیر 18 سال در مدارس دولتی کانادا

بسیاری از مدارس دولتی در این کشور اکنون دانش آموزان بین المللی را می پذیرند و کلاس های دخترانه و پسرانه را به صورت مشترک برگزار می نمایند. در اکثر نقاط این کشور، دانشجویان بین المللی می توانند زبان های انگلیسی، فرانسوی یا هر دو زبان را انتخاب کنند.

تحصیل افراد زیر 18 سال در مدارس خصوصی کانادا

در مدارس خصوصی این کشور نیز شرایط برای افراد زیر 18 سال از اقصی نقاط جهان فراهم می باشد. اما در نظر داشته باشید که برای تحصیل در این مدارس، باید هزینه پرداخت نمایید. کلاس های درس در مدارس خصوصی کوچکتر و کم تراکم تر است و برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان وجود دارد.

برخی از مدارس خصوصی نیز دارای برنامه های مذهبی هستند و گاهی کلاس های خصوصی برای دختران و پسران به طور جداگانه برگزار می شود. دبیرستان های خصوصی نیز شامل مدارس شبانه روزی با اقامت، مدارس بزرگسالان، برنامه های بین المللی مقطع کارشناسی و برنامه های ورزشی ویژه است.

شرایط تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا

سرپرست قانونی کودک زیر 18 سال باید به اثبات برساند که در طول اقامت خود در این کشور، از آن ها مراقبت و حمایت می شود. افراد زیر 18 سال باید به همراه والدین و قیم قانونی خود به این کشور بیایند یا در آن مکان حضانت داشته باشند. قیم یک فرد بالغ مسئول است که شهروند یا مقیم دائم این کشور بوده و از افراد زیر 18 سال مراقبت و حمایت می کند. شرایط تحصیل در دبیرستان ها برای افراد زیر 18 سال به شرح زیر است:

یک دوره قابل ارزیابی و معتبر را به عنوان پایه گذرانده باشد.

در زبان های انگلیسی یا فرانسه دارای حداقل توانایی باشد.

از کشور خود تاییدیه بگیرد.

سخن پایانی

به پایان مقاله “ویزای تحصیلی کانادا زیر ۱۸ سال” رسیدیم. ما در این نوشتار کاربردی، سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی مرتبط با عنوان در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به پاسخ سوال های خود در این باره برسید. چنان چه هنوز مبحثی برایتان بی پاسخ است یا در موضوعی نیاز به راهنمایی دارید، می توانید از کارشناسان مجرب شرکت ایران کانادا کمک بگیرید.

منبع

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.